fantomet 299 Del Skrevet 31. Mars 2010 Del Skrevet 31. Mars 2010 Forsvarsfirer, forsvarsfirer, forsvarsfirer. Men fortell meg... har vi ikke like store utfordringer med nesten like mange alternative valg på spissplassene? Daniel TRENGER Veigar. Veigar er ute (lenge). Daniel har i de siste 8 kampene levert lite. Veldig lite, men tilsvarende mye munnbruk. Inntil Veigar er tilbake, skal vi tenke alternativt? Diogo og Mix? Johan og Mix? Johan og Diogo? 4-5-1? Banan og Diogo? Banan og Palmi? La Daniel eventuelt komme på med friske ben etter at motstanderfireren er mørnet? Banan og Johan som par har jeg dårlige følelser for. Likeså med Mix og Banan. Synd med TAA som jeg tror kunne vært et godt alternativ først og fremst med Banan, men også kanskje med Diogo, Mix eller Palmi. Hoff blir viktigere og viktigere på kant under alle disse "løsningene" og har av den grunn ikke fremmet ham som spisskandidat. Så kan noen si:"Daniel er uansett et bedre alternativ". Vel, tja kanskje - men uansett IKKE hele tiden. Han holder ikke nivået hele kamper i gjennom. Han blir sliten, trøtt, og sur. Det innvirker på resten. Diskusjonen jeg legger opp til bør tas. Også fordi den er kjempeaktuell og relevant dersom Daniel plutselig får "sitt" skadeavbrekk. Skal laget spille med en erstatter i Veigar-rollen mens Veigar er skadet, eller skal vi "legge om" siden skadeavbrekket ser ut til å bli langvarig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Mars 2010 Del Skrevet 31. Mars 2010 Inntil Veigar er tilbake, skal vi tenke alternativt? Jeg hadde sansen for 4-6-0 formasjonen. Hva med JK VEH-TMG-JIH-BOE HH EH-PRP-PF-MIX-JA Henning balanserer midtbanen, mens de resterende 5 på midtbanen bytter på å gå på løp fremover. Dette blir svært uforutsigbart, og spillerne har alle tidligere vist at de vet sånn ca hvor målet står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Mars 2010 Del Skrevet 31. Mars 2010 Hvis vi da putter Daniel i mål tror jeg det blir bra. Jeg har funnet ut at han skjønner hvordan spisser tenker siden han scorer masse mål. Dessuten har han et blaatt hjerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 31. Mars 2010 Del Skrevet 31. Mars 2010 Noen som vet status på Stenvoll og Gromstad? Såvidt jeg kan se var ingen av de med til Aalesund, uvisst av hvilken grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 1. April 2010 Del Skrevet 1. April 2010 Noen som vet status på Stenvoll og Gromstad? Såvidt jeg kan se var ingen av de med til Aalesund, uvisst av hvilken grunn. Stenvoll er fortsatt skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 1. April 2010 (endret) Del Skrevet 1. April 2010 (endret) Håper på: Med ball Knudsen Hedenstad ----- Høiland ----- Onstad ----- Eiriksson Hauger Farnerud ----- Diskerud Andersson ---------------------------------------- Hoff Nannskog Som faller tilbake til dette under press Knudsen Hedenstad ----- Høiland ----- Onstad ----- Eiriksson Andersson ----- Hauger ----- Farnerud ----- Diskerud Nannskog ------------- Hoff Hulsker kommer på fra benken når/hvis vi trenger to klassiske spisser Endret 1. April 2010 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 1. April 2010 Del Skrevet 1. April 2010 Håper på disse 11 fra start.. Knudsen Diogo - Høiland - Onstad - Eirksson Hedenstad - Hauger - Farnerud - Andersson Nannskog - Hulsker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg ser for meg at vi starter med Pontus Farnerud, som ikke har åpnet utrolig bra, på benken og stiller med følgende midtbanerekke: JA som venstre indreløper, HH som deffensiv midtbane, MD som offensiv midtbane og Espen Hoff som høyre indreløper. BH og DN på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Har en sterk følelse av at det blir 4-4-1-1 med følgende oppstilling (det så litt sånn ut på trening i går): JK VEH - JIH - KFO - BOE MIX - PF - HH - EH JA DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Har en sterk følelse av at det blir 4-4-1-1 med følgende oppstilling (det så litt sånn ut på trening i går): JK VEH - JIH - KFO - BOE MIX - PF - HH - EH JA DN Det er også min foretrukne 11'er, så får vi se i løpet av noen uker om Hulsker er god nok til en startplass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg så vel det samme som Haze gjorde så det blir nok som han sier, om ikke det dukker opp noen nye skader da. Om det blir 4-4-1-1 eller 4-4-2 er vel ikke godt å vite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg ser for meg at vi starter med Pontus Farnerud, som ikke har åpnet utrolig bra, på benken og stiller med følgende midtbanerekke: Han har jo bare vært 2 ganger på rundens lag og er på delt 3. plass på VGs spillerbørs, så han er det bare å benke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 TIL har et bra lag så dette blir spennende, de fikk vel også bra tilvenning til forholdene under treningsmatchen her i vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 I dag vinner vi 4-0! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Vet noen om McDonalds er åpen mellom damekampen og Tromsøkampen? I og med at det er 2. Påskedag. Skrev her for å få raskere svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Vet noen om McDonalds er åpen mellom damekampen og Tromsøkampen? I og med at det er 2. Påskedag. Skrev her for å få raskere svar. Vet absolutt ikke, men jeg tipper ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
brutus 1 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 TILs kamptropp: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article165427.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Vet noen om McDonalds er åpen mellom damekampen og Tromsøkampen? I og med at det er 2. Påskedag. Skrev her for å få raskere svar. vært oppe alle de andre påskedagene hvertfall så regner med de holder åpent idag også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 5. April 2010 (endret) Del Skrevet 5. April 2010 (endret) Budstikka tror på dette laget: Jon Knudsen--Vegar Eggen Hedenstad-- Jon Inge Høiland-- Kristian Onstad-- Bjarni Olafur Olafson----- Mikkel Diskerud--- Henning Hauger--- Pontus Farnerud--- Espen Hoff-------Johan Andersson---------Daniel Nannskog-----Synes dette laget ser svært godt ut. Håper at Hulsker kommer inn mot slutten. Endret 5. April 2010 av erikbeut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg lurer på hvordan det er med salg av enkeltbilletter på $$-feltet til kampen, er det noen som kan forklare? Tenkte å ha med en (forhåpentligvis) fremtidig $$'er med på feltet for at vedkommende kan få føle litt på stemningen der. Vet dette sikkert har blitt nevnt og forklart 1000 ganger andre steder på forumet, men har litt dårlig tid så tenkte at dette var beste stedet å spørre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 For å få kjøpt enkeltbillett til $$-feltet og for å slippe inn i døra, må man være medlem av Stabæk Support. Jeg sitter i Stabækbutikken ute på arenaen og selger medlemskap før kampen i dag. Dersom vedkommende ikke er medlem, er han hjertelig velkommen hit! Så kjøpes enkeltbillett til kampen i billettluken. Vær tidlig ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 For å få kjøpt enkeltbillett til $-feltet og for å slippe inn i døra, må man være medlem av Stabæk Support. Jeg sitter i Stabækbutikken ute på arenaen og selger medlemskap før kampen i dag. Dersom vedkommende ikke er medlem, er han hjertelig velkommen hit! Så kjøpes enkeltbillett til kampen i billettluken. Vær tidlig ute. Ok, så medlemsskap kreves uansett, har jeg forstått deg rett? Da må vi nesten få skaffet poden et medlemsskap! Takker for raskt svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Det stemmer, ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Interessant situasjon. Det siste 30 minuttene blir spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Nå må vi lære oss å skyte! Både med venstre og høyre!! 5 a side mot 10 spillere funker skjelden bra Forresten årsbeste av forsvarsfirern syns da jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
millacalla 0 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Fremdeles i sjokk over Janne på benken........... DET er ikke akkurat dagligdags! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Fremdeles i sjokk over Janne på benken........... DET er ikke akkurat dagligdags! Det sier vel egentlig mest om dommeren? I situasjonen rygger Koppinen inn i Nannskog og får frispark. Håpløst! Diogo burde forøvrig også hatt straffe i sluttminuttene også. Det er nesten så jeg begynner med konspirasjonsteorier mot NFF og Semb,som mener at RBK bør spille jevnlig i CL Nå er vi 1p bak fjoråret! Føles veldig surt når man føler at det spillemessig burde ha holdt til 12p. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Mener vi bør satse videre med denne forsvarsfireren. Vegar skal spille som høyreback!!!!!! Ellers lurer jeg på hvorfor vi skal brodere oss inn til femmeteren før vi avslutter, hver eneste gang. Det er lov å skyte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Mener vi bør satse videre med denne forsvarsfireren. Vegar skal spille som høyreback!!!!!! Ellers lurer jeg på hvorfor vi skal brodere oss inn til femmeteren før vi avslutter, hver eneste gang. Det er lov å skyte enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
millacalla 0 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Fremdeles i sjokk over Janne på benken........... DET er ikke akkurat dagligdags! Det sier vel egentlig mest om dommeren? I situasjonen rygger Koppinen inn i Nannskog og får frispark. Håpløst! Diogo burde forøvrig også hatt straffe i sluttminuttene også. Det er nesten så jeg begynner med konspirasjonsteorier mot NFF og Semb,som mener at RBK bør spille jevnlig i CL Nå er vi 1p bak fjoråret! Føles veldig surt når man føler at det spillemessig burde ha holdt til 12p. Det er det jeg mener. Janne er da en sindig mann. Om det ikke allerede manglet noen gule kort i denne kampen til noen ikke-blaa, så er det en hårreisende avgjørelse å sende Janne opp på tribunen. Dette er andre gangen på fire kamper vi har blitt velsignet med dommere med grå stær. Er ikke jobb for NFF dette her, det er jobb for en optiker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå