Duffer 0 Del Skrevet 23. Februar 2004 Del Skrevet 23. Februar 2004 Endelig en opptur gutta, Stabæk er iferd med å sikre seg Mads Jørgensen fra Ancona Dette kan bli en funny sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Det er nok et lite stykke frem enda.... http://dk.sports.yahoo.com/040211/116/30qis.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Den artikkelen er 2 uker gammel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Riktig.... Men det er et uavklart forhold mellom Acona og Brøndby som det i følge denne og andre artikler kan ha innvirkning på en evt. overgang for Jörgensen.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veidal 0 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Saken med Mads Jørgensen og Brøndby er den at da Mads Jørgensen skiftede fra AGF til Brøndby fik Mads Brøndby til at betale AGF 1 million som kompensation for talentarbejdet selv om han skiftet på en "Bosmann". Aftalen var at Brøndby så skulle have 1 million hvis Mads Jørgensen skiftede til en anden klub etter kontrakten sluttet. Mads flyttede til Ancona som pludselig nægtet at betale til Brøndby, ikke gav Mads løn i flere måneder og etter et halvt år havde han stadig ikke spillt et eneste minut! Derfor søker Mads ny klub, de fleste havde forvemtet at han kom tilbake til AGF, men han tok ikke med dem til treningslejr. I de sidste dagene er det blevet diskutert i de danske mediene at han forhandler med Stabæk. Mads er i mine øjne en god spiller med et godt højreben, teknisk dygtig og løpevillig. Tror at hans karriere er gået lidt istå fordi han absolut ville til utlandet istedet for at blive i Brønde 1-2 år mere. Erling, gammel Stabæk gutt, flyttet til DK i 1988 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Siden han har sagt nei til Aab, ikke blitt med AGF på treningsleir og overgangsvinduet er stengt i resten av Europa er det vel ikke så usansynlig at han kan ende opp i den Blaa trøya snart da! Ut fra det jeg har lest om han så kan han virke som rett mann for stabæk. Kanskje et par år i Eliteserien er det som skal til for å få karriæren tilbake på skinner? Det er jo også muligheter for å vise seg frem i UEFA cuppen og kanskje Royal league også ved en overgang til Stabæk! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veidal 0 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Tror det vil blive godt for Stabæk hvis Mads Jørgensen skiftede til Norge, men forstår ham ikke hvis han har mulighet for at spille i AaB og eventuelt Brøndby. Jeg mener at AaB er på niveau med Stabæk og Brøndby et niveau over, men der kunne han ikke garanteres en fast plads. Personligt håper jeg at han skifter til Stabæk, så dere kvalificerer dere til europa og snart kommer til dk og spiller... Rosenborg væk fra tronen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Om Mads Jørgensen har det samme talentet som sin bror, så er dette en spiller vi mer en gjerne vil ha til Stabæk. Martin Jørgensen har startet samtlige kamper for et Udinese lag, som tidvis har imponert i Serie A denne sesongen. De er forøvrig det eneste laget som har slått Milan i seriespill, og det attpåtil på San Siro. Martin Jørgensen har scoret ett mål, og har rulert mellom å være bindeledd mellom midten og spissene, høyrekant og spiss. Hva dette sier om Mads Jørgensen ? Ikke mer enn at noen nevnte at han hadde det samme talentet som sin bror. Var forøvrig prestisjeoppgjør (!) i familien Jørgensen i helgen, da Udinese slo Ancona 3-0 hjemme. Tror han kunne vært nok en attraksjon i blaa drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Februar 2004 Del Skrevet 24. Februar 2004 Hepp, Tror jeg er skyldig i den påstanden, leste det på et eller annet nettsted i dag tidlig, men jeg finner det ikke igjen dessverre.... @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Hepp, Flere godbiter fra Budstikka..... http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=140243 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=140245 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 JIPPI! http://www.stabak.no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Fedt! Velkommen til Stabæk, Mads Jørgensen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Dobbelt-fedt! Veigar Pall Gunnarsson er også klar! Velkommen til Stabæk! http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=140286 Vi går for GULL!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Puh! Glad nå - det er rett og slett bare deilig å være til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 DIGG!!!!! @ringo..... Som slipper å lete mer... he he.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Bare så jævlig digg - tre spillere med potensialle til å gå rett inn i startelveren - hvem ville vel trodd det for kort tid siden. Velkommen til Sammy, Mads og Veigar... Gull - det hadde vi vel tatt uansett !!! Vi snakker CL her nå altså !!! Kjempe jobb av Tom Schelvang og resten av gjengen !!! Dette er en gledens dag!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 endelig... jeg er fornøyd. jeg slipper å tygge opp neglene på fingrene fordi seriestarten nærmer seg. dette kan bli en kanonsesong.!! Takker alle som har bidratt sånn at de kom på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 det eneste som mangler nå er en stadionavklaring.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Med disse to store nyhetene gir jeg faen. Vi kan gjerne spille på Nadderud de neste 50 årene!!!!!!!!!!! Dette er en stor dag. Håper jeg bare slipper unna MP, slik at jeg får med meg alle kampene iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Utrolig stort.... Dette ser ut til å bli ett mer komplett lag enn noen gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Oioi, dette var artig altså. For en opptur. Ja, dette kan bli en fin sesong - men la oss ikke ta ting på forskudd. Men, det ser unektelig spennende ut med tre nye forwards... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Håper jeg bare slipper unna MP, slik at jeg får med meg alle kampene iår. MP - militærpolitiet? Er sjeleglad for at min tid i harstad snart er forbi ... Rekker seriestarten med god margin.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Hurra, hurra, hurra! Neglebitingens tid er forbi, naa gleder jeg meg bare som en hund til denne sesongen! For en angrepsrekke vi naa kan mobilisere! Steners, Stian, Sammy, Mads, Veigar, Peter, Thomas, Branimir...Dette blir moro, veldig moro... All heder til ledelsen som holdt hodet kaldt mens vi sutret og grein over manglende handling...For en gangs skyld tror jeg vi har hatt litt flaks i overgangsmarkedet og sikret oss lvalitetsspillere som nok kunne ha gaat rett inn paa start 11vern til de fleste lag i tippeligaen. En postiv melding om stadionsaken ville vaert en perfekt dessert paa en dag som denne. Krysser fortsatt fingrene. Nadderud er og blir uholdbart og dyrt i lengden... Velkommen Mads og Veigar! Livet er herlig dere! Fra for hadde vi en sterkt tropp og landets beste trener/stotteapparat. Naa tyder alt paa at vi har en MEGET sterk tropp, samt en potensiell KANONTROPP dersom Martin returnerer til hosten...Dette lukter medalje?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Vi kan sende en fastelavensriskvast til Peter Sand!! http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_start2=1&id=77685 ..men hhmmm..... http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_start2=1&id=77629 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Februar 2004 Del Skrevet 26. Februar 2004 Kommer det til å lukte øl av garderoben etter kamp? bare de ikke skal ha øl i pausen er det samme for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 26. Februar 2004 Del Skrevet 26. Februar 2004 men hva er greia med at de ikke får lov til å drikke öl etter kampen? får de lov i danmark burde man jo få lov her også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 29. Februar 2004 Del Skrevet 29. Februar 2004 Leste i Aftenposten idag at Mads har veldig lyst på en plass i EM troppen til Danmark (altså Jørgensen, ikke Clausen) . Noen som har peiling på om vi evt da må unnvære gutten i et antall kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. Mars 2004 Del Skrevet 8. Mars 2004 Hepp, Hadde møte med en dansk kollega og brøndby supporter rett før helgen. Han hadde mye positivt å si om vår nye danske spiller. Han beskrev Jørgensen som et arbeidsjern der gikk på dype løp og skapte uro i motstanderens forsvar. Denne danske kollegaen er gift med en norsk jente og kjenner norsk fortball bedre enn de fleste dansker.. Han mente vi hadde gjort en god investering og oppsumerte med følgende beskrivelse av Jørgensen "En Øyvind Leonhardsen med teknikk...." Høres lovende ut!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg