Bendix 64 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Her kan vi be om hjelp til alt mulig SFK relatert som ikke går inn under allerede eksisterende tråder. En av våre spillere trenger å få låne en bil. Årsaken er at hun nå bor alene og har fått økt leieutgiftene. Bilen hun fikk låne i 2009 er ikke lengre tilgjengelig. Hun sliter derfor med å komme seg til/fra jobb og trening. Bilen trenger ikke være ny og fin, bare den går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Kan ingen på laget plukke henne opp? Dårlig lagmoral ass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Kan ingen på laget plukke henne opp? Dårlig lagmoral ass... Det er da bart ute nå, kan hun ikke låne en sykkel? Eller månedskortet til noen som ligner på henne? Teoretikeren i meg gjetter på at et forhold har tatt slutt her siden hun nå bor alene med økte utgifter, så hvis noen har en gentleman i seg er tiden inne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Kan ingen på laget plukke henne opp? Dårlig lagmoral ass... Det er da bart ute nå, kan hun ikke låne en sykkel? Eller månedskortet til noen som ligner på henne? Teoretikeren i meg gjetter på at et forhold har tatt slutt her siden hun nå bor alene med økte utgifter, så hvis noen har en gentleman i seg er tiden inne! Hun har fått låne en sykkel, men er jo et stykke å sykle t/r jobb og trening. Dessuten ikke alle steder bussforbindelsene er like gode. Og her trodde jeg når jeg så at det var skrevet noe at folk faktisk var behjelpelige, men den gang ei Tror heller ikke man skal snakke om dårlig lagmoral. Har blitt plukket opp flere ganger selv om det er litt omvei. Dessuten fått låne bil når det er landslagssamling, men det er det heldigvis ikke hele tiden. Teoretikeren i Posse gjetter nok heller ikke rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Kan ikke du stille opp da frode? du gjør jo ikke noe nyttig på formiddagen/ettermiddagen uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Kan ikke du stille opp da frode? du gjør jo ikke noe nyttig på formiddagen/ettermiddagen uansett Faktisk jobber jeg på dagtid også denne uken, og fra neste uke blir det en del dømming. Dessuten vil jeg vel si at jeg har stilt opp ganske mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 7. April 2010 Del Skrevet 7. April 2010 Er vel relativt få som bare har en bil stående ubrukt vil jeg tro... man kan vel evt høre med møller bil om de har en gunstig deal å komme med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 Hva med å sette inn en annonse i avisen? Sikkert like mange avislesere som $$-medlemmer som bare har en ubrukt bil de er hypp på å låne vekk gratis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 Hva med at den neste som skriver her inne faktisk har en bil å låne bort? Det er tross alt ikke en våre høyt gasjerte herrespillere det bes om en tjeneste på vegne av her, men en av våre grovt underbetalte chix. Da bør det være lov å spørre, i det minste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. April 2010 (endret) Del Skrevet 8. April 2010 (endret) Jeg har forsåvidt en bil å låne bort jeg, men om noen virkelig har lyst til å kjøre bilen jeg har tilgjengelig er heller tvilsomt. Er en sånn passe godkjent volvo 940 med blankslitte vinterdekk, 250 hk, turbo og dårlige bremser. Det ville jo vært litt uetisk å tilby noen å låne den... Endret 8. April 2010 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 Mortimer, vil vi virkelig at en av spillerne skal kjøre rundt i en tikkende bombe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 vis de er en av spillerne fra asker som kanskje er vokst opp i heggedal er det sikkert ikke noe problem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 vis de er en av spillerne fra asker som kanskje er vokst opp i heggedal er det sikkert ikke noe problem Hun er vokst opp svært langt fra Heggedal (ellers er det vel ikke mange fra Heggedal på laget). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 Da har jeg pratet med spilleren og det viser seg at hun jobber hver dag til uken. Hun må da ta sykkelen fatt x antall mil daglig eller eventuellt ta en kronglete busstur med bytte av buss hjem fra Bekkestua etter trening. Ikke en ideel oppladning før Donn kampen neste lørdag. Siden dette dreier seg om en av våre mest sentrale spillerene får hun låne min Audi i denne perioden i førsteomgang. Det er håp om at hun kan få på plass en mere varig løsning etter dette, men ikke sikkert. Så behovet er der fortsatt om noen andre også kan bidra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 Du fortjener fanden meg en øl eller syv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 Du fortjener fanden meg en øl eller syv. Få mannen inn i Hall of Fame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 hyll hyll! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 10. April 2010 (endret) Del Skrevet 10. April 2010 (endret) Du er en knupp. Regner med at det blir mye sykling på deg fremover da Endret 10. April 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 Du er en knupp. Regner med at det blir mye sykling på deg fremover da Det er greit. Jeg trenger disse sykkelturene mer enn det denne spilleren gjør Får uansett ikke brukt bilen til jobb pga parkeringsproblemer på Skøyen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 "knupp"? Det er da ikke nødvendig å fornærme ham, bare fordi han er uselvisk og ekte Stabækfan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 "knupp"? Det er da ikke nødvendig å fornærme ham, bare fordi han er uselvisk og ekte Stabækfan? Det var ikke ment som en fornærmelse, og fikk ikke inntrykk av at det ble tatt som det heller. Forøvrig er bilen hentet, og personlig synes jeg det er satt en ganske høy standard for hva slags biler vi kan låne ut (selv om spilleren selv kun mente hun trengte noe som var i kjørbar stand). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 11. Juni 2010 Del Skrevet 11. Juni 2010 Da har spilleren fått ordnet en avtale med Møller bil og jeg har fått tilbake min Audi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Juni 2010 Del Skrevet 11. Juni 2010 Da har spilleren fått ordnet en avtale med Møller bil og jeg har fått tilbake min Audi. Strålende innsats. Det er sånn som gir uvurderlig cred til ikke bare deg, men alle som følger SFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 20. Oktober 2010 Del Skrevet 20. Oktober 2010 Art Arena er et viktig bidrag til SFK økonomisk. Det gikk bra i 2009, men Stein Olsen som driver Galleri Speilbildet jobber døgnet rundt for å få det til. Han gjør det av ren entusiasme for SFK, men jeg vet han er totalt overarbeidet. Jeg lurer derfor på om noen kan bistå slik at arbeidstrykket blir litt mindre (han skal ramme inn 150 bilder nå, samtidig som nytt galleri skal lages, samt at hans eget Galleri skal ha vanlig drift). Derfor: Hvis noen ønsker å bidra litt så ring meg, så skal jeg koordinere. Jeg gjorde det i 2009 og skal bistå også i år. 932-55-964 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Er det ingen som vil Campe med meg i kveld og i morgen? Sette opp vegger, henge opp bilder osv. Grei jobb til et godt formål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå