ChrisX 64 Del Skrevet 28. April 2010 (endret) Del Skrevet 28. April 2010 (endret) Dersom skadesituasjonen er den samme som mot Viking, håper jeg på å se denne 11eren: -------------------------Tømmernes------------- ---------------VPG-------------------------------- --Hoff----Hedenstad-----Hauger-----Diogo--- Eiriksson---Gromstad---Høiland----Skjønsberg -----------------------Knudsen---------------------------- Et lag som derimot kunne vært morsomt å stille: --------------Mix--------------------------Tømmernes---- ------------------------------VPG----------------------------- ---------Hoff--------------------------------Diogo----------- ---------------------------Hauger----------------------------- Eiriksson---Høiland ---Skjønsberg----Hedenstad --------------------------Knudsen---------------------------- Endret 28. April 2010 av ChrisX Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Dersom skadesituasjonen er den samme som mot Viking, håper jeg på å se denne 11eren: -------------------------Tømmernes------------- ---------------VPG-------------------------------- --Hoff----Hedenstad-----Hauger-----Diogo--- Eiriksson---Gromstad---Høiland----Skjønsberg -----------------------Knudsen---------------------------- Så du håper at Palmason og Diskerud benkes med dagens skadesituasjon? Det skjer forhåpentligvis - og sannsynligvis - ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 28. April 2010 (endret) Del Skrevet 28. April 2010 (endret) Kanskje man skulle lokke med noe spennende underholdning i timen før kamp, for eksempel Alexander Rybak? Er det forresten denne helgen vi går over til sommertid? Jepp: http://no.wikipedia....i/Sommertid Alex Raybak kan bli hjemme for min del... Hvis vi ikke takler overgangen til Ullevål mener jeg han skal inn i hall of shame ;-) Endret 28. April 2010 av Harry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Dersom skadesituasjonen er den samme som mot Viking, håper jeg på å se denne 11eren: -------------------------Tømmernes------------- ---------------VPG-------------------------------- --Hoff----Hedenstad-----Hauger-----Diogo--- Eiriksson---Gromstad---Høiland----Skjønsberg -----------------------Knudsen---------------------------- Så du håper at Palmason og Diskerud benkes med dagens skadesituasjon? Det skjer forhåpentligvis - og sannsynligvis - ikke. Nå er Diogo noe usikker, så Mix ville i så tilfellet tatt hans plass, ellers mener jeg at laget har en bra ballanse som jeg har satt det opp. Med Hedenstad på midt, når Farneruds glimrer med sitt fravær, vil vi likevel ha en offensiv spiller på sentral midtbane som tør å dra av en mann eller to. Med Palmi inn for Hedenstad kan vi fort få en noe defensiv sentral midtbane, vi mister også mye fart og løpskapasiteten til Hedenstad. Hoff og Diogo bidrar med energi på kantene, og det virker som om vi får mer fart i laget generelt med disse to på banen. Hva er så galt i oppstillingen, sett i lys av dagens skadesituasjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Selv om Hedenstad har vist fantastisk potensial som høyreback i de kampene han har fått sjansen der, så kunne det vært spennende å se han som sentral midt i Farneruds fravær. Han kan nok bidra med mer kreativitet enn Palmi og har i tillegg topp arbeidsinnsats. Hva har skjedd med Palmi? Har ikke fått det til i år og i tillegg synes jeg han viser dårlig innsatsvilje. Ikke bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Hva har skjedd med Palmi? Har ikke fått det til i år og i tillegg synes jeg han viser dårlig innsatsvilje. Ikke bra! Vi har for mange sentrale midtbanespillere, spesielt når de to beste er så soleklare førstevalg. Mix, Vegar, Palmi og Johan er vel egentlig alle sentrale midtbanespillere, og slenges rundt omkring ellers på banen istedet (ving, spiss og back). Palmi er vel også den av disse som har fått minst tillit. Både han (og Johan) har jo visst seg målfarlige, men jeg synes samtidig de ikke passer så bra inn - bryter rytmen i (evt. ødelegger) mange angrep osv. Så lenge de scorer, så tilgis det (og her har Johan vært klart giftigst), men nå som måltakten er redusert for dem begge er det kanskje lettere å legge merke til mer negative detaljer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Dersom skadesituasjonen er den samme som mot Viking, håper jeg på å se denne 11eren: -------------------------Tømmernes------------- ---------------VPG-------------------------------- --Hoff----Hedenstad-----Hauger-----Diogo--- Eiriksson---Gromstad---Høiland----Skjønsberg -----------------------Knudsen---------------------------- Så du håper at Palmason og Diskerud benkes med dagens skadesituasjon? Det skjer forhåpentligvis - og sannsynligvis - ikke. Nå er Diogo noe usikker, så Mix ville i så tilfellet tatt hans plass, ellers mener jeg at laget har en bra balanse som jeg har satt det opp. Hva er så galt i oppstillingen, sett i lys av dagens skadesituasjon? Palmason blir nok foretrukket framfor Tømmernes, også som spiss. Forhåpentligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Så du tror Palmason som bare jogger rolig rundt og surrer blir foretrukket foran Tømmernes som har gjort det bra på 2.laget og viser vilje og initiativ? Jeg vet ikke. Og jeg er ikke Janne. Men jeg håper at hvis palmason skal på, at han får litt fart på beina og ikke bare dasser rundt på matta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Så du tror Palmason som bare jogger rolig rundt og surrer blir foretrukket foran Tømmernes som har gjort det bra på 2.laget og viser vilje og initiativ? Jeg vet ikke. Og jeg er ikke Janne. Men jeg håper at hvis palmason skal på, at han får litt fart på beina og ikke bare dasser rundt på matta. Etter 36 mnd som innbytter er det jo ikke rart om Palmi sliter litt med motivasjonen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Etter 36 mnd som innbytter er det jo ikke rart om Palmi sliter litt med motivasjonen.... Det er vel heller da han virkelig må vise at han fortjener sjansen! Det var det som var skremmende mot viking - at viljen til å vinne var fraværende. Med så mange skader så må i hvert fall de som en sjelden gang får sjansen vise skikkelig innsats! Skjønsberg var vel den eneste som viste skikkelig innsats mot viking... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Så du tror Palmason som bare jogger rolig rundt og surrer blir foretrukket foran Tømmernes som har gjort det bra på 2.laget og viser vilje og initiativ? Jeg vet ikke. Og jeg er ikke Janne. Men jeg håper at hvis palmason skal på, at han får litt fart på beina og ikke bare dasser rundt på matta. Etter 36 mnd som innbytter er det jo ikke rart om Palmi sliter litt med motivasjonen.... Det er en grunn til at du er innbytter i 36 mnd. Det er en grunn til at junior-Mix er fast på laget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. April 2010 Del Skrevet 28. April 2010 Statistikk før Stabæk-Haugesund Statistikken denne gangen er raskt unnagjort. Haugesund er en relativt ung klubb som ble stiftet i 1993 etter sammenslåingen av Djerv 1919 og Haugar. Klubben har vært i Tippeligaen 3 sesonger tidligere, og vi er ubeseiret på våre 6 kamper så langt. Vi får håpe at vi får de fleste spillerne tilbake fra skade i god tid før kampen, men uansett er Haugesund et lag som skal og må slås. Tabellen 7. Haugesund 3-3-2, 14-11, 12p 10. Stabæk 2-3-3, 10-11, 9p Hjemmetabell 13. Stabæk 1-1-2, 4-4, 4p Bortetabell 13. Haugesund 0-2-2, 2-7, 2p Formtabell 6. Haugesund 3-1-2 (0-3-0-3-1-3), 10p 13. Stabæk 1-2-3 (1-0-1-3-0-0), 5p Innbyrdes oppgjør Hjemme: 2-1-0, 5-2 Borte: 3-0-0, 6-0 Totalt: 5-1-0, 11-2 Største seier: 4-0, Haugesund Stadion 16. mai 2000 (Michelsen x2, Wilhelmson og Finstad) Siste oppgjør: 2-0 på Nadderud, september 2000 (Linderoth og Michelsen) Mål og sjanser Stabæk produserer fortsatt flest sjanser i Tippeligaen. Totalt 44 sjanser gir et snitt på 5.5 sjanser per kamp. Med en dårlig uttelling på bare 22.7% har kun resultert i 10 mål Haugesund skaper 3. mest sjanser i årets TL så langt med 41 sjanser, som gir et snitt på 5.13 sjanser pr kamp. Med Haugesund sin "normale" sjanseuttelling på 34.1% er det blitt 14 mål Stabæk har sluppet motstanderen til 28 sjanser pr kamp, som gir et snitt på 3.5 sjanser i mot pr kamp. Motstanderne har hatt en sjanseuttelling på 39.3% og scoret tilsammen 11 mål. Haugesund er litt gjerrigere og har sluppet motstanderen til 26 sjanser, som gir et snitt på 3.25 sjanser pr kamp. Motstanderne har scoret på 42.3% av sjansene, tilsammen 11 mål Gitt at begge lag produserer like mange sjanser som snittet (Stabæk har 6.5 sjanser i snitt hjemme), og uttellingen er like god som motstanderne hittil i sesongen, ender kampen 3-2 til Stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. April 2010 Del Skrevet 29. April 2010 Haugesund! Jeg bare hater Haugesund! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 29. April 2010 Del Skrevet 29. April 2010 Haugesund! Jeg bare hater Haugesund! Er det på grunn av måkene, Odd Børretzen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 noe nytt om skadesituasjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Haugesund har ikke tapt en fotballkamp på naturgress på de siste 17 naturgressbataljene. Det er imponerende. Hvordan er vår statistikk vedr våre siste 17 på gress med grønske? Nervøs? JA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Haugesund har ikke tapt en fotballkamp på naturgress på de siste 17 naturgressbataljene. På tide at noen setter en stopper for denne statistikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Haugesund har ikke tapt en fotballkamp på naturgress på de siste 17 naturgressbataljene. Det er imponerende. Hvordan er vår statistikk vedr våre siste 17 på gress med grønske? Nervøs? JA De fleste av motstanderne deres i disse sytten kampene var dog ikke så mye å skryte av: Mjøndalen, Moss, Notodden, Skeid osv. Jaja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Diogo, Johan, Farnerud og Daniel fremdeles usikre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Diogo, Johan, Farnerud og Daniel fremdeles usikre Nannskog trente idag, så det burde være gode muligheter for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Reklame for kampen over tre skjermer i ankomsthallen på Gardermoen i dag. Er det noe Stabæk har gjort lenge, eller kjører de ekstra med reklame nå som kampene går på Ullevål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Reklame for kampen over tre skjermer i ankomsthallen på Gardermoen i dag. Er det noe Stabæk har gjort lenge, eller kjører de ekstra med reklame nå som kampene går på Ullevål? Samme reklame som over tre skjermer på Gunnerius? Jeg har iallefall observert flere ganger at det kjøres reklame for våre kamper over tre skjermer på storsenteret i Storgata, noen hundre meter fra Oslo Øst. Om enn ikke for Ullevaalskampen. Det kan selvsagt ha en sammenheng med at jeg ikke har vært på Gunnerius de siste dagene (handlet på Oslo City, må vite...). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Jeg så Stabæk-reklame over tre skjermer ved bagasjebåndene på Gardermoen når jeg kom hjem fra tur den 23. mars. Da for hjemmekamp på TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Samme reklame som over tre skjermer på Gunnerius? Aner ikke, men sikkert det. Venstre skjerm hadde 'potettrykk'-bildet av Mix, midterste hadde kampinfo og hvor man kan kjøpe billetter, høyre skjerm hadde Stabæk-logo.... Er vel et greit sted å annonsere på, treffer noen tusen i løpet av en uke. Og mange av dem er sannsynligvis i Oslo-området. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Har sett slike på Gardermoen, Gunnerius og Sandvika Storsenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 De har sendt reklame på Gardermoen i ca ett år. Det er via Clear Channel så det er vel en deal som dekker flere kjøpesentre og Gardermoen. Tror ikke reklame for kamper på Gardermoen får så mange andre enn meg til å dukke opp på kamper. Og jeg kommer jo uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Uenig. Jeg tror reklame på Gardermoen hjelper, spesielt nå som kampene går på Ullevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Fra Jessheim Storsenter: OK men sende på Jessheim Storsenter Lillestrøm Storsenter Strømmen Storsenter osv. ? Endret 30. April 2010 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 DET er unødvendig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 all PR er god PR, jo fler blaa vi blir jo bedre er det. Men er vel clear channel som styrer alle skjermene så reklamen dukker vel opp der hvor de har skjermer.. På gardermoen har det hvertfall vært reklame for stabæk i godt over ett år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå