helehus 114 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Enig. Slappeste hunden Nils noensinne. Nesten like slapt som han dassen som prioriterte å sitte sammen med mamma og pappa i stedet for å stå ... eller som han som ble dritbitter for at han måtte gå syv meter for å kjøpe sin egen billett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Vi fikk Bærum på Sandvika Stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Hele oppsettet: Andre NM-runde for menn spilles som følger: Moss – KFUM Oslo Skeid – Fredrikstad Kjelsås - Sandefjord Bærum - Stabæk Asker – Sarpsborg 08 Eidsvold Turn – Strømmen HamKam – Nybergsund IL-Trysil Brumunddal – Lillestrøm FF Lillehammer – Kongsvinger Raufoss – Strømsgodset Valdres – Hønefoss FK Tønsberg – Vålerenga Notodden – Mjøndalen Flekkerøy – Odd Grenland Mandalskameratene – Start Bryne – Stavanger Sandnes Ulf – Stord Randaberg – Viking Vard Haugesund – FK Haugesund Fana - Lyn Fyllingen – Brann Nest-Sotra – Løv-Ham Førde – Sogndal Skarbøvik – Aalesund Kristiansund BK – Ranheim Byåsen – Tromsø Strindheim – Molde Levanger – Follo Steinkjer – Rosenborg Stålkameratene – Bodø/Glimt Tromsdalen - Fløya Alta – Nardo Kampene spilles 19. mai kl. 18.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) dobbel.. Endret 14. Mai 2010 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Very good. Da får vi innta "Sandvika Stadion". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Da får vi vise slummen fra kadda hvem som er konger av Bærum,det er digg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) Interessant oppsett.. Ser ikke bort fra at vi kan få cupbomber allerede denne runden. Edit: Dog ikke på Sandvika Stadion. Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"? Endret 14. Mai 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"? Gule Pantere, mener jeg. Var vel opp i 8 medlemmer eller lignende. Og alle 8 mente Stabæk var en liten drittklubb som ville bukke under etter nedrykket i 04. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Hadde ikke Bærum et forsøk på supporterklubb for noen år siden? "Gule et eller annet"? Gule Pantere, mener jeg. Var vel opp i 8 medlemmer eller lignende. Og alle 8 mente Stabæk var en liten drittklubb som ville bukke under etter nedrykket i 04. He he, et kjapt google-søk førte meg hit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 En eller annen lokalavis i området Høland sogner til har ringt meg. Han har snakket med klubben og dommere, og alle syns vi lagde en fantastisk ramme rundt kampen. Ingen rapporterer inn blussingen, fordi alle syns Stabæk håndterte saken meget bra (Schelvan?). Det hadde vært litt lokal frykt fordi de var redde for at de (altså Høland) kunne bøtelegges. Jeg sa at såvidt jeg vet har det aldri skjedd i 1. runde - VIF ble riktignok bøtelagt i 2007, men jeg tror ikke arrangøren fikk bot. Jeg skrøt uhemmet tilbake - jeg syns det er blant de bedre gjenomførte 1. rundearrangement jeg har vært på. For ordens skyld: Vi prøvde å få til tidligbuss med pubbesøk. Fantes intet vannhull med kapasitet til oss... Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Wikipedia sier at Sandvika Stadion har kapasitet på 500 tilskuere... Hvor mange blaa klarer vi å få inn der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Wikipedia sier at Sandvika Stadion har kapasitet på 500 tilskuere... Hvor mange blaa klarer vi å få inn der? Siden de nylig har døpt om banen til Sandvika stadion har de vel også sørget for å utvide kapasiteten slik at den står i stil med navnet?? Spøk til side - Bærum må vel sette opp en midlertidig tribune på den ene kortsiden, sånn som de gjorde når Enga var der for noen år siden. Hvis de får lov av NFF da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Interessant oppsett.. Ser ikke bort fra at vi kan få cupbomber allerede denne runden. Selvsagt ikke umulig. Likevel har så vidt jeg kan se ikke ett Tippeligalag fått Adeccomotstand. Til noe annet, som bekymret flere av oss som fulgte liveoppdateringer i går. Noen som vet årsaken til at Høiland ble byttet ut to minutter før pause? (Regner med at det ikke er noe som setter Godset-kampen i fare, i og med at verken Jönsson eller andre har nevnt det med et ord.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa... musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir james Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa... musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir james Rådhuskroen var fleip. Men som stamgjest på Prammen vil jeg jo ikke ha alle disse Bekkestuapøblene ditt. De driver visst med pyro, også. Fysj. (se ikke bort fra et krampaktig forsøk på ironi...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Til noe annet, som bekymret flere av oss som fulgte liveoppdateringer i går. Noen som vet årsaken til at Høiland ble byttet ut to minutter før pause? (Regner med at det ikke er noe som setter Godset-kampen i fare, i og med at verken Jönsson eller andre har nevnt det med et ord.) Det så ut til at han slet med noe på baksiden av låret slik jeg så det på kameraet, men det virket som at de hadde planlagt å ta ham av uansett. Han er sikkert klar til søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Nå får vi begynne å planlegge reisen til Sandvika. Nærmeste vannhull der er Rådhuskroa... musikkflekken/prammen er vel nærmere og bedre, der har de jo ute servering og. kanskje en tur på sir james Rådhuskroen var fleip. Men som stamgjest på Prammen vil jeg jo ikke ha alle disse Bekkestuapøblene ditt. De driver visst med pyro, også. Fysj. (se ikke bort fra et krampaktig forsøk på ironi...) som tidligere stamgjest på sir james blir det nok der jeg vorser ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Så jævlig kult med et skikkelig lokalderby i Bærum! Men jeg tør faen ikke ta seieren på forskudd. Bærum slo vel ut Enga for ett par år siden om jeg ikke husker feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Så jævlig kult med et skikkelig lokalderby i Bærum! Men jeg tør faen ikke ta seieren på forskudd. Bærum slo vel ut Enga for ett par år siden om jeg ikke husker feil. og godset ifjor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Wikipedia sier at Sandvika Stadion har kapasitet på 500 tilskuere... Hvor mange blaa klarer vi å få inn der? 500:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Kanskje de får sine våte drømmer oppfylt - å se Nannskog og Farnerud i aksjon mot Bærum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 De MÅ jo gjøre noe med antall plasser. Det kan jo fort komme tusenvis av folk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 går jo an og stå langs veien og på den ene kortsiden da(innenfor gjerde) var vel der godset og lyn sto ifjor(var vel lyn som slo ut bærum av cupen ifjor) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Det er ikke mulig å få flyttet kampen til Nadderud om mange nok melder sin ankomst? Eller er det en eller annen duste NFF regel som gjør dette umulig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Du tror at Bærum ville gått med på det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Du tror at Bærum ville gått med på det? Tja, får man det godkjent går jo inntektsgrunnlaget drastisk opp for Bærums del, forutsatt at man får fylt godt opp. Er jo fortsatt de som teknisk sett får hjemmekampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 15. Mai 2010 Del Skrevet 15. Mai 2010 Tenker Bærum ser på det som en sportslig opptur å møte Stabæk på kadda. De ønsker nok ikke å flytte kampen i og med at de nå har fordelen av hjemmebane (og håper på seier). Vi hadde ikke villet flytte til ullevaal for å huse 18000 supportere; helt feil. Å spille hjemme er noe helt spesielt som jeg er sikker på at Bærum setter stor pris på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 15. Mai 2010 Del Skrevet 15. Mai 2010 Noen som vet om det blir solgt billetter på forhånd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Noen som vet om det blir solgt billetter på forhånd? Hva hjelper det? Det er jo uansett ikke nummererte billetter. Her er det bare å komme tidlig. Billettsalget begynner dagen før. Hva med å entre Kadda kvelden i forveien med øl og telt og 200 mann (det drar vel noen damer også), og så okkupere alt som er av tribuner. Da vil det ikke være plass til NOE gult, og SS har sikret avansement før avspark. Den 12.mann er plutselig i startoppstillingen. Jeg kan ta med mine tre barn, fire eks-koner og en sambo. Da trenger vi bare 190 til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaast 0 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Noen som vet om det blir solgt billetter på forhånd? Hva hjelper det? Det er jo uansett ikke nummererte billetter. Her er det bare å komme tidlig. Billettsalget begynner dagen før. Hva med å entre Kadda kvelden i forveien med øl og telt og 200 mann (det drar vel noen damer også), og så okkupere alt som er av tribuner. Da vil det ikke være plass til NOE gult, og SS har sikret avansement før avspark. Den 12.mann er plutselig i startoppstillingen. Jeg kan ta med mine tre barn, fire eks-koner og en sambo. Da trenger vi bare 190 til. Vi trenger vel 191 til. For et av dine tre barn er da i startoppstillingen (eventuelt på benken)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå