Gjest daglish7 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Bra kamp Morten!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Herlig at vi klarer å score 4 mål, deilig å se Hoff storspille. Eneste er at vi fortsatt må stramme opp det defansive Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Etter syv kamper er det to ting som slår meg mtp målene: 1. Vi scorer aldri første målet. 2. Tar vi ledelsen, vinner vi kampen. Vi er kronisk målfarlige, begge veier. Det må vi snart få ryddet opp i (mer effektive i både å sette egen sjanser og unngå at motstanderen setter så mange av sine), ellers lukter det midt-på-tabellen lang vei. Endret 18. April 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Målfarlige? Det er vel det siste vi er Vi trenger flere sjanser enn de fleste for å score. Heldigvis skaper vi mange sjanser... Jeg krysser fingrene for at Veigar er tilbake så fort som mulig, for jeg tror ikke det blir mange poengene før den tid.. Til det slipper vi inn altfor mange enkle mål, og vi er elendige foran mål. Et annet lag enn Kongsvinger i dag, og vi hadde tatt toppen 1 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 hvor har det blitt av Gromstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Batistuta 3 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Etter syv kamper er det to ting som slår meg mtp målene: 1. Vi scorer aldri første målet. 2. Tar vi ledelsen, vinner vi kampen. 6 kamper, neste kamp mot Hønefoss må være nye 3 poeng og vi er oppe i 12 poeng og plutselig ser det ikke så ille ut. Deilig å få inn 4 mål i en kamp etter bare 6 på de 5 første.. Skjønsberg spilte bra i dag, og digg at Daniel og Hoff putta. Etter forrige kamp ser det ihvertfall lysere ut, selvom vi er rufsete bakover.. håper Veigar blir klar snart igjen.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Har registrert at flere har kritisert Jannes manglende evne til å foreta riktige bytter til rett tid. I dag var det på linje med Rekdal. I verdensklasse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Har registrert at flere har kritisert Jannes manglende evne til å foreta riktige bytter til rett tid. I dag var det på linje med Rekdal. I verdensklasse. Når vi satte inn hulsker og hoff ble det en helt ny giv i laget, bra bytter idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Det er godt å se at vi har spillere på benken som kan komme inn og gjøre en forskjell. Å kunne bytte inn Hoff, Palmi og Husker er det ikke mange lag i Norge som kan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Publikum stemte fram Diogo som banens beste! Hva i all verden er det for noe tull?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Ut fra denne kampen å dømme, foreslår jeg følgende startellever mot Hønefoss i neste kamp Knudsen MMS* - JIH - KFO - BE EH** - PF - HH - JA BH - DN * Forutsatt at Vegar ikke rekker denne kampen (usikker på når G19-landslaget returnerer) ** Her kan også Mix starte, den som ikke starter er naturlig førstevalg ved offensivt bytte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Publikum stemte fram Diogo som banens beste! Hva i all verden er det for noe tull?? et snodig, og åpenbart feil, valg. Men han startet friskt, så stemmene kom nok i starten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Publikum stemte fram Diogo som banens beste! Hva i all verden er det for noe tull?? et snodig, og åpenbart feil, valg. Men han startet friskt, så stemmene kom nok i starten. Ikke enig, fortjent i mine øyne, synes han spilte veldig bra og jobbet hardt helt til han ble tatt av. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Hyggelig for gutten, uansett. Bra kamp av gutta i dag, men jeg savner press på ballfører, helst mye høyere på banen og med en gang vi mister besittelse. Endret 18. April 2010 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Synes Diogo gjorde en flott jobb. Han skiller seg ut som et uromoment som løper mye, og det er vel innsats publikum legger merke til. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Ut fra denne kampen å dømme, foreslår jeg følgende startellever mot Hønefoss i neste kamp Knudsen MMS* - JIH - KFO - BE EH** - PF - HH - JA BH - DN * Forutsatt at Vegar ikke rekker denne kampen (usikker på når G19-landslaget returnerer) ** Her kan også Mix starte, den som ikke starter er naturlig førstevalg ved offensivt bytte. Eh, jeg var også positiv til Hulsker før kampen, men han holdt i ca 5 minutter før det så ut som om hjerteinfarktet var i anmarsj. Riktignok var han veldig god i de 5 minuttene. Vi har et stort problem når det gjelder spisser, men med både Torstein og Veigar på vei tilbake løser forhåpentligvis det seg snart. Når det gjelder kanter mener jeg Mix har for liten framdrift. Jeg setter Diogo, Espen og Johan foran Mix pr i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Har registrert at flere har kritisert Jannes manglende evne til å foreta riktige bytter til rett tid. I dag var det på linje med Rekdal. I verdensklasse. Da Belsvik var Ass. trener pleide han å stå ved den ene stolpen på spillerboksen, og han var stadig å pratet og diskuterte med Janne. Jeg har savnet litt av det samme med Geir Bakke, det virker som JJ står der helt alene og ikke diskuterer med noen. Kanskje JJs utvisning har fått GB litt mere aktiv under kampen og at de blir bedre på å bytte riktig.Under Cup-Finalen satt Rekdal på bakerste rad i boksen, med assistentene forran seg, og de satt å pratet og diskuterte hele tiden. Det virker derfor på meg, som om team-work er tingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Kan noen si meg teksten på denne sangen vi sang når vi satt oss ned? Jeg får aldri med meg hva som synges på slutten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 (Sitt ned) En mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. ... (Klapping) Ni mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. (Reis opp) Ti mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann, ti mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. Starter med å viske og synger høyere og høyere for hvert vers! PS: Med fare for småfeil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 (Sitt ned) En mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. ... (Klapping) Ni mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. (Reis opp) Ti mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann, ti mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. Starter med å viske og synger høyere og høyere for hvert vers! PS: Med fare for småfeil. Idag talte vi nedover, på damekampen mot Arna-Bjørnar talte vi oppover, hva er riktig? Hva er forøvrig greia med Nils? Historie bak? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Det er egentlig nedover. "En mann... Ni mann, ti mann og HANS hund..." høres jo veldig feil ut! Digger forresten sangen, må se sykt fett ut når vi reiser oss. Drømmer om at hele hangarn blir med på "En mann gikk og så..." Endret 18. April 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Synes Diogo gjorde en flott jobb. Han skiller seg ut som et uromoment som løper mye, og det er vel innsats publikum legger merke til. Han ble veldig glad for utmerkelsen. I dag fikk vi nesten SMS 400 stemmer! Se intervjuet med gladgutten her Endret 18. April 2010 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Har registrert at flere har kritisert Jannes manglende evne til å foreta riktige bytter til rett tid. I dag var det på linje med Rekdal. I verdensklasse. Eller betyr det at startellevern er feil? JA scorer, men jeg synes han gjennomgående er lagets svakeste duellspiller og plasseringsevnen er heller ikke all verden. Han er også totalt uten VPGs evne som tilrettelegger for DN, BH vinner i det minste dueller og gir nedfallsfrukt til DN. Palmis innhopp var svakt. Espen Hoff går rett i angrep hver eneste gang han får ballen og gjør seg alltid spillbar. I likhet med dub fatter jeg ikke hvordan han kan bli stemt fram som banens beste. Klart hans beste kamp, og innsatsen var stor. Men hva skaper han egentlig? dribl dribl dribl dribl dribl og støttepasning. Med Hulsker på topp vinner vi dueller inne i motstanders boks. og de må binde opp både Hulsker og Nannskog med minst 3 spillere så de to skaper massevis av rom for resten av laget, slik vi så kampen plutselig ble. Espen var stor på venstrekanten. Min startellever er: JK MK/VEH-JIH-KFO-BE Mix-HH-PF-EH BH-DN Men jeg kan ikke forestille meg i mine villeste feberfantasier at JJ noensinne benker JA eller noen andre av de svenske spillerne for den saks skyld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Del Skrevet 18. April 2010 (endret) Har registrert at flere har kritisert Jannes manglende evne til å foreta riktige bytter til rett tid. I dag var det på linje med Rekdal. I verdensklasse. Eller betyr det at startellevern er feil? JA scorer, men jeg synes han gjennomgående er lagets svakeste duellspiller og plasseringsevnen er heller ikke all verden. Han er også totalt uten VPGs evne som tilrettelegger for DN, BH vinner i det minste dueller og gir nedfallsfrukt til DN. Palmis innhopp var svakt. Espen Hoff går rett i angrep hver eneste gang han får ballen og gjør seg alltid spillbar. I likhet med dub fatter jeg ikke hvordan han kan bli stemt fram som banens beste. Klart hans beste kamp, og innsatsen var stor. Men hva skaper han egentlig? dribl dribl dribl dribl dribl og støttepasning. Med Hulsker på topp vinner vi dueller inne i motstanders boks. og de må binde opp både Hulsker og Nannskog med minst 3 spillere så de to skaper massevis av rom for resten av laget, slik vi så kampen plutselig ble. Espen var stor på venstrekanten. Men jeg kan ikke forestille meg i mine villeste feberfantasier at JJ noensinne benker JA eller noen andre av de svenske spillerne for den saks skyld... Veldig enig i det meste du sier! Husker ikke hvem det var som sa det her inne, men personen hadde en herlig sammenligning av JA og brasilianske Ronaldo; Du starter med 10 mann, men er garantert en skåring. Jeg vil bare spørre; Hva synes du om å starte med Diogo, EH, Bernt og Daniel sammen? BH og DN binder nok til å skape helvetes mye rom for Diogo, EH og Pontus i midten! Endret 18. April 2010 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 18. April 2010 Del Skrevet 18. April 2010 Jeg synes vel ikke dette var all verden. Kongsvinger sprekker litt på slutten, men jeg synes de første 60 minuttene er alt for svakt fra vår side. Mot et bedre lag hadde vi tapt i dag. Synes Henning gjør mye rart og gjør en kamp under pari, og forsvarsfireren vår kommuniserer jo ikke i det hele tatt, virker det som. Onstad trekker seg alt for lett i duellene uten at Høiland tar nedfallsfrukten. Eiriksson er generelt for treg til å være venstreback, synes jeg. Eneste grunn til at han brukes på venstre er at han er venstrebent. Blant det positive er Diogo som jobber utrolig bra på midten og er en av få spillere som klarer å gjenvinne ball høyt i banen. Synd at vi nærmest har mistet enhver kontringsevne. Nannskog putter også to, noe som er positivt for hans egen del og for Stabæks del. For meg virker det som om vi er nødt til å blottlegge oss noe vanvittig bakover for å skape sjanser fremover. Avstandene mellom lagdelene blir alt for store, særlig i 2. omgang. Dette var et problem ifjor også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Min startellever er: JK MK/VEH-JIH-KFO-BE Mix-HH-PF-EH BH-DN Mike tilbake er ganske oppsiktsvekkende! ...også på back attpåtil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 (Sitt ned) En mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. ... (Klapping) Ni mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. (Reis opp) Ti mann gikk og så, gikk og så på Stabæk. En mann, to mann, tre mann, fire mann, fem mann, seks mann, syv mann, åtte mann, ni mann, ti mann og hans hund, Nils, gikk og så på Stabæk. Starter med å viske og synger høyere og høyere for hvert vers! PS: Med fare for småfeil. Idag talte vi nedover, på damekampen mot Arna-Bjørnar talte vi oppover, hva er riktig? Hva er forøvrig greia med Nils? Historie bak? Ang rekke følgen vil jeg si følgende: skal volum samsvare med antall personer som gikk på Stabæk-kamp bør det telles fra 1-10, ikke omvendt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Idag talte vi nedover, på damekampen mot Arna-Bjørnar talte vi oppover, hva er riktig? Hva er forøvrig greia med Nils? Historie bak? Den ble vel adoptert fra Järnkaminerna rundt årtusenskiftet da vi spilte en innendørsturnering i Borås. De sang om hunden Leif, hvorfor vi synger Nils vet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Tror Nils bare var et random navn som ble valgt og sangen er slik at det telles nedover. Sånn er det bare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Tror Nils bare var et random navn som ble valgt og sangen er slik at det telles nedover. Sånn er det bare Oppover mener du vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå