axe 145 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Herlig, har ikke ledd så mye på lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 http://www.youtube.c...h?v=jLSvKdxiCfk Herlig, har ikke ledd så mye på lenge. Herrefred. Det der var tragiske greier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 http://www.youtube.c...h?v=jLSvKdxiCfk Herlig, har ikke ledd så mye på lenge. Herrefred. Det der var tragiske greier. Det var noe som døde inni meg nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Skjønsberg fungerer rett og slett ikke som h. back, han egner seg mye bedre som stopper, lite å tilføre offensivt. Offensivt er vi kanskje det beste laget, men det blir ikke mange poeng når man må score 3 mål for å vinne en kamp.. Ellers var det jo en bra gjennomført match, men vi ble straffet hardt de få gangene aafk kom i angrep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Og det er mye rart som blir laget i fylla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Og det er mye rart som blir laget i fylla Hæh? Kaller du barna mine rare? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Og det er mye rart som blir laget i fylla Hæh? Kaller du barna mine rare? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Takk for at du påpekte hva som var ekstra rart ved dette innslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Takk for at du påpekte hva som var ekstra rart ved dette innslaget. Antar dette er sarkastisk ment, og jeg må da bare få tydeliggjøre at dette gjerne kan ha vært laget av en som heier på Stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Takk for at du påpekte hva som var ekstra rart ved dette innslaget. Antar dette er sarkastisk ment, og jeg må da bare få tydeliggjøre at dette gjerne kan ha vært laget av en som heier på Stabæk... Finnes det blaa mennesker med SÅ dårlig humor? (bortsett fra undertegnede,da). Det innslaget var jo rett og slett utrolig dårlig på alle måter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 Jeg klarer ikke la være, jeg må høre på den en gang i timen. Og jeg blir like forstyrra hver gang. Den påvirker motorikk, søvnrytme og generell velvære. Det blir litt som audiovisuell selvskading. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Takk for at du påpekte hva som var ekstra rart ved dette innslaget. Antar dette er sarkastisk ment, og jeg må da bare få tydeliggjøre at dette gjerne kan ha vært laget av en som heier på Stabæk... Finnes det blaa mennesker med SÅ dårlig humor? (bortsett fra undertegnede,da). Det innslaget var jo rett og slett utrolig dårlig på alle måter. Var det en tilståelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 hvis noen lurer på hvordan tango-klanen peppet seg op til kamp i går, så tror jeg dette er svaret: Hmm, det var da ikke sunnmørsdialekt..... Takk for at du påpekte hva som var ekstra rart ved dette innslaget. Antar dette er sarkastisk ment, og jeg må da bare få tydeliggjøre at dette gjerne kan ha vært laget av en som heier på Stabæk... Finnes det blaa mennesker med SÅ dårlig humor? (bortsett fra undertegnede,da). Det innslaget var jo rett og slett utrolig dårlig på alle måter. Var det en tilståelse? Nei, kun en selvransakelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå