Slum 12 842 Del Skrevet 9. April 2010 (endret) Del Skrevet 9. April 2010 (endret) Vil bare nevne at Norwegian har et par avganger (selv valgte jeg den med avreise 10:55) fra Gardermoen på formiddagen til kun kr. 399,-. Nattoget fra Trondheim til Oslo S klokken 23:05 koster 199,-. Alle mann til Trondheim. Endret 9. April 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. April 2010 (endret) Del Skrevet 9. April 2010 (endret) Når er det kampen starter? Det burde vel funke med flyavgangen 16:30 og som lander i Trondheim 17:35? Hvordan er det fra flyplassen til Lerkendal? EDIT: Forøvrig ser det ut som om prisen på toget du snakker om har økt... Nå får jeg opp 398,- (299,- for student) på toget klokken 23:05 Endret 9. April 2010 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. April 2010 Del Skrevet 9. April 2010 Skjønner ikke helt hvorfor jeg spør her, når jeg bare kan lete litt og finne det ut selv... Med mindre det finnes noen raskere måte å komme fra flyplassen til stadion enn med tog, som jeg fant (taxi er jo selvfølgelig mulig, men kan vel bli litt dyrt?) så ser det ut som om det blir litt snaut med den flyavgangen. Man MÅ i så fall rekke toget 17:54 fra flyplassen, det skal være på Lerkendal 18:45. Da er det altså ikke noe tid for noen som helst forsinkelser... Så da får jeg vel ta litt tidligere fly... 13:40-avgangen gir meg noen, men ikke så alt for mange, timer med fravær fra skolen. Noen andre som tenker å ta dette flyet? Så blir det nok toget hjem 23:05 for meg også og rett på skolen dagen etter, hvis ikke jeg velger SS-bussen hjem da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 "Stabæk Support; avdeling Manchester" reiser ens ærend fra England for å få med oss denne matchen - intet mindre enn 18 timers reise hver vei. 3 blaa engelskmenn skal få oppleve sin aller første Stabækkamp fra tribunen, noe de har sett fram til veldig lenge. Jeg har undervist dem i Stabæksanger på pub'en nærsagt hver kveld i to år, så nå begynner de å bli relativt varme i trøya når det gjelder fyllerør og ralling. Ett av mange høydepunkt var for eksempel da vi overdøvet djevlene i sin egen hule med "Overalt fra Nord til Sør". Alle mann til Trondheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. April 2010 (endret) Del Skrevet 10. April 2010 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor jeg spør her, når jeg bare kan lete litt og finne det ut selv... Med mindre det finnes noen raskere måte å komme fra flyplassen til stadion enn med tog, som jeg fant (taxi er jo selvfølgelig mulig, men kan vel bli litt dyrt?) så ser det ut som om det blir litt snaut med den flyavgangen. Man MÅ i så fall rekke toget 17:54 fra flyplassen, det skal være på Lerkendal 18:45. Da er det altså ikke noe tid for noen som helst forsinkelser... Så da får jeg vel ta litt tidligere fly... 13:40-avgangen gir meg noen, men ikke så alt for mange, timer med fravær fra skolen. Noen andre som tenker å ta dette flyet? Så blir det nok toget hjem 23:05 for meg også og rett på skolen dagen etter, hvis ikke jeg velger SS-bussen hjem da. Hva med avgangen 15.35. Den burde holde fint og kanskje trenger du bare en time eller to fri. Du har også 16.25 som er fremme 17.25. Da har du ti minutter mer tid i Trondheim. Vurderer denne også. Burde finnes en buss til sentrum og toget 17.54 burde være innen rekkevidde. Hvis jeg drar blir det nok med en av disse. For hjemreise vurderes også 6.10 med SAS. Den er litt dyr (667 kr), men da rekker man skole/jobb. Norwegian har eventuelt en 6.45 til 499. Endret 10. April 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 Skjønner ikke helt hvorfor jeg spør her, når jeg bare kan lete litt og finne det ut selv... Med mindre det finnes noen raskere måte å komme fra flyplassen til stadion enn med tog, som jeg fant (taxi er jo selvfølgelig mulig, men kan vel bli litt dyrt?) så ser det ut som om det blir litt snaut med den flyavgangen. Man MÅ i så fall rekke toget 17:54 fra flyplassen, det skal være på Lerkendal 18:45. Da er det altså ikke noe tid for noen som helst forsinkelser... Så da får jeg vel ta litt tidligere fly... 13:40-avgangen gir meg noen, men ikke så alt for mange, timer med fravær fra skolen. Noen andre som tenker å ta dette flyet? Så blir det nok toget hjem 23:05 for meg også og rett på skolen dagen etter, hvis ikke jeg velger SS-bussen hjem da. Hva med avgangen 15.35. Den burde holde fint og kanskje trenger du bare en time eller to fri. Du har også 16.25 som er fremme 17.25. Da har du ti minutter mer tid i Trondheim. Vurderer denne også. Burde finnes en buss til sentrum og toget 17.54 burde være innen rekkevidde. Hvis jeg drar blir det nok med en av disse. For hjemreise vurderes også 6.10 med SAS. Den er litt dyr (667 kr), men da rekker man skole/jobb. Norwegian har eventuelt en 6.45 til 499. Man kan ta Flybussen fra Værnes. Stopper nesten rett utenfor Lerkendal. Koster 90 kr. Eneste er at den bruker vel 50 minutter på turen. http://www.flybussen...dheim/index.asp Gå av i Professor Brochs Gate. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 Skjønner ikke helt hvorfor jeg spør her, når jeg bare kan lete litt og finne det ut selv... Med mindre det finnes noen raskere måte å komme fra flyplassen til stadion enn med tog, som jeg fant (taxi er jo selvfølgelig mulig, men kan vel bli litt dyrt?) så ser det ut som om det blir litt snaut med den flyavgangen. Man MÅ i så fall rekke toget 17:54 fra flyplassen, det skal være på Lerkendal 18:45. Da er det altså ikke noe tid for noen som helst forsinkelser... Så da får jeg vel ta litt tidligere fly... 13:40-avgangen gir meg noen, men ikke så alt for mange, timer med fravær fra skolen. Noen andre som tenker å ta dette flyet? Så blir det nok toget hjem 23:05 for meg også og rett på skolen dagen etter, hvis ikke jeg velger SS-bussen hjem da. Hva med avgangen 15.35. Den burde holde fint og kanskje trenger du bare en time eller to fri. Du har også 16.25 som er fremme 17.25. Da har du ti minutter mer tid i Trondheim. Vurderer denne også. Burde finnes en buss til sentrum og toget 17.54 burde være innen rekkevidde. Hvis jeg drar blir det nok med en av disse. For hjemreise vurderes også 6.10 med SAS. Den er litt dyr (667 kr), men da rekker man skole/jobb. Norwegian har eventuelt en 6.45 til 499. Yes, jeg så egentlig bare på de billigste avgangene jeg, men 50 kr mer er jo ikke noe. Det er greit å ha litt mer enn 10 minutter å gå på uansett, så tipper vel at det blir 15:35 på meg da. Men si ifra når du bestemmer deg for hvilken du velger. Jeg er litt usikker på om kompisene mine gidder å bli med, med tanke på at det er midt i uken, så da er det jo greit å ha noen andre man kjenner litt på samme fly. Takk for tipset om flybussen, forresten. Det så ut som om den tok omtrent like lang tid som toget, men den gikk jo mye oftere da, så det er litt lettere å treffe på en avgang som passer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 10. April 2010 Del Skrevet 10. April 2010 Dere kan jo evt bare bli med $$ bussen, sammen med meg. Det blir koselig det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Dere kan jo evt bare bli med $ bussen, sammen med meg. Det blir koselig det! Vurderer bussen hjem igjen... Men hvis jeg skal ta den til blir det en hel dags fravær, og det er unødvendig... Når vil bussen være tilbake på Bekkestua, sånn ca? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Hvis jeg ikke husker feil var vi hjemme rundt 06.00 ifjor og da begynte kampen klokken 8, så jeg tipper rundt 05.00 nå. Du vil da fint rekke å hoppe i dusjen og få i deg litt mat før ny dag på jobb/skole. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Har visst heldagsprøve i matte denne dagen, så da må det bli 16:25-flyet på meg, og litt stress i Trondheim. Bestiller nå. Hjemreisen drøyer jeg litt med å bestemme. Men når bussen vel ligger på 500,- og toget koster 299,- blir det nok fort tog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Da var turen bestilt! Oppover 13.40 på Onsdagen, og hjem 20.40 Torsdag kveld. (Med fly begge veier) Dette blir bra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 13. April 2010 Del Skrevet 13. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Da var turen bestilt! Oppover 13.40 på Onsdagen, og hjem 20.40 Torsdag kveld. (Med fly begge veier) Dette blir bra... ble ca 900 pr person, så kommer jo et sted og sove også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 får vi som er i eksil her i trondheim kjøpt bilett i døra til borteseksjonen eller må vi få noen til å kjøpe i stabækbutikken? får jo ikke kjøpt det før kampdag i lukene her oppe hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 15. April 2010 (endret) Del Skrevet 15. April 2010 (endret) får vi som er i eksil her i trondheim kjøpt bilett i døra til borteseksjonen eller må vi få noen til å kjøpe i stabækbutikken? får jo ikke kjøpt det før kampdag i lukene her oppe hvertfall... Jeg sitter med det samme spørsmålet - vi er 8 mann som ikke har mulighet til å kjøpe billetter noe annet sted enn på Lerkendal. Endret 15. April 2010 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Har som regel gått greit å betale i døren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Da var turen bestilt! Oppover 13.40 på Onsdagen, og hjem 20.40 Torsdag kveld. (Med fly begge veier) Dette blir bra... ble ca 900 pr person, så kommer jo et sted og sove også. Da får dere håpe islendingene har sluttet med dette tullet sitt innen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Da var turen bestilt! Oppover 13.40 på Onsdagen, og hjem 20.40 Torsdag kveld. (Med fly begge veier) Dette blir bra... ble ca 900 pr person, så kommer jo et sted og sove også. Da får dere håpe islendingene har sluttet med dette tullet sitt innen da. Så lenge vinden blåser i retning Storbritannia og Nederland fortsetter vi å pumpe ut så mye vi kan. Det var ihvertfall det som ble sagt på allmøtet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Jeg skal oppover! Satser nok på samme flyavgang som deg Slum, men kjører overnatting til Torsdag. Gjøre bartebyen "utrygg" Da var turen bestilt! Oppover 13.40 på Onsdagen, og hjem 20.40 Torsdag kveld. (Med fly begge veier) Dette blir bra... ble ca 900 pr person, så kommer jo et sted og sove også. Da får dere håpe islendingene har sluttet med dette tullet sitt innen da. Så lenge vinden blåser i retning Storbritannia og Nederland fortsetter vi å pumpe ut så mye vi kan. Det var ihvertfall det som ble sagt på allmøtet. De ba om cash - men glemte at islendingene ikke har C i alfabetet. Så det er Storbritannia og Nederlands feil at islendingene sender mengder av ash til dem (og andre i det utvidede nærområdet). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Har også bestilt fly opp... 1340 med norwegian. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 15. April 2010 Del Skrevet 15. April 2010 Har også bestilt fly opp... 1340 med norwegian. Hjem samme kveld eller dagen derpå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Er Three Lions det beste alternativet for oss som gjerne vil hygge oss sammen med flere blaa sjeler før denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Er Three Lions det beste alternativet for oss som gjerne vil hygge oss sammen med flere blaa sjeler før denne kampen? Det stemmer, håper styret i SS ringer til Dougie og får avtalt litt billigere øl og English Breakfast som vanlig. Tror dere vi treffer på Vidar Lunde igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Jeg så Vidar Lunde på tv2-sporten for en ukes tid siden. Da i forbindelse med håndball.. En klassiker av en Stabæksupporter!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 får vi som er i eksil her i trondheim kjøpt bilett i døra til borteseksjonen eller må vi få noen til å kjøpe i stabækbutikken? får jo ikke kjøpt det før kampdag i lukene her oppe hvertfall... Det selges ikke billetter i stabækbutikken. Bruk linken under, velg felt SB: http://www.billettservice.no/html/connect.htmI?STAGE=1&EVNT=TLD10054&l=NO&X=BORT1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Dere kan jo evt bare bli med $$ bussen, sammen med meg. Det blir koselig det! Skulle gjerne ha vært med, men jeg har funnet ut at jeg gir faen.det er så jævla mye suttring med en gang jeg blir full 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bekkis 10 Del Skrevet 28. April 2010 (endret) Del Skrevet 28. April 2010 (endret) må man ha noe form for medlemskap for å stå med $$ i denne kampen? Endret 28. April 2010 av bekkis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 må man ha noe form for medlemskap for å stå med $ i denne kampen? Nei, man trenger ikke være medlem i SS for å stå med Stabækfansen under bortematcher. Men det kan nok være en god idè å melde seg inn likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 må man ha noe form for medlemskap for å stå med $$ i denne kampen? Og skulle du mot formodning tilhøre denne "heia bortelaget" greia som fantes for noen år siden ( håper det døde ut ) så får du ikke stå med oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå