Domingo Chavez 3 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Skammelig, rett og slett skammelig. Et andre divisjonslag kan holde i 90 minutter, men etter 120 skal de overkjøres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Jaja, bedre å ryke ut nå enn å tape cup-finalen...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Det er faen ikke mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Da ble det aldri NM-gull på Janne, med mindre han likevel vil ta et år eller to til. Trodde virkelig at han skulle krone mesterverket sitt med en kongepokal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 er det bare jeg som syns det var litt rart å la Hedenstad ta første straffen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blueda 132 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 sykt flaut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Uprofft... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tremenningen 0 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Patetisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Patetisk! (Dog med et forbehold om at jeg ikke har sett kampen...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 er det bare jeg som syns det var litt rart å la Hedenstad ta første straffen? Nei, jeg tenkte at det var et stort ansvar å legge på en ung gutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 2 elendige kamper etter Janne annonserte sin avgang. Sa ikke gutta at de nå skulle kjempe for å gi Janne den avslutningen han fortjener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIT. Snart er vel RævBK det eneste TL-laget igjen i cupen. Grattis med the double.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Patetisk! (Dog med et forbehold om at jeg ikke har sett kampen...) Det finnes ikke formildende omstendigheter ved å tape mot FK Tønsberg, og atpåtil på hjemmebane! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 2 elendige kamper etter Janne annonserte sin avgang. Sa ikke gutta at de nå skulle kjempe for å gi Janne den avslutningen han fortjener? Kanskje det er det de gjør? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2010 (endret) Selvsensur. Endret 9. Juni 2010 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Var ikke klar over at det var damelaget som spilte i kveld. Det er vel bare å innse at JJ har gjordt sitt. Når en spiller ikke signerer er det ned på 2`dre laget. Ny Trener nå og takk for alt JJ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Patetisk! (Dog med et forbehold om at jeg ikke har sett kampen...) Ikke jeg heller, men åpenbart at man ikke trenger å ta forbehold. Tønsberg hadde flere kjempestore sjanser, og ut i fra liveoppdateringene virker det som en fortjent seier. Uansett om det kanskje var mer 50-50 er det for dårlig av et TL-lag mot et 2.div-lag (og det krampaktige "digg å slippe alle de cupkampene"-pratet bør vi spare oss for, det virker bare teit). Vi tapte, t.o.m. ganske fortjent, og det er noe dritt. Utrolig at dette skjer så ofte i Norge, vitner om uproff innstilling blant TL-spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 2 elendige kamper etter Janne annonserte sin avgang. Sa ikke gutta at de nå skulle kjempe for å gi Janne den avslutningen han fortjener? Spørsmålet er om de klarer å motiveres av en trener som går og planlegger hvordan Rosenborg anno 2011 skal se ut. Dette er faen meg så flaut og irriterende at jeg finner ikke ord. På hjemmebane mot et andredivisjons lag klarer vi å slippe inn 3 mål. Det er jo helt ubrukelig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Takk skal du faen meg ha, Bernt. Litt for enkelt å skylde på 1 av 2 som misser straffe når vi klart det fabelaktige resultatet UAVGJORT etter 120 minutters spill mot et andredisvisjonslag. Begredelig av hele laget, nå bør det bli straffetrening i morgen hvor det skal løpes til samtlige spyr blod! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 2 elendige kamper etter Janne annonserte sin avgang. Sa ikke gutta at de nå skulle kjempe for å gi Janne den avslutningen han fortjener? Spørsmålet er om de klarer å motiveres av en trener som går og planlegger hvordan Rosenborg anno 2011 skal se ut. Dette er faen meg så flaut og irriterende at jeg finner ikke ord. På hjemmebane mot et andredivisjons lag klarer vi å slippe inn 3 mål. Det er jo helt ubrukelig... Det værste er vel at dette var siste kampen før 4 ukers ferie, mot et andredivisjonslag som tapte mot Fram Larvik? i helga! Hva med å stoppe feripenger/fryse lønninger til de presterer på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Var ikke klar over at det var damelaget som spilte i kveld. Damelaget nei, Damene er jo underholdene å se på, de gjør en innsats, og de vinner. Ukens 2 kamper med gutta har jo egentlig bare vært en enese lang lidelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Selvsensur. Det var skikkelig reflektert, han som scoret 3-3-målet, mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Selvsensur. Det var skikkelig reflektert, han som scoret 3-3-målet, mener du? Hvorfor leide vi inn Hulsker når han ikke får mer en 45 mot et andredivisjons lag? Hulsker gjorde jobben han alle kan bomme på straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Helvete!! :angry: Godt det er Tippeligaferie 1 måneds tid nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Selvsensur. Det var skikkelig reflektert, han som scoret 3-3-målet, mener du? Hvorfor leide vi inn Hulsker når han ikke får mer en 45 mot et andredivisjons lag? Hulsker gjorde jobben han alle kan bomme på straffe. Mm, han var ikke den eneste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Domingo Chavez 3 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Det var verken Bernt eller Vegar som tapte kampen for oss i dag. Ja de bommet på straffe, men vi hadde 120minutter i forkant av det hvor man skal skille TL fra 2. div, noe vi ikke klarte, så det var Stabæk som lag som tapte! Jon kunne sikkert tatt et av målene og Daniel burde ha satt et i den andre enden, så å lage hakkemat av de som bommet på straffer er bare tøv!! PS: Det hjelper jo heller ikke at keeperen til Fake Tønsberg hadde sin drømmedag så langt i livet. (på lik linje med TO Hønefos keepere for en stund tilbake..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Selvsensur. Det var skikkelig reflektert, han som scoret 3-3-målet, mener du? Nei, jeg mente den godt voksne spissen som ikke presterer å score på et straffespark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 FLAUT! Det skal ikke være muligå slippe in 3 mål på hjemmebane mot et 2.-divisjonslag. Jeg foreslår at de som spilte i dag trekkes en månedslønn for elendig utført arbeid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Det var verken Bernt eller Vegar som tapte kampen for oss i dag. Ja de bommet på straffe, men vi hadde 120minutter i forkant av det hvor man skal skille TL fra 2. div, noe vi ikke klarte, så det var Stabæk som lag som tapte! Jon kunne sikkert tatt et av målene og Daniel burde ha satt et i den andre enden, så å lage hakkemat av de som bommet på straffer er bare tøv!! PS: Det hjelper jo heller ikke at keeperen til Fake Tønsberg hadde sin drømmedag så langt i livet. (på lik linje med TO Hønefos keepere for en stund tilbake..) Hva er greia med uttrykket "fake tønsberg"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Domingo Chavez 3 Del Skrevet 9. Juni 2010 Del Skrevet 9. Juni 2010 Klubben tok over Eik-Tønsberg sin plass i 2. divisjon i fra og med sesongen 2002 og klubben ble stiftet i 2001 som et samarbeid mellom 20 klubber i Tønsberg-området i Vestfold. Derfor er det mange som kaller det for Fake, istedet for Eik som det opprinnelig het. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå