Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Første hjemmekamp på Ullevaal nærmer seg - vi møter Haugesund søndag 2.mai.

Stabæk har opprettet en samleside for informasjon, men foreløpig står det ikke mye på den siden: http://www.stabak.no/menn/article13189.ece

Jeg ser det som en selvfølge at Stabæk og Ruter blir enige om å sette opp fotballbusser, hvis ikke kan det bli tynt på tribunen.

Hvis ikke det skjer, har Stabæk support planer om å sette opp egne busser for medlemmer?

Reason for edit: Feil lag

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første hjemmekamp på Ullevaal nærmer seg - vi møter Brann søndag 2.mai.

Det var sprøtt! Det er jo samme dag som vi møter Haugesund også! Også det på Ullevål. Kan ikke tenke meg at Ullevål-matta tåler to slike kamper på rad samme dag.

Ellers vet jeg ingenting om busstransport...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første hjemmekamp på Ullevaal nærmer seg - vi møter Brann søndag 2.mai.

Det var sprøtt! Det er jo samme dag som vi møter Haugesund også! Også det på Ullevål. Kan ikke tenke meg at Ullevål-matta tåler to slike kamper på rad samme dag.

Ellers vet jeg ingenting om busstransport...

Sorry, my bad! Blingsa litt på datoene der gitt...

Forøvrig, her er hele lista:

Søndag 2. mai: Stabæk - Haugesund

Søndag 9. mai: Stabæk - Brann

Mandag 24.mai: Stabæk - Start

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SF jobber med å opprettholde samme busstilbud til Ullevaal som til Fornebu. Det vil si at bussene skal gå noenlunde samme ruter men ende på riktig fotballbane. Naturlig nok er ikke dette helt enkelt, siden man krysser en kommunegrense. At det er samme selskap som opererer på begge sider av grensen (Ruter), gjør det naturlig nok ikke enklere....

Uansett blir det busser fra Bekkestua. Det blir ikke egne SS-busser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bestemt hvor vi med vanlig sesongkort (Sitteplass) skal være på Ullevål Stadion?

Hmmm.

Dere burde jo strengt tatt prøve å stå sammen med oss.

Kanskje det kunne gi mersmak for noen og enhver?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bestemt hvor vi med vanlig sesongkort (Sitteplass) skal være på Ullevål Stadion?

Hmmm.

God idè, men legg den fæle bjellen igjen hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.

God idè, men legg den fæle bjellen igjen hjemme.

Det gjelder i og for seg Fornebo også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Blaapaatur:

1) Jeg vet ikke

2) Vi skal ha egne vakter, forhåpentligvis blir det bare våre vakter

Til Kittil:

Ta bilen til Ullevaal og buss derfra... Se forøvrig her.

Til Forza Stabæk:

Venn til halv pris gjelder også for $$. Priser er tilnærmet de samme som på TA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2) Blir egne vakter erstattet av nazivakter fra G4S?

Vi har fått bekreftet at vi kan ha eget vaktopplegg på Ullevål også, alternativet hadde vært innslippsvaktene til Ullevål, beryktede ProSec som av mange er kjent som de med kortest lunte og lengste hansker i Norge.

Mao: Gi en takk til $$-vaktene når du kommer på søndag.

Og for å minne alle på opplegget, ingen flasker, ikke fyrverkeri, ikke kniver, slaghansker eller våpen, ingen dyr og ingen mynter dere har tenkt å kaste mot matta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man i så fall "Venn til halv pris"? I døren? Kan man ha med mer enn en?

"Venn til halv pris" kjøpes i stabækbutikken. Hver sesongkortinnehaver (ikke jr support) kan ha med seg en venn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått bekreftet at vi kan ha eget vaktopplegg på Ullevål også, alternativet hadde vært innslippsvaktene til Ullevål, beryktede ProSec som av mange er kjent som de med kortest lunte og lengste hansker i Norge.

Mao: Gi en takk til $-vaktene når du kommer på søndag.

Og for å minne alle på opplegget, ingen flasker, ikke fyrverkeri, ikke kniver, slaghansker eller våpen, ingen dyr og ingen mynter dere har tenkt å kaste mot matta.

Jeg antar vi forutsettes å tydelig merke alle mynter vi har tenkt å kaste, slik at man ser forskjell?

Egentlig er dette en takk til dere som står vakt på feltet vårt - eneste "problemet" må være at jeg slipper så fort inn at jeg aldri legger merke til hvem som er vakt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... - eneste "problemet" må være at jeg slipper så fort inn at jeg aldri legger merke til hvem som er vakt...

Jeg skal be vaktene kontrollere deg ekstra nøye (for merkede mynter i all kroppens.....). Da vil du nok legge merke til vaktene våre. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dyr

Hva med utstoppede dyr? Kongsvinger har sin rotte, Haugesund har en måke. Hva slags dyr har Stabæk som kommunedyret i Bærum? Pinnsvin? Iberiasnegle?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dyr

Hva med utstoppede dyr? Kongsvinger har sin rotte, Haugesund har en måke. Hva slags dyr har Stabæk som kommunedyret i Bærum? Pinnsvin? Iberiasnegle?

Sånn bærbar bikkje som Paris og Aylar har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ullevaal i mai
  • Opprett ny...