Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Starter tråd for kampen som i utgangspunktet skal spilles til helgen, men det er vel litt avhengig av hva som skjer med flyavganger, eller vil Fløya måtte sette seg på buss sørover?

Det er vel en viss fare for at Fløya kan komme til å bruke samme oppskrift som Donn, så blir det opp til oss og spillerne å ikke la seg frustrere for mye av det. Vi spiller i hvertfall på en bedre bane, og har en bedre dommer (dette skrev jeg før jeg sjekket hvem som dømmer, men verre kan det ikke bli). Nå har jeg sjekket, og det er Maria Pereira som er satt opp. Ikke den beste, og kan kanskje komme til å stykke opp spillet litt. Imidlertid har hun gitt oss straffe før, og tror hun i det minste ikke blir dømmende mot oss. To kvinner på linjen også, Marianne Braathen Velo og Elisabeth Thoresen. Velo er i hvertfall solid, mens Thoresen har jeg mindre kjennskap til. Hun dømmer for Asker, og det kan kanskje slå begge veier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har de jo sett at Donn sin taktikk funket, så det ville ikke overasket om de prøvde seg på noe av det samme. Blir viktig om vi bommer på et par sjanser at jenten bare fortsetter å male på. Og som sagt, bedre bane, bedre dommerer og mer trøkk fra tribuenen, så ting ligger vel tilrette for en bedre kamp fra chicksa. Har lyst til å se Saba på topp siste 30 kanskje.

Men det blir jo spennende å se om det i det hele tatt blir noen kamphuh.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter tråd for kampen som i utgangspunktet skal spilles til helgen, men det er vel litt avhengig av hva som skjer med flyavganger, eller vil Fløya måtte sette seg på buss sørover?

Siste nå er vel at flyene skal gå som normalt fra torsdag av. Vi får håpe det stemmer :) Hvis ikke det skjer (eller evt. fredag) blir det neppe noen kamp. Når både Tromsø - Sandefjord og Fløya - Linderud/Grei ble utsatt setter de seg nok ikke på noen buss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, snakket med Trine på treningen i dag, og hun mente at Fløya hadde god nok tid til å komme seg ned hit. Nå ser det jo ut som de kan komme seg ned på normalmåten også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir kamp. Det er uheldig for min del ettersom jeg fremdeles mener det er ufattelig klønete at vi også har kamp i Stavanger samme dag.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir kamp. Det er uheldig for min del ettersom jeg fremdeles mener det er ufattelig klønete at vi også har kamp i Stavanger samme dag.

Der får du vel skylde på NRK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å ha Maiken i startoppstillingen igjen, og var vel to typiske Maiken-mål hun scorte. Ellers ros til assistentdommer Velo, som fikk med seg at ballen var inne på den første scoringen, og at det ikke endte opp med den tredje redningen på streken. Fint at Saba fikk sjansen også selv om det ene skuddet hun hadde tydet på at hun hadde litt premierenerver. Regner nå med at vi er i gang skikkelig.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste denne runden var vel egentlig ikke at vi slo Fløya, noe som var veldig ventet, til tross for den mirakuløse 0-0-kampen mot Donn. Det viktigste var Røa, som igjen gikk på en smell mot Kolbotn. Hadde de vunnet også denne kampen hadde jeg begynt å få seriøse nerver for at de skulle holde på som de gjorde i fjor, med å hale hjem tre-poenger etter tre-poenger i jevne kamper. Men ikke i år altså. LSK har jeg liten tro på, så nå gjelder det bare oss selv. Klarer vi like mange poeng som ifjor (ca 2,4 poeng pr kamp), tror jeg gullet går til oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en oversikt over assistene i kampen. Mener Maiken kan få for den første, og Lises scoring er det vel vanskelig å gi assist for, mulig Maikens andre scoring er uassistert også? I såfall mangler jeg assist til Maikens første, og evt. til hennes andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en oversikt over assistene i kampen. Mener Maiken kan få for den første, og Lises scoring er det vel vanskelig å gi assist for, mulig Maikens andre scoring er uassistert også? I såfall mangler jeg assist til Maikens første, og evt. til hennes andre.

Kontakt SFK, lån opptak av kampene og vips så kan du oppdatere oss.

Joda, det har du tid til :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Fløya
  • Opprett ny...