Haze 1 749 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg regner med 22x10-0 og en spasertur til Telenor Arena for å hente bøtta i november. Da skal ingen beskylde deg for å være spesielt god i regning. Da skal ingen beskylde deg for å være spesielt god til å lese heller. Han skriver ikke 22-10-0, men 22x10-0, altså 22 seiere med sifrene 10-0. Ordspill, hørt om det? "Jeg regner med..." "god i regning..." Jeg hadde forøvrig ingen problemer med å forstå hva han skrev, og jeg leste det på samme måte som deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Jeg regner med 22x10-0 og en spasertur til Telenor Arena for å hente bøtta i november. Da skal ingen beskylde deg for å være spesielt god i regning. Da skal ingen beskylde deg for å være spesielt god til å lese heller. Han skriver ikke 22-10-0, men 22x10-0, altså 22 seiere med sifrene 10-0. Ordspill, hørt om det? "Jeg regner med..." "god i regning..." Jeg hadde forøvrig ingen problemer med å forstå hva han skrev, og jeg leste det på samme måte som deg. Hmm, interessant... Da var det vel jeg som kom ut som den store misforståeren i denne situasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Det ble ikke 10-0 i dag, så får hente inn andre steder. Tviler på om vi vinner så meget til helgen også. Ellers viser Skarbø at hun nok blir en sterk utfordrer til Ingrid om keeperplassen på landslaget. 1-0 er vel ikke et resultat å hoppe i taket av, og hadde vi vært uheldige hadde Arna/Bjørnar kunnet stukket av med poeng. Imidlertid dominerer vi nesten hele kampen mot det laget som kan ende nærmest oss på tabellen, og Arna/Bjørnar har sterke treningsresultater mot god internasjonal motstand. Litt mer trening på gress, og det vil bli sterkere resultater. Pape er i scoringsmodus med tre mål på to omganger. Regner dessuten med at Lise vil ha en på-dag neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Nå har jeg bare sett det sterkte bergensvennlige klippet som ligger på 100% fotball, men det virket ikke som det sprudlet av sjanser? Eller har de klippet og limt sæ kreativt at det er bare tull? Gratulerer med seieren, og det var sikkert fortjent, men det var offside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Det kjennetegner jo et godt lag at man vinner på en ikke altfor god dag. Alt annet enn tre poeng ville jo ha vært et justismord, kampen sett under ett, men vi så jo (igjen) på Telenor Arena etterpå at det ikke alltid er nok å være best. Chicksa gikk for tre poeng i dag, og det fikk de. Vi klager ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Selvsagt klager vi. Det må bedre spill til enn dette for å ta gull. Likevel: Enorm bedring fra 1. til 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Det gikk skremmende sakte ved en del anledninger i dag, følte det har vært høyere tempo ved de fleste treningskampene. Det ble veldig mye venting på at spillerne skulle nå fram til ballen som spratt mellom dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Det gikk skremmende sakte ved en del anledninger i dag, følte det har vært høyere tempo ved de fleste treningskampene. Det ble veldig mye venting på at spillerne skulle nå fram til ballen som spratt mellom dem. Det så ut som om skuldrene hang litt fast i øreflippene til en del, og at gresset har en litt annen sprett enn plastikkmatta ved siden av. Med den bedringen vi så utover i kampen er jeg trygg på at det kommer til å bli veldig bra ganske fort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. April 2010 (endret) Del Skrevet 6. April 2010 (endret) Tror det var flere grunner til at det ikke gikk helt på skinner: * Vi møtte langt bedre motstand enn hva f.eks. Røa hadde å by på * Vi spiller med høye skuldre * Vi behersker kunstgresset langt bedre. Ang. Gress/kunstgress. Så det på mandagens trening. de 15 min de spilte på naturgresset gikk det skikkelig trått. Vi får håpe banen snart blir såpass at vi ikke bare må trene på kunstgress Vi var vel ikke helt på topp vi heller. Alltid bra med "Kom igjen Stabæk" når Alz kliner til, ellers var vi vel like rustne som laget. Alt blir mao bedre neste kamp. Vi har noe å hevne fra sist sesong mot Kolbotn Endret 6. April 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Ellers så synes jeg det er litt festlig at vi var flere på Nadderud i går enn det var på et par-tre av Adeccoliga-kampene. Sier mye om så mangt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Ellers så synes jeg det er litt festlig at vi var flere på Nadderud i går enn det var på et par-tre av Adeccoliga-kampene. Sier mye om så mangt. Tragisk for Adecco, spør du meg. 561 tilskuere på Nadderud er altfor dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Ellers så synes jeg det er litt festlig at vi var flere på Nadderud i går enn det var på et par-tre av Adeccoliga-kampene. Sier mye om så mangt. Tragisk for Adecco, spør du meg. 561 tilskuere på Nadderud er altfor dårlig. Selvsagt, men vi trekker mer enn tre av de andre kampene til sammen. Synes oppmøtet på feltet vårt er bra. Ser faktisk full ut på TV-bildene, men nå sto vi ikke akkurat oppå hverandre. Øvrige delen av tribunen er det selvsagt altfor lite på. Egentlig burde vi trekke et firesifret antall hver eneste kamp. I det minste håper jeg vi får det i løpet av sesongen annet enn på Cupfinalen, men da skal det vel være et femsifret tall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 at vi i denne serieåpningen fikk under halvparten av det vi fikk i forige serieåpning er vel egentlig ikke så ufattelig.. Denne gangen spilte vi mot Arnar/Bjørnar, som de fleste jeg har snakket med, ikke ante eksisterte. Da vi spilte mot Røa, som alle har hørt om, pluss at vi var en helt ny klubb var vel det store trekkplasteret. Jeg har mer tro på å få tilskurere ved å reklamere mer og sende ut gratisbilletter til diverse fotballklubber i omegn. Og oss i $$ må kanskje bli flinkere til å rekruttere nye mennesker til tribunene innad.. La merke til at det var de samme som var der i fjor som var der i år, det er hyggelig det, men håper på å få sett noen nye fjes efterhvert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Ellers så synes jeg det er litt festlig at vi var flere på Nadderud i går enn det var på et par-tre av Adeccoliga-kampene. Sier mye om så mangt. Tragisk for Adecco, spør du meg. 561 tilskuere på Nadderud er altfor dårlig. Kan være påsken hadde litt å si likevel. Var jo ikke bra oppmøte på Telenor heller med bare 7800 tilskuere. Er vel ikke mange kampene det har vært ferre. Håper på ett snitt for Nadderud på minst 800. Det samme som i fjor. Forøverig var det reelle tallet noe over 600 da sponsorene i brakka vistnok ikke blir telt. Kun de som går igjennom telleapparatene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Ellers så synes jeg det er litt festlig at vi var flere på Nadderud i går enn det var på et par-tre av Adeccoliga-kampene. Sier mye om så mangt. Tragisk for Adecco, spør du meg. 561 tilskuere på Nadderud er altfor dårlig. Kan være påsken hadde litt å si likevel. Var jo ikke bra oppmøte på Telenor heller med bare 7800 tilskuere. Er vel ikke mange kampene det har vært ferre. Håper på ett snitt for Nadderud på minst 800. Det samme som i fjor. Forøverig var det reelle tallet noe over 600 da sponsorene i brakka vistnok ikke blir telt. Kun de som går igjennom telleapparatene. Hadde jeg visst det skulle jeg gått ut og inn igjen. Stemmer isåfall det. Var ca. 50 i brakka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå