Bendix 64 Del Skrevet 6. April 2010 (endret) Del Skrevet 6. April 2010 (endret) I 2009 tapte vi tilsvarende kamp, men hadde en fantastisk tur, hvor vi "nektet" å forlate stadion. Det ga en vannvittig deilig følelse og vise spillerne at vi ikke bare vinner, men også taper sammen. Det var også den 1. SFK kampen hvor SS arr. busstur. I år er det 1. gang vi arr. dobbelt busstur. Etter Kolbotn drar vi videre til Lillestrøm. Herregud som jeg gleder meg. Dette blir kanskje årets beste lørdag Dan Eggen så på gårsdagens kamp. Tror ikke han ble veldig redd, men vi skal kjøre over dem både på banen og på tribunen. Regner med at Pape starter denne kampen Endret 6. April 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Dan Eggen kjører Drillo-pakke så det holder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Rekker ikke LSK-kampen.. Og i den forbindelse lurer jeg på om det settes opp buss som ikke drar innom Lillestrøm på vei hjem, eller er det bilen som gjelder for mitt vedkomne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 Rekker ikke LSK-kampen.. Og i den forbindelse lurer jeg på om det settes opp buss som ikke drar innom Lillestrøm på vei hjem, eller er det bilen som gjelder for mitt vedkomne? Eller hoppe av bussen ved Manglerud på etter Kolbotn kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 I år er det 1. gang vi arr. dobbelt busstur. Etter Kolbotn drar vi videre til Lillestrøm. Litt usikker på om du mener at det er første gang for året, eller om dette er første gang ever. Tror du mener at dette er første gang noensinne, og da vil jeg bare tillate meg å minne om lørdag 31/10 i fjor. Blaa buss til Røa, kamp kl. 13, bussen videre til Fornebu, juniorfinale kl. 16, osv.* * herunder bl.a. onkel blaa, og så sier vi ikke mer om den saken Ellers er jeg helt enig, opplevelsen på Kolbotn ifjor var fantastisk. Paradoksalt nok hjalp nok tapet på akkurat der, akkurat da. Det vil det ikke gjøre i år. Nå skal vi feie en annen medaljekandidat til side, på en av de relativt få bortebanene vi har spilt uten å vinne: Alfheim (2 forsøk!) Arna Byåsen Røabanen Sofiemyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 6. April 2010 Del Skrevet 6. April 2010 I år er det 1. gang vi arr. dobbelt busstur. Etter Kolbotn drar vi videre til Lillestrøm. Litt usikker på om du mener at det er første gang for året, eller om dette er første gang ever. Tror du mener at dette er første gang noensinne, og da vil jeg bare tillate meg å minne om lørdag 31/10 i fjor. Blaa buss til Røa, kamp kl. 13, bussen videre til Fornebu, juniorfinale kl. 16, osv.* Og etter Kolbotn kampen i fjor var det noen av oss som tok bussen rett til Asker for å se 2. laget på Føyka mot Asker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Bra kamp. Flere skritt i riktig retning. Kristy var steike bra, lurer på hvor langt hun løp. Det var mange gode blaa i denne kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. April 2010 Del Skrevet 12. April 2010 Da har vi spilt to kamper, og vunnet begge med ett mål. To ettmålsseire er en mer enn i hele fjor, hvor vi hadde bare en slik, i cupen mot antatte kasteball Linderud/Grei. Å klare å dra i land 3-poengere gang etter gang i resultatmessig jevne kamper var vel det som ga Røa gullet i fjor - en kjapp opptelling viser 6 ettmålsseire (i tillegg til uavgjorten mot oss i siste runde). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå