Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp, Hepp, Hepp,

I denne gledens stund synes undertegnede det er på tide å begynne å se fremover mot årets sesong.

Nå er stallen klar!

3 gode forsterkninger er på vei inn i laget vårt. Et lag som har prestert under pari så langt i forsesongen. Gaute og resten av trenerteamet rår nå etter min mening over en mer komplett stall en den de hadde å jobbe med fjor.

Sett i lys av lagets prestasjoner så langt og det som er skrevet om de nye spillerene... Hvordan går det med Stabæk i årets sesong? Hvem blir de hardeste utfordrerene?

@ringo

Sola skinner og jeg er så glad, det er fordi det er en Blaa da'

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det blir rekordjevnt rundt medaljeplassene... Satser på at Rævbk sin storhets tid er forbi.

I bunnen tror jeg HamKam, Molde, Viking Fredrikstad og selvfølgelig Enga komme til å befinne seg.

Over det er det umulig å si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Føler meg også sikker på at vi kommer til å ta en plass blandt de 4 beste. Forhåpentligvis blir det medalje... og med tur kan det holde helt inn, stallen er ihvertfall god nok og med muligheten for at martin kanskje blir å finne i blaa drakt fra høsten av så....

Før eller senerer må det jo sprekke for RBK. Stammen i laget begynner å trekke på åra og de blir stadig mer sårbare for skader. De har startet en fornyingsprosess og har endel gode "yngre" spillere i Karadas, Storflor, Sollie og Winsnes. Men jeg tror likevel de drar i land gullet i år også.

Jeg tror også at Odd vil få en brukbar sesong og nok bør kunne sikte seg inn mot en medalje, nå er det vel klart at Sandstø kommer til å trekke seg ved sesongslutt det kan selvsagt slå uheldig ut!

Brann synes jeg ser spennende ut og med en jevn sesong kan de fort blande seg i medaljestriden. Men så mister de vel Olofinjana til sommeren og rakner til høsten... Uberegnelige Brann....

LSK og Lyn har hentet mye nytt og ukjent, tror begge trenger en sesong på å spille inn lagene sine...

Sogndal kommer til å gjøre det bra på våren for så å få problemer med suspensjoner på høsten (møkkalag)...

Viking og Molde tror jeg skal få det tøft med å hevde seg i toppen begge to.

B/G hadde etter min mening maks flaks i fjor og uten nye spillere og med en kjernestall som har blitt enda et år eldre enn 30 tror jeg ikke de makter å følge opp fjorårets suksess.

Enga tror jeg kommer til å kjempe sammen med bunnlagene, men jeg tror de har en litt mer fornuftig sammensetning på stallen i år og at de kniper akkurat nok poeng til å berge seg ut av sumpa i site liten.

Det blir for tøft for Hamkam i Eliteserien, jeg tror de tar med seg Tromsø ned og at FFK spiller kvallik...

@ringo

En elendig tipper... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
2004
  • Opprett ny...