Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem synes dere fortjener en plass på et All Star lag, fra 1995 til i dag ? Her er mitt forslag, med den en frekk 4-2-3-1 :

--------------------- F.Olsen ------------------------

----M. Kjølø - A.Flem - P.Marteinson - C.Holter---

-------------J.Jansson - T.Linderoth----------------

------C.Wilhelmson - M.Andresen - A.Mayer------

---------------------H.Sigurdsson-------------------

Dette hadde vært en real motstander for ååååååååå - eh - ah

Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------------- F.Olsen ------------------------

----M. Kjølø - A.Flem - P.Marteinson - C.Holter---

-------------J.Jansson - T.Linderoth----------------

------C.Wilhelmson - M.Andresen - Svindal------

---------------------Baldvinson-------------------

Må nok desverre ta med Sviker Svindal og Baldvinson ,har ikke sansen for Helgi.

Neste inn på lista blir I a Olsen i stedenfor Marteinson ellers så er jeg helt enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olsen

Løken - Kjølø - Flem - Holter

Chippen - Andresen - Stenersen (anno 2003) - Kolle

Helgi - Belsvik

Linderoth og Mayer er sterke utfordrere til TS. Tryggvi anno 2002 utfordrer Belsvik.

Fy faen så mange bra spillere vi har hatt siden opprykket, egentlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var egentlig det jeg ville få frem... Jeg synes vi har hatt et utrolig knippe gode spillere... Min klare favoritt var lenge Tommy Svindal, på grunn av pasningene, de målene han scoret, og ting som den 40meters pasningen med høyrefoten bak venstrefoten...ah! Men så skar det seg litt. Han og Jesper Jansson var en fantastisk konstellasjon sentralt, den beste ? Kanskje, om ikke det må ha vært Svindal og Tobbe...Synes ikke fjorårets sentrale midtbane samlet kommer opp mot de to nevnte, men Martin har vært den beste individuelt av de fire.

Min favoritt spiller er allikevel Chippen, han har gjort ting som ingen andre har gjort i den blaa drakta. Som på Meløs mot Moss, på Ullevaal mot Enga og hjemme på Nadde, når han dro av to RBK spillere foran snuten til Eggen.

Er det ingen som skal ha med Lennart Steffensen, Paul Davis eller Rickard Ackon på laget da ? "Se Rickard da"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis vi først skal vurdere supertalenter og gode spillere vi har fått lite eller for lite ut av, finnes det mange av dem også (velger 3-4-3 fordi vi strt sett har har hatt fornuftig bruk av forsvarsspillere):

Rotevatn 1

Bakke 2 - Skistad 1 - Holte 2

Løken 2 - Hanssen 1 - Kolle 1 - Ackon 1

Stavrum 1 - Fjørtoft 1 - Mikkelsen 1

(1=slapp lite til på laget, 2 skader ødela)

Dette er førstelagsspillere som vi aldri klarte å bruke skikkelig, enten fordi vi hadde for mange jevngode spillere i troppen eller fordi vi på grunn av spillesystem og taktikk ikke klarte å utnytte deres ferdigheter.

Ellers er min vurdering at med Martin tilbake på dagens lag og Thomas som finner ut hvor målet står, så er dagens startellever fullt på høyde med the all star team.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
All Star Team
  • Opprett ny...