Posse 21 259 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Jeg er påmeldt. Jeg må også ta buss fra Gjøvik til Lillehammer først for å møte bussen der, og på vei hjem må jeg hoppe av samme sted og vente 3 timer til første bussen går torsdag morgen. Jeg finner meg et skogholt og tar fram soveposen. Jeg blir en sovePosse! Og skolen begynner 8 for meg. Så jobb og slikt er ikke noe pes, meld dere på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Send ut sms til medlemmene med info om turen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Stabæk Support Halv pris på buss til Trondheim! Nei ohmy god altså! Jeg er med! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Send ut sms til medlemmene med info om turen! Jeg har nettopp sendt ut epost om turen. SMS-systemet vårt er i en aldri så liten krise (vel - Gjermund syns sikkert det er stor krise; MACen hans ble stjålet rett før helga). Fint om folk bruker sine nettverk til å oppmuntre til påmelding. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Kult at det i følge ryktene kun er 3 påmeldte... Svakt! Hva er status her nå? Vi er oppe i 6... Mye av skylden for dette er vel midtuke kamp, eksamensperioder for mange og at sesongen ikke har vært helt tildredstillende hittil.. Da blir det vanskelig å fylle en buss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Da legger "SS Manchester" ut på første etappe av reisen til Trondheim. Vi regner med å være fremme i morgen, tirsdag, kl 2200. Dette blir kult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Har Three Lions blitt kontaktet slik at de er forberedt på at vi kommer dit før og etter matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Har Three Lions blitt kontaktet slik at de er forberedt på at vi kommer dit før og etter matchen? Jepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 hvor mange påmeldte er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Hørte noen rykter om 10. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Hørte noen rykter om 10. Da kom det inn en del påmeldinger i kveld da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå