Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kampen går lørdag, og om det går buss vil vel det være et fullgodt alternativ til fly sånn jeg ser det.

Alle mann til Stavanger wink.gif

Buss tur/retur Stavanger: 18 timer.

Fly tur/retur Stavanger: 2 timer.

Et fullgodt alternativ? Ikke helt enig der nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi er inne på temaet overnatting/buss/fly. Da SS ble stiftet var en av fanesakene at man skulle kjempe for overnattingsturer på de lange turene. Er dette noe man offisielt har gått bortifra eller er det noe som sakte, men sikkert har glidd ut pga liten interesse, økonomi eller andre naturlige grunner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kanon bra forslag.. Liten minibuss for de under 18 til minipris slik alle blir happy.. ey.. Anyone?? Ikke det nei

Hva med en minibuss med vinger? Da går det jo mye fortere, noe som vil føre til at $$ vokser masse.

A Team?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kanon bra forslag.. Liten minibuss for de under 18 til minipris slik alle blir happy.. ey.. Anyone?? Ikke det nei

Hva med en minibuss med vinger? Da går det jo mye fortere, noe som vil føre til at $ vokser masse.

Og hvis ikke prisen settes ned til 50 kroner hver vei og inkluderer et glass appelsinjuice får dere nok dessverre ikke med noen under 18.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som ville fly?

Det går bra med oss takk.

Det var altså ikke ment som et pek til de som hadde lyst til å overnatte, men har dere fått noe info om hva som skjer dersom flyene fortsatt ikke går? Eller gjort dere noen tanker om SS-buss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 "unge" påmeldt, får håpe dere over 25 ikke dør nåsmile.gif

Med en pris på hele 500 kr tur/retur spørs det om ikke det er flere enn de over 25 som ligger litt tynt an.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som ville fly?

Det går bra med oss takk.

Det var altså ikke ment som et pek til de som hadde lyst til å overnatte, men har dere fått noe info om hva som skjer dersom flyene fortsatt ikke går? Eller gjort dere noen tanker om SS-buss?

For min del så tar jeg en avgjørelse på det fredag kveld, men satser på at det ordner seg på et eller annet vis

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Viking - Stabæk
  • Opprett ny...