@ringo 22 645 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Hepp, Hepp, Hepp, I denne gledens stund synes undertegnede det er på tide å begynne å se fremover mot årets sesong. Nå er stallen klar! 3 gode forsterkninger er på vei inn i laget vårt. Et lag som har prestert under pari så langt i forsesongen. Gaute og resten av trenerteamet rår nå etter min mening over en mer komplett stall en den de hadde å jobbe med fjor. Sett i lys av lagets prestasjoner så langt og det som er skrevet om de nye spillerene... Hvordan går det med Stabæk i årets sesong? Hvem blir de hardeste utfordrerene? @ringo Sola skinner og jeg er så glad, det er fordi det er en Blaa da' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Jeg tror det blir rekordjevnt rundt medaljeplassene... Satser på at Rævbk sin storhets tid er forbi. I bunnen tror jeg HamKam, Molde, Viking Fredrikstad og selvfølgelig Enga komme til å befinne seg. Over det er det umulig å si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Det eneste som er sikkert for 2004 er at vi kommer blant top 5 og at enga spiller kvalik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 645 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Hepp, Føler meg også sikker på at vi kommer til å ta en plass blandt de 4 beste. Forhåpentligvis blir det medalje... og med tur kan det holde helt inn, stallen er ihvertfall god nok og med muligheten for at martin kanskje blir å finne i blaa drakt fra høsten av så.... Før eller senerer må det jo sprekke for RBK. Stammen i laget begynner å trekke på åra og de blir stadig mer sårbare for skader. De har startet en fornyingsprosess og har endel gode "yngre" spillere i Karadas, Storflor, Sollie og Winsnes. Men jeg tror likevel de drar i land gullet i år også. Jeg tror også at Odd vil få en brukbar sesong og nok bør kunne sikte seg inn mot en medalje, nå er det vel klart at Sandstø kommer til å trekke seg ved sesongslutt det kan selvsagt slå uheldig ut! Brann synes jeg ser spennende ut og med en jevn sesong kan de fort blande seg i medaljestriden. Men så mister de vel Olofinjana til sommeren og rakner til høsten... Uberegnelige Brann.... LSK og Lyn har hentet mye nytt og ukjent, tror begge trenger en sesong på å spille inn lagene sine... Sogndal kommer til å gjøre det bra på våren for så å få problemer med suspensjoner på høsten (møkkalag)... Viking og Molde tror jeg skal få det tøft med å hevde seg i toppen begge to. B/G hadde etter min mening maks flaks i fjor og uten nye spillere og med en kjernestall som har blitt enda et år eldre enn 30 tror jeg ikke de makter å følge opp fjorårets suksess. Enga tror jeg kommer til å kjempe sammen med bunnlagene, men jeg tror de har en litt mer fornuftig sammensetning på stallen i år og at de kniper akkurat nok poeng til å berge seg ut av sumpa i site liten. Det blir for tøft for Hamkam i Eliteserien, jeg tror de tar med seg Tromsø ned og at FFK spiller kvallik... @ringo En elendig tipper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Februar 2004 Del Skrevet 25. Februar 2004 Gull. Kun det beste er godt nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg