Bendix 64 Del Skrevet 25. April 2010 (endret) Del Skrevet 25. April 2010 (endret) Her kan vi diskutere og komme med forslag vedr. rekruttering til vårt felt på Nadderud Det varierer veldig hvor mange vi er på feltet vårt. Hvis vi klarer å bli 200-300 stående SSère på hjemmekampene vil dette alene gjøre at langt flere "vanlige" tilskuere kommer på kamp. Stemning er den viktigste faktoren for at folk går på kamp. Sånn sett har vi en unik mulighet til å hjelpe kvinnefotballen. Mange av oss som ser SFK har fått et veldig nært forhold til spillerne. Hvordan skal det formidles for at også andre SS medlemmer vil komme? Vi har et lag som aldri taper Vi har spillere som setter stor pris på oss, og viser det. Vi ser kampene på vårt kjære Nadderud Vi har setefritt ståfelt under tak (med mulighet for sol) Endret 25. April 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. April 2010 Del Skrevet 25. April 2010 Jeg er litt fascinert over hvor lite det nevnes og publiseres på TA om chixa. Nå hjelper det lite de første månedene å rette på det, men.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 25. April 2010 Del Skrevet 25. April 2010 Tror bedre annonsering på TA er viktig så folk kan bli mer bevist på kampene god tid i forveien. Mentaliteten med at kvinnefotball er "kjedelig" må bort. Kanskje utfordre de som er skeptiske til å komme på EN kamp og se hva de synes. Klarer vi da og skape stemning samtidig som jentene vinner tror jeg mye er gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. April 2010 Del Skrevet 25. April 2010 SMS-påminnelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. April 2010 Del Skrevet 25. April 2010 Siris promo-video i forkant av Røa borte i fjor var konge. Oppmøtet var også veldig bra. Flere av disse, takk. Og det er faktisk flere enn Siri med karisma nok til å dra i land noe liknende, selv om Siri er helt sjef. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. April 2010 Del Skrevet 25. April 2010 Hva med videointervjuer av "profilerte" supportere? Med dette mener jeg supportere som er godt gjenkjent innad i miljøet. Det kan hende disse har mer kredibilitet blant øvrige supportere, og at "lokomotivene" fra TA kan fungere som "lokomotiver" også på veien fra TA til Nadderud. "Dersom X synes det er kult å se chicksa, kan det hende jeg også synes det..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 Gode innspill. Tar det med meg til dagens styremøte. Jeg har også blitt overrasket over at de på TA sier "Neste hjemmekamp for herrene er...." Etter sist kamp burde de nevnt, "For de som ikke skal til Stavanger........SFK" SMS er også et godt virkemiddel, men det blir jo litt feil hvis man må sende SMS hver gang for å få folk på kamp. Mulig vi uansett burde gjøre det. Ellers tror jeg det er veldig viktig at vi som SFKère benytter en hver anledning til å snakke positivt om kampene på Nadderud. En videosnutt med Alz. og Anders C (vi har allerede fra Anders C). Som legges på stabaek.no og vises på TA (dvs Ullevål)kan være bra. Et nytt salgsargument er jo at TA ikke skal brukes på en stund. Den eneste hjemmebanen vi skal spille på i fremtiden er Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. April 2010 (endret) Del Skrevet 26. April 2010 (endret) Mine forslag: Ovenfor menigmann: 1. Utnytt de gode resultatene for alt de er verdt. Skulle vi f.eks. klare the double i år, bør det være slik at du skal være ekstremt lite fotballinteressert for ikke å ha fått det med deg. 2. Det er tre kontaktpunkter med de som ikke er på Nadderud som er viktige: TV2, Budstikka og videoene før kamp og i pausen på TA. Av disse er det bare førstnevnte som gjør noe i nærheten av hva man kan forvente/håpe. Budstikka nærmest ignorer damene. På nettutgaven er det f.eks. kun to korte artikler siden seriestart - en om seiren over A/B og en om seieren over Fløya. 3. Øk prisen på sesongkortene på Nadderud. Det er for billig til at man skal kunne tro det er noe bra. Ovenfor $: 1. Øk prisen på disse sesongkortene også. Per nå betaler vi vel 9 kroner per damekamp, forutsatt at vi får med oss alle, mens det koster 80 kroner per herrekamp på TA. Opplevelsen er ikke 9 ganger større på TA. 2. Start opp igjen med BlaaMandag'er på Onkel Blaa. Det hadde nok både pub og supportere satt pris på. For jentene er dette også et veldig bra fora, da merker man hvor glad de er i supporterne "sine". Endret 26. April 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 Å øke prisene kan vel kanskje også virke mot sin hennsikt. Jeg vil tro at mange av de som kjøpte sesongkort i fjor til 100 kr, eller hva det nå enn var, gjorde dette fordi prisen var 1,5 utepils. At vi i $$ fikk sesongkort til chicksa med i pakka vi kjøpte i år var kanskje litt meget, men takker. For at folk skal komme på kamp har jeg tro på den gode gamle reklamen. Plakater, at kampen nevnes på TA, kanskje en eller annen reklame i Budstikka. Og kanskje Budstikka vil starte å skrive om jentene. De har faen meg bedre kontroll på 3 og 4 divisjon i Oslo og Akershus enn de har om kvinnefotball, men sånn er det vel når flesteparten i redaksjonen spilte ball med Stunner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 Støtter opp om: Blaamandag på Onkel Blaa Plakater! Om ikke annet, legg ut PDF på stabak.no Speaker på TA reklamerer for hver kamp Storskjermsfilm av/om/med jentene før kamp og i pausen på TA SMSer fra både $$ og Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Takker nok en gang. Vi jobber nå både i SS, Stabæk og i media for å få fart på sakene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Takker nok en gang. Vi jobber nå både i SS, Stabæk og i media for å få fart på sakene. Media også? Positiv overraskelse isåfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Jeg prøver å informerer på en positiv måte vedr. våre kamper osv til diverse aviser. Spes. nå før kampen 24. mai Det gir som regel bare en korttidseffekt, men skader ikke. Meldinger som "Hvorfor var dere ikke på kampen", har vist seg å fungere dårlig da de må forsvare seg, setter piggene ut, og det blir negativt. Å invitere til kamp, sende linker hvor man kan få info osv, det fungerer til en viss grad (men ikke bra nok) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Hva med å diskutere dette på Blaa i kveld, vil tro at det kommer mye bra da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Jeg var innom Blaa rett over 16:00. Gikk etter 1 stk fredagspils. Men kjør gjerne på i kveld. Utfordringer løses greit med noen liter øl Det vi minimum får til før 8. mai er: *Invitasjon til diverse aviser (gjort klart)SS *Transport fra Nadderud når dobbelt kamp som 24. mai(enighet SS/SF) *Stunt opp mot Budstikka (SFK/SF) *Tekst/info om neste SFK kamp som leses opp av speaker på herrekampene (gjort klart) SS i tillegg skal vi nok få sendt ut SMS Nå skal vi søren klype meg fylle opp tribunene. God helg Endret 30. April 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Nå ser det ut som jeg får med meg 5-6 stykker på Røakampen. Hvis alle som var på første hjemmekamp får med seg like mange blir det bra med folk på Nadderud. Ellers ble kampen annonsert ettertryklig under 2. lagskampen til herrene i dag. Litt synd at det kun var 87 stykker der, hvorav ca. 15 fra Kjelsås. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 5. Mai 2010 Del Skrevet 5. Mai 2010 Jnr Support kommer inn gratis på Røa kampen på lørdag. Det kunne være lurt å gjøre dette for hver kamp, hvis barna er på kamp så følger foreldrene ofte også med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2010 Del Skrevet 6. Mai 2010 Jnr Support kommer inn gratis på Røa kampen på lørdag. Det kunne være lurt å gjøre dette for hver kamp, hvis barna er på kamp så følger foreldrene ofte også med. helt enig. når vi betaler 9 kr per kamp, kan jr supp like gjerne slippe å betale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2010 Del Skrevet 6. Mai 2010 10 gode grunner for å gå på toppseriekamp på Nadderud Sitatet: Lørdag er det fjorårets seriemester som kommer på besøk. De har noe svekket lag i forhold til det som så ufortjent tok the double. Blant annet er tre av de beste spillerne ute pga graviditet. Som om ikke det var nok så er visstnok Daglig leder Lars Buer også på vei ut. Pappaperm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2010 (endret) Tekst/info om neste SFK kamp som leses opp av speaker på herrekampene (gjort klart) Hva med å få Morten, Tom, Jon og eventuelle andre som kan brukes til å lese opp dette i små filmsnutter som vises i pausen i TL-hjemmekampene? Endret 6. Mai 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Credz til Haze & co (?) for fett banner til dagens "kamp" mot Røa. Akkurat slik tribunestemning vi skal ha på kamp, selvsagt godt hjulpet av solide prestasjoner på banen, men, moro! Bare synd kun det ikke var mer enn drøyt 600 som fikk med seg denne perlen av en kamp. Ryktes at JJ ble pissed for at vi sang HATER RBK etter ham. Noen som veit mer? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Ryktes at JJ ble pissed for at vi sang HATER RBK etter ham. Noen som veit mer? Han så ikke akkurat fornøyd ut, men at han ble pissed? Vet ikke jeg, ville vel egentlig ikke tro det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Herlig!! Bra at noen filmer litt innimellom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Ryktes at JJ ble pissed for at vi sang HATER RBK etter ham. Noen som veit mer? Tough! - You make your bed, you lie in it. HATER RævBK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Barte-Janne kan bli så sur han bare vil.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hvem hørte du dette av Alz? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Credz til Haze & co (?) for fett banner til dagens "kamp" mot Røa. Akkurat slik tribunestemning vi skal ha på kamp, selvsagt godt hjulpet av solide prestasjoner på banen, men, moro! Takk for det. Majimbe og Johnny er i dette tilfellet co. Majimbe gjorde en ekstra bra jobb med å tegne på frihånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Credz til Haze & co (?) for fett banner til dagens "kamp" mot Røa. Akkurat slik tribunestemning vi skal ha på kamp, selvsagt godt hjulpet av solide prestasjoner på banen, men, moro! Takk for det. Majimbe og Johnny er i dette tilfellet co. Majimbe gjorde en ekstra bra jobb med å tegne på frihånd. Jeg kom litt sent Hva er dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Credz til Haze & co (?) for fett banner til dagens "kamp" mot Røa. Akkurat slik tribunestemning vi skal ha på kamp, selvsagt godt hjulpet av solide prestasjoner på banen, men, moro! Takk for det. Majimbe og Johnny er i dette tilfellet co. Majimbe gjorde en ekstra bra jobb med å tegne på frihånd. Kan ikke se at bildene til Mario Fjalsett fra Røa kampen er publisert offisiellt denne gangen. Har derfor tatt meg friheten til å "låne" bilde av tifoen: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 13. Mai 2010 Del Skrevet 13. Mai 2010 GRYMT bra jobb på sista kampen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå