Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å ta turen til det glade Sørland nå på våren og se våre herlige jenter spille forykende fotball mot Sunniva og tante Sofie.

Er det fler som har tenkt denne tanken slik at vi kan få fyllt opp noen biler eller en minibuss eventuellt en stor buss.

Gutta spiller på TA dagen etter kl 18 så det kan være aktuelt med overnatting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan reiser laget? kan vi haike med deres innleide buss? eller kan $$ sette opp en buss og så invitere dem med, som en form for indirekte sponsing av damelaget? Uansett så blir vel ikke dette noen utpreget "Ralletur" så kombinasjonene lag og supportere burde-burde gå greit.

Dette opplegget burde i alle fall kunne gjennomføres på Amazon kampen til høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan reiser laget? kan vi haike med deres innleide buss? eller kan $$ sette opp en buss og så invitere dem med, som en form for indirekte sponsing av damelaget? Uansett så blir vel ikke dette noen utpreget "Ralletur" så kombinasjonene lag og supportere burde-burde gå greit.

Dette opplegget burde i alle fall kunne gjennomføres på Amazon kampen til høsten.

Vet ikke helt hvordan de vil stille seg til det, men et krav bør vel uansett være at det er totalt alkoholforbud i hvertfall nedover, og da spørs det om alle de av oss som kunne tenkt seg dit vil være med (for meg er det ikke noe problem). Hjemover går vel det meste greit så sant man har vunnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Drar denne opp igjen i håp om litt mer respons. Vet jo at Peppes gutta ikke kan, men får jo se på hvordan reiseopplegget blir med/uten overnatting, bil/buss med/uten alkohol.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan de vil stille seg til det, men et krav bør vel uansett være at det er totalt alkoholforbud i hvertfall nedover, og da spørs det om alle de av oss som kunne tenkt seg dit vil være med (for meg er det ikke noe problem). Hjemover går vel det meste greit så sant man har vunnet.

Fikk ihvertfall positiv tilbakemelding her i huset, og mulig at vi ikke trengte alkoholforbud hjemover, men greit å høre med sjefen først da. I såfall blir det ikke overnatting, og det blir nok tidlig avreise nedover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta en prat med Roger på dagens trening

Jeg kommer bort på treningen, men jeg er i litt ustabilt humør, trøtt og sliten etter at to biler har stoppet for meg i dag, telefonen har ringt i ett sett mens jeg prøvde å få sårt tiltenkt søvn. Nettilgangen har vært borte her siden i går kveld, og nå snylter jeg på en nabo. Således har jeg også greid å irritere meg over alt mulig annet. Så vær snill mot meg i dag.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta en prat med Roger på dagens trening

Jeg kommer bort på treningen, men jeg er i litt ustabilt humør, trøtt og sliten etter at to biler har stoppet for meg i dag, telefonen har ringt i ett sett mens jeg prøvde å få sårt tiltenkt søvn. Nettilgangen har vært borte her siden i går kveld, og nå snylter jeg på en nabo. Således har jeg også greid å irritere meg over alt mulig annet. Så vær snill mot meg i dag.

:wub: Klemz :wub:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har pratet med Roger, og han var naturlig skeptisk, men ikke motvillig. Ville høre hva spillerne mente. Fyllerør og ralling er ihvertfall helt uaktuelt så de som vil ta turen pga dette får komme seg ned på annen måte (det går ikke alltid et tog).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har pratet med Roger, og han var naturlig skeptisk, men ikke motvillig. Ville høre hva spillerne mente. Fyllerør og ralling er ihvertfall helt uaktuelt så de som vil ta turen pga dette får komme seg ned på annen måte (det går ikke alltid et tog).

Jeg har plass til 3 i bilen. Kjører opp og ned samme dag. Siden jeg skal på kampmøte må jeg være fremme kl 1200.

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har plass til 3 i bilen. Kjører opp og ned samme dag. Siden jeg skal på kampmøte må jeg være fremme kl 1200.

Rich

Blir det ikke noe av førstnevnte alternativ holder jeg gjerne av en plass i bilen.

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok like mye jeg som var skeptisk som Roger.

Klart det er hyggelig, samtidig som spillerne skal ha sine forberedelser osv.

Jeg foreslo at vi skal "sove på det" og ta en prat i dag. Hvis vi er enige i at det er en god ide, kontakter Roger spillerne.

Sorry, vet jeg nå kan virke kjip, men det kan gi oss en del utfordringer i fremtiden hvis det blir vanlig å sitte på, folk vil drikke på bussen, noen er mer entusiastisk/slitsomme enn andre osv osv

Uansett utafall er det klart at:

*Det er en positiv ide

*Vi setter pris på spillerne

*Spillerne setter pris på oss

*Alle vil det beste for begge parter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok like mye jeg som var skeptisk som Roger.

Klart det er hyggelig, samtidig som spillerne skal ha sine forberedelser osv.

Jeg foreslo at vi skal "sove på det" og ta en prat i dag. Hvis vi er enige i at det er en god ide, kontakter Roger spillerne.

Sorry, vet jeg nå kan virke kjip, men det kan gi oss en del utfordringer i fremtiden hvis det blir vanlig å sitte på, folk vil drikke på bussen, noen er mer entusiastisk/slitsomme enn andre osv osv

Uansett utafall er det klart at:

*Det er en positiv ide

*Vi setter pris på spillerne

*Spillerne setter pris på oss

*Alle vil det beste for begge parter

Jepp, syntes du var i overkant kjip, men det er klart et sted må grensen gå, og det klan jo fort bli slik at noen vil si at hvorfor får de sitte på, men ikke vi (antagelig burde i såfall ta seg en kikk i speilet (ja, vet at dette kan ha flere betydninger)). Forøvrig kan jeg jo nevne at det faktisk var en av spillerne som foreslo dette for meg.

Ellers kan også jeg stille med bil om busstur går ut, men spørs jo om alle gidder da :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pratet med sportslig ledelse og vi er enige om å ikke kjøre felles transport.

Rich kjører og kan ta med seg noen. Da trenger vi kanskje bare en bil til.

Han har også minibuss sertifikat om det er ønskelig.

Jeg vil pressisere at spillerne ikke er spurt, så ikke la det gå utover dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich, har du plass i bilen blir jeg gjerne med nedover til sørlandet :)

Sorry, nå er det fullt. Men du får lov å være første reserve.

Er det ingen andre som har bil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich, har du plass i bilen blir jeg gjerne med nedover til sørlandet :)

Sorry, nå er det fullt. Men du får lov å være første reserve.

Er det ingen andre som har bil?

Hantro76 snakket om at han kunne kjøre om ikke de 10% slår inn. Spilleren som har lånt bilen hans trenger jo strengt tatt ikke den på lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Donn- SFK
  • Opprett ny...