Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alldeles FÖR lång tid, men nu är jag med igen... ser i dagsläget inte ut som om jag klarar att ta mig ner innan sommaruppehållet blink.gif , men till hösten hoppas jag att jag får med mig åtminstone ett par matcher!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes at JJ ble pissed for at vi sang HATER RBK etter ham. Noen som veit mer?

Han er jo en gentlemann og ønsker at alle andre også skal være slik.

JJ må akseptere at SS reagerer slik situasjonen rundt han er (akkurat som når vi ikke viste hva Rogne hadde planer om).

Ellers vet jeg at det ved 2 anledninger har vært store kassebiler utenfor huset, men det trenger ikke å ha vært til dem. Det er jo både skole og barnehager rett ved siden av huset hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i kamptråden, Kanari stiller med buss på Nadderud.

Det er viktig at vi ivrigste som benytter dette forumed prøver å få med oss

"SFH only" medlemmer.

Jeg har informert Budstikka, står det i avisen vil automatisk flere komme på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har informert Budstikka, står det i avisen vil automatisk flere komme på kamp.

Hva med TV2? De skal jo overføre kampen på moderkanalen, og vil vel gjerne skape litt blest om en slik kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med TV2? De skal jo overføre kampen på moderkanalen, og vil vel gjerne skape litt blest om en slik kamp.

Var innom dagens trening pga liten prat med Budstikka. Da var NRK der, så jeg regner med at snsøballen ruller.

Ble også noen ord med Stabæk TV.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg tror er viktig for å få tilskuere til Nadderud er:

1. Lage en promovideo om neste kamp, som vises på Telenor Arena og legges ut på Stabak.no. Der det vises stemning fra tribunen, skli-taklinger, fart i spillet, pene mål! Da viser man at det er god underholdningsevne på Nadderud også, noe som det til de grader er!

2. Reklame i Budstikka, 1 eller 2 dager før! Nå er det reklame for kampen 4 dager før, da bryr få seg, det må være tydelig hvilken dato og hvilket klokkeslett så folk får det med seg lett og slipper å føle med for å vite at det er kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Nå er det bare 2 dager til kampen mot Røa.

Vi har mange gode grunner til å reise på akkurat denne bortekampen

*Serien kan bli avgjort mot Røa

*Kampen sendes på TV

*SS har gitt SFK mindre støtte i 2010 enn i 2009. Er det en kamp de trenger max støtte på er det denne. Det er nå de trenger oss mest

*Røa snøt oss for seriegullet her i 2009

*Vinner vi blir det mest sansynlig CL på SFK i 2011

*Sist kamp ga historisk bot i 2009. Viktig at vi viser oss fra en "bedre" side nå

*Det er digg å oppleve å slå Røa. Det vet de som var på årets hjemmekamp.

Meld deg på bussen nå og ta med en av de du pleier å stå sammen med, SFH eller SFK.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lillestrøm blir det garantert buss til, og Kanari-Fansen skal visstnok stille for å knuse oss på tribunen (sikkert). Siste seriekampen er det vel et spørsmål om serien er avgjort eller ikke. Må vi til Grimstad for å hente gull blir buss(er) bli satt opp. Muligens vil det ikke koste all verden heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mobilisering på tribunen
  • Opprett ny...