Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Februar 2004 Del Skrevet 23. Februar 2004 tenkte bare å lage en topic der vi kan diskutere stabæks innsats på la manga osv osv http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20040224_20.39.00.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Februar 2004 Del Skrevet 23. Februar 2004 Begynner å bli på tide med en seier nå. Leser på stabak.no at 1. omgang er sjansefattig med 19 innlegg fra kantene... Det lukter ikke akkurat goalgettere av spissene våre for tiden. De to målene settes da også av to kantspillere. Nå er det vel 6-7 uker til seriestart. Jeg begynner å bli nervøs og bekymret. Skal vi slåss om medaljer må vi være effektive. En annen ting er: OK Stabæk trener hardt nå for å få sikta inn formen til seriestart. Dette er selvsagt i motsetning til alle andre lag, som er i toppform nå og ikke tenker så langt frem som til seriestart. Flere enn meg som ikke hel får dette til å rime? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Februar 2004 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2004 (endret) greit at dagens tap kommer pga en straffe, vi får en mann utvist og et dårlig tilbakespill lager mål for motstanderen. men det er på tide med en seier nå. hvis dette med at det trenes så hardt at gutta ikke klarer å vinne en kamp så bør jo spillerne være så godt trent og i så go form at når serien starter vil vi være umulige å slå. gaute har jo også sagt at la manga skal brukes til samhold og spille sammen laget eller noe i den duren. hvordan spiller man sammen et lag som fortsatt ikke er komplettert med en midtbanespiller og en spiss som muligens dunker ballen i mål på 1 eller 2 av nitten inlegg fra kanten?? jeg er fortsatt kritisk til at stabæk ikke har klart å hente inn en spiss siden sesongslutt ifjor.. det er snakk om en spiller.. Andre klubber har jo hentet mange fler.. når begynte de å planlegge i forhold til schelvan og co? Endret 23. Februar 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. Februar 2004 Del Skrevet 23. Februar 2004 Står at Stabæk prøver å sikre seg Mats Jørgensen........ Spennende http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle190171.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 23. Februar 2004 Del Skrevet 23. Februar 2004 et par linker... http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_start2=1&id=77267 http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_start2=1&id=77260 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Jeg deler litt av bekymringene dine Alz. Per i dag så ser ikke Stabæk ut som en medaljekandidat. Det mener jeg mest skyldes at rytmen og mønstrene i angrepsspillet ikke sitter. Peter og Finsi har vært blant de svakeste spillerene våre i treningskampene så langt. Når vi da i tillegg roter i forsvar så blir det stygt! Gaute har en jobb å gjøre! Vi vet at Finsi og Peter kan score, de gjorde det i hele fjor og det er ingen grunn til å tro at de skal ha blitt noe dårligere i år. Men, det er et stort MEN, i fjor hadde de Mikkel og Trygvi (delvis) som pustet dem i nakken og tvang dem til å kjempe for plassene sine... All ære til Branmir, Samir og Erik, men det er vel ingen som tror at dersom serien startet i morgen så ville Peter og Finsi blitt benket... Gledelig at Ohr scorer, men jeg personlig forventer meg ikke så veldig mange mål fra Ohr. Han har aldri vært noen stor målscorer. Wowoha er det for tidlig å si noe om, men jeg tror vi har funnet en god spiller der! Når det gjelder de andre lagene vi har møtt så langt, så er vel de i akkurat samme tette oppkjøringa som det vi er, kanskje med unntak av Enga som har UEFA køppen å tenke på... På den positive siden så synes jeg det har vært en fremgang fra kamp til kamp i år og det er bra, men det er fremdeles et godt stykke frem til aksebtabel standart.. Nevner i samme åndedrag at GIF Sundsvall slo molde 3-1 rett før de dro til La Manga. De har sålangt vunnet 4 av 5 kamper (Kun tap mot Hammarby) og er kjent for å være et lag som alltid biter godt fra seg i pre-season for så å falle sammen når serien starter... En annen ting, LSK vant ikke en eneste treningskamp før sesongen hvor de fulgte RBK til døra. Det er enda god tid frem til seriestart! Håper at det løser seg med Jôrgensen, men er redd norsk fotballs dårlige rykte i Danmark kan være en hindring.... Håper Peter hvisker ham noen ord i øret... @ringo.... Blaa i blodet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Det aller viktigste nå for Stabæk, er å forsterke midtbanen så fort som mulig. Det er viktigere enn å hente spiss, og det er viktigere enn å vinne treningskamper, (selvom dette henger sammen). Jeg håper virkelig at Jørgensen er riktig mann, og at han takker ja til kontrakten. Kankje det blir mer bajer i garderoben, og det er «mejet sjov». Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Men etter hva jeg erindrer så var/er Jôrgensen egentlig en kantspiller... Han var vel reserve på slutten i Böndby også!!! Uansett, en spennende spiller som jeg håper aksepterer tilbudet fra oss.... @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Når spiller Stabæk sin neste kamp og mot hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 166 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, 28/2 mot San Jose Earthquackes Mest kjente spillere er de amerikanske landslagsspillerene Jeff Agoos og Landon Donnovan. De har en bra site, hvor det ganske sikkert kommer en kamprapport http://www.sjearthquakes.com/ @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Februar 2004 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2004 (endret) Takk ringo. er det noe du ikke vet eller ikke har en link til? Endret 24. Februar 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg