Herman. 94 Del Skrevet 15. August 2010 Del Skrevet 15. August 2010 Jeg føler noe også er galt! Det er veldig synd å si det, men det er noe som er galt når vi ryker ut av cupen når det er så viktig for oss! Vi har et bedre lag og i Toppserien er ikke hjemmefordelen så stor at Arna-Bjørnar skal klare å slå ut et skjerpet Stabæk lag! Helt enig at det var en gylden mulighet som glapp der. Interessen er fallende, dette kunne virkelig vært et slags vendepunkt siden det såpass stor interesse! Kjenner flere som har sagt til meg at de blir med på kamp hvis det er cupfinale eller kampen om gullet i serien. Så å få til noe slikt er viktig for å øke interessen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. August 2010 (endret) Del Skrevet 16. August 2010 (endret) Enig i alt SEXXES skriver vedr. seriemesterskal/cup vedr. rekruttering. Jeg så ikke kampen, men må ærlig si at dette var en kamp jeg fryktet. Å mene at noe er galt fordi man blir slått ut av et godt lag på bortebane, den kjøper jeg ikke. Desverre og heldigvis er ikke fotball som basket hvor det er så mange mål at resultatet er gitt før de starter. Kan ikke huske sist jeg ble så seppa etter et tap. Dette var så utrolig viktig. Det beste vi kan gjøre nå er å stille på dagens trening for å støtte dem. Har selv en avtale, men prøver å få den endret slik at jeg kan komme på treningen. Var på treningen i 2009 etter at de var slått ut...... det var underholdning med raseriutbrudd fra Maiken osv osv. Endret 16. August 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Enig i alt SEXXES skriver vedr. seriemesterskal/cup vedr. rekruttering. Jeg så ikke kampen, men må ærlig si at dette var en kamp jeg fryktet. Å mene at noe er galt fordi man blir slått ut av et godt lag på bortebane, den kjøper jeg ikke. Desverre og heldigvis er ikke fotball som basket hvor det er så mange mål at resultatet er gitt før de starter. Kan ikke huske sist jeg ble så seppa etter et tap. Dette var så utrolig viktig. Det beste vi kan gjøre nå er å stille på dagens trening for å støtte dem. Har selv en avtale, men prøver å få den endret slik at jeg kan komme på treningen. Var på treningen i 2009 etter at de var slått ut...... det var underholdning med raseriutbrudd fra Maiken osv osv. Får i utgangspunktet ikke med treningen i dag, men mulig jeg kan stikke innom på veien dit jeg skal. I morgen tenkte jeg imidlertid å dukke opp. Problemet er ikke at vi blir slått av et godt lag på bortebane. Problemet er faktisk at vi spiller en dårlig kamp, og taper høyst fortjent. Hadde kanskje ikke vært like bekymret om det ikke hadde vært for kampen i Tromsø to uker tidligere, men nå har vi to slike kamper, og Røa kommer bare til å fortsette å vinne sine kamper (frykter faktisk at vi ikke leder serien når vi skal møte dem). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. September 2010 Del Skrevet 21. September 2010 I dag har Trondheims Ørn slått Arna-Bjørnar 3-1 i den ene semifinalen. Om en uke (28.09)får vi se om LSK klarer å hevne cupsølvet fra i fjor, og slå ut Røa. Blir det en skikkelig trøndersk cup-finale helg i november, jeg vil i alle fall kun holde med trønderlaget på Lørdagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå