Anders C 6 569 Del Skrevet 20. April 2010 (endret) Del Skrevet 20. April 2010 (endret) og der var morgendagen her, og jeg blir med! hvor mange er påmeldt nå? edit: hva koster kampbilletten? Endret 20. April 2010 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 20. April 2010 Del Skrevet 20. April 2010 Begynner matchen på lørdag kl 19.00? Det står det på stabak.no, men jeg har hele tiden trodd det var 17.00, siden lørdagskampene vanligvis starter da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. April 2010 (endret) Del Skrevet 20. April 2010 (endret) Begynner matchen på lørdag kl 19.00? Det står det på stabak.no, men jeg har hele tiden trodd det var 17.00, siden lørdagskampene vanligvis starter da. Jeg hadde ikke stolt på terminlista på stabak.no hadde jeg vært deg. Den mister stadig vekk kamper, har feil resultat og feil kamptidspunkt el. -dato. Akkurat i dette tilfellet er den jo faktisk uenig med kalenderen ute til høyre på forsiden på stabak.no også Edit: og kampen går 17.00. Endret 20. April 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. April 2010 Del Skrevet 20. April 2010 edit: hva koster kampbilletten? Tipper 150,- eller 170,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Jeg er faktisk ikke siker på om det blir Stavnger tur på meg, jeg kjører hjemover fra Madrid klokken 23 i kveld, og skal ha 9 timer pause i Brussel før vi tar den siste lille svippen opp til Oslo, men jeg regner i alle fall med at bussen er tilbake til den skal kjøre til Stavanger. Nei jeg har ikke dollartegn i øya, det er bare fyrstikker som holder øya oppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 men er ikke vi fremme veldig sent når bussen går så sent? rekker vi pub før kamp? og vis vi blir forsinket på veien så har vi ikke noe og gå på? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Hva er greia med denne bussturen??? Er det sånn at bussen så vidt, hvis vi er heldige, rekker kampen??? Hva er greia her? Må da kunne klare å betale for en ekstra sjåfør så vi slipper og stresse opp og ned + at vi rekker et par timer på pub før match. Er tross alt lørdag!!! Mange som setter av hele denne dagen/natta til tur. Merk: TUR! VI ER KEEN PÅ GOD TID PÅ PUB OG IKKE NOE STRESS!! Har vært mye snakk om hva SS skal brukke penger på. Å bruke et par lapper ekstra her er definitivt noe som burde prioriteres. Helt latterlig sånn som opplegget er nå og det burde endres på øyeblikkelig! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Virker som et tullete opplegg. Jeg melder meg ikke på en buss og drar til stavanger hvis jeg kan risikere å måtte høre 1 omgang på radio! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Håper tursjef gir oss oppdatering etterhvert hvordan situasjonen blir 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Tursjef?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Hva er greia med denne bussturen??? Er det sånn at bussen så vidt, hvis vi er heldige, rekker kampen??? Hva er greia her? Må da kunne klare å betale for en ekstra sjåfør så vi slipper og stresse opp og ned + at vi rekker et par timer på pub før match. Er tross alt lørdag!!! Mange som setter av hele denne dagen/natta til tur. Merk: TUR! VI ER KEEN PÅ GOD TID PÅ PUB OG IKKE NOE STRESS!! Har vært mye snakk om hva SS skal brukke penger på. Å bruke et par lapper ekstra her er definitivt noe som burde prioriteres. Helt latterlig sånn som opplegget er nå og det burde endres på øyeblikkelig! Å slapp av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Hva er greia med denne bussturen??? Er det sånn at bussen så vidt, hvis vi er heldige, rekker kampen??? Hva er greia her? Må da kunne klare å betale for en ekstra sjåfør så vi slipper og stresse opp og ned + at vi rekker et par timer på pub før match. Er tross alt lørdag!!! Mange som setter av hele denne dagen/natta til tur. Merk: TUR! VI ER KEEN PÅ GOD TID PÅ PUB OG IKKE NOE STRESS!! Har vært mye snakk om hva SS skal brukke penger på. Å bruke et par lapper ekstra her er definitivt noe som burde prioriteres. Helt latterlig sånn som opplegget er nå og det burde endres på øyeblikkelig! Å slapp av... For et herlig konstruktivt innlegg. Regner med at du ikke er en av dem som drar på bortetur... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. April 2010 Del Skrevet 21. April 2010 Hva er greia med denne bussturen??? Er det sånn at bussen så vidt, hvis vi er heldige, rekker kampen??? Hva er greia her? Må da kunne klare å betale for en ekstra sjåfør så vi slipper og stresse opp og ned + at vi rekker et par timer på pub før match. Er tross alt lørdag!!! Mange som setter av hele denne dagen/natta til tur. Merk: TUR! VI ER KEEN PÅ GOD TID PÅ PUB OG IKKE NOE STRESS!! Har vært mye snakk om hva SS skal brukke penger på. Å bruke et par lapper ekstra her er definitivt noe som burde prioriteres. Helt latterlig sånn som opplegget er nå og det burde endres på øyeblikkelig! Støttes. Har kommet for sent til kamp mang en gang, er greit å få med seg litt mer enn bare 75min fotball når man først bruker hele dagen på dette... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 vi betaler 500kr, vi setter av hele dagen(jeg går glipp av jobb lørdag og søndag) og så skal vi "bare" bekkestua-stavanger-bekkestua? skjer ikke! etter en så lang busstur må vi innom en pub før kampen, gjerne et par timer før og. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Selges det billetter i STB-butikken eller kjøper man i porten? Det er digg å slippe billettkø hvis man kommer 5 minutter før matchen starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Selges det billetter i STB-butikken eller kjøper man i porten? Det er digg å slippe billettkø hvis man kommer 5 minutter før matchen starter. Jeg var innom StabækButikken på tirsdag og ble fortalt at de ikke selges der. Kampbilletter må kjøpes i porten. (Men mistenker at vi må kjøpe i billettluken på andre siden av stadion...) Stakkars dere om Stabæk Support ikke setter opp en ekstra sjåfør på denne turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 hva blir det til, drar vi tidligere eller hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Husk at pub før match er en stor del av supporterkulturen til de fleste av oss som drar på tur! Regner med at de aller fleste setter pris på en pause eller to også.. Når SS hiver ut mange mange tusen til andre prosjekter ser jeg ikke problemet med å bruke et par lapper på ekstra bussjåfør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Selges det billetter i STB-butikken eller kjøper man i porten? Det er digg å slippe billettkø hvis man kommer 5 minutter før matchen starter. Jeg var innom StabækButikken på tirsdag og ble fortalt at de ikke selges der. Kampbilletter må kjøpes i porten. (Men mistenker at vi må kjøpe i billettluken på andre siden av stadion...) Stakkars dere om Stabæk Support ikke setter opp en ekstra sjåfør på denne turen. De siste to årene har det vært mulig å kjøpe billetter i porten til bortesupporterfeltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Jeg tror faktisk jeg greier å samle inn penger til kampen! Melder meg på bussturen i kveld eller imorgen evt. Tror gutta trenger det som mest akkurat nå, tapet mot HBK igår, var ikke moro. Verken for spillere, trenere og ikke minst oss. Nå må vi bare løfte oss, og kjempe som FAEN mot Viking, vi kan ikke fortelle gutta hva dem skal gjøre, men vi kan synge dem frem! og uansett oppmøte i stavanger, tørr jeg å påstå at alle gutta setter pris på at vi er der, og synger! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Jeg tror faktisk jeg greier å samle inn penger til kampen! Melder meg på bussturen i kveld eller imorgen evt. Tror gutta trenger det som mest akkurat nå, tapet mot HBK igår, var ikke moro. Verken for spillere, trenere og ikke minst oss. Nå må vi bare løfte oss, og kjempe som FAEN mot Viking, vi kan ikke fortelle gutta hva dem skal gjøre, men vi kan synge dem frem! og uansett oppmøte i stavanger, tørr jeg å påstå at alle gutta setter pris på at vi er der, og synger! Forza Stabæk Bekreftet! jeg er med!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Selv må jeg nok melde pass på lørdag. Etter å ha tatt buss fra Budapest til Oslo i helgen, kjenner jeg at jeg ikke nødvendigvis trenger en tur til Stavanger nå. OK, litt dårlig unnskyldning. Her er en bedre: Chicksa trenger også støtte. Og med en kjapp tur til storskjermen og pilsen på Blaa etterpå, er dette den eneste måten å få med seg begge kampene på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Da kommer tursjefen med info (måtte bare jobbe litt først). Det hjelper ikke om vi har med oss en sjåfør til, med mindre vi har en overnatting. Vi gjør ikke om stavnager til en overnattingstur nå, men skal selvfølgelig se på det i forbindelse med de andre lange borteturene. Kampen er det ikke noe problem å rekke, men for dere som ikke vil stole på meg ang det, så har vi bestemt å reise kl syv. På ti timer er det ikke noe problem å rekke kampen. jeg skal bruke kvelde på å ta kontakt med alle som er påmeldt ig gi dem beskjed omm at bussen går kl syv. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 22. April 2010 (endret) Del Skrevet 22. April 2010 (endret) man kan fint kjøre opp og ned med flere sjåfører ifølge kjøre og hviltid bestemelsene da. så lenge han sjåfører som kjører ned ikke må kjøre tilbake går det helt fint. han må ha døgnvilen sin ja, men så lenge han er "ferdig" på jobb har ikke det no og si. ps trenger ikke si ifra til meg om bussen Endret 22. April 2010 av Rusle 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 mange påmeldte er det nå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 For de som tenker å kjøre én vei: Ønsker å få kjørt en Nissan X Trail fra Bærum til Stavanger førstkommende lørdag. Bilen står hos Birger N. Haug på Rud i Bærum og kan hentes fredag ettermiddag (henting avtales med selger Henning Solgård, telefon 40018483). Bilen avleveres i nærheten av Viking stadion ved ankomst. Drivstoff betales av bileier. Kontakt Peder Sortland på telefon - 44 7824590645, eller peso@statoil.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Da drar jeg, Arlen, Robin og Piraten G.W. til Stavanger i morgen! Er det noen andre som ankommer i morgen så må dere gjerne slå følge når vi skal ha litt fyllerør og ralling fredags kveld Vi starter vell vorschen på Rica Park Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. April 2010 Del Skrevet 23. April 2010 Skal dere kjøre Nissan bilen som skal fraktes til stavanger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 23. April 2010 Del Skrevet 23. April 2010 Skal dere kjøre Nissan bilen som skal fraktes til stavanger? Nei, jeg har fått ta firmabilen til min rike far Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 23. April 2010 Del Skrevet 23. April 2010 Da drar jeg, Arlen, Robin og Piraten G.W. til Stavanger i morgen! Er det noen andre som ankommer i morgen så må dere gjerne slå følge når vi skal ha litt fyllerør og ralling fredags kveld Vi starter vell vorschen på Rica Park Fyllerør og ralling lørdag kveld også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå