Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-------------------- Knudsen ---------------------

-------IA-------Muri--------Mike------Holter-----

---Stian------Tommy---Jørgensen----Sammy---

----------------Sand--------Veigar----------------

Benken

GAUTE !!!

Isaksen, Morten, Tom, Thomas, Branimir

...

Hvem skal ut på midtbanen når Martin kommer tilbake ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jörgensen har ikke spillt på 5 mnd, spørs hvilken form han er i !!!

Clausen må på benken!!!

Ut med Ohr, flytt Jørgensen over på høyre flanke når Andresen

returnerer.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Martin kommer tilbake (fra midtnanen og opp...)

---------Knudsen-----------

------Mike - Muri - IA------

Ohr-Martin-Steners-Sammy

-------Jørgensen-----------

----Sand - Veigar Pall-----

En super offensiv formasjon, for høstens hjemmekamper på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-------------------- Knudsen ---------------------

-------IA-------Muri--------Mike------Holter-----

---Stian------Tommy---Jørgensen----Sammy---

----------------Sand--------Finstad----------------

Benken¨

Branimir,Samir,Stenvoll,???

Jeg gir Finstad fornya tillit har trua på han i år :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Morro å lese at Henning gjør bra fra seg på midtbanen nede i spania! Mads viste i fjor at han kunne, men har vel kanskje ikke fått en optimal oppladning pga verneplikten....

Tøff konkurranse på midtbanen nå! Tom, Tommy, Mads C, Mads J og Henning kjemper om 2 plasser....

Morro!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok Mats,Samir,Poljack ikke har den rutinen som trengs,men at de kan komme inn og gjøre det bra i enkelt kamper som i fjor er nok sikkert.

1-2 år så vil disse spillerne gjøre bra fra seg i Tl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går for startellevern til Superblaa. Tror slett ikke den vil gi defensive problemer, tvert imot. Send den til Gaute.

Jeg er jææævli spent på vår nye spiss. Tenk om vi endelig får en real goalgetter på topp! Veigar med 19 mål i 2004 lukter det edelt metall av.

Slutter meg ellers til startoppstillinga til Markus mot Odd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

De fleste av oss har vel laget klart fremfor oss, og det er jo i grunnen greit, med 20 dager, 21timer, 9min og 25sek igjen til seriestart.

Er spent på hvordan Gaute vil matche spillere som Branimir, Mads og Henning i år. Branimir ble voldsomt hypet etter noen scoringer i fjor sommer, men synes kanskje ikke han har fulgt opp alle lovordene. Er det noen som har sett han mer på 2.laget og slikt, som har noen kommentarer til det ? Clausen hadde noen veldig gode innhopp, og starter i fjor. Vil han ta et nødvendig steg videre i år ? Eller blir konkurransen for hard, med for eksempel Tom ?

En spiller som jeg lot meg imponere av, var Christian Tannum, i kampen mot Lyn i Valhall. Har ikke sett han før, eller siden, men han virket meget lovende. Han ble jo forøvrig beskrevet som et av Norges tre(eller fem?) største talenter hos Nettavisen.

Hvilket potensiale har Henning Hauger ? Kan han ta det lenger enn f.eks Andreas, som aldri ble den stjerna mange håpet på.

Eller blir vel Morten en sikker innbytter, og vil vel få en del sjanser når karantene blir hyppigere utover høsten.

Det er ihvertfall fint å se at det finnes unge alternativer på de fleste plasser, samt noen mer erfarne. Vi trenger dette med hensyn på skader og formsvikt.

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mange unge talenter, men jeg tror ikke disse kommer til å starte i Skien.

Tror våre tre nye vil gå rett inn og skvise ut Finstad og Stenvold samt Martin som vel bare lengter etter å komme hjem igjen for å kjempe seg inn på laget.....

Jon er også blitt mye mer autoritær og styrer nesten som Frode Olsen på sine glansdager.

Det eneste som bekymrer meg før sesongen er at vi spiller som om vi hadde Martin på banen.

Det er bare tull å spille sidelengs når vi ikke har noen som kan drille av 2-3 mann for så å slå en gjennombruddspasning. Tror vi må spille mer i lengderetningen, ikke som drillo, men korter raske pasninger som går FREMOVER.

Det har bare Martin og evt Jan Mølby i gamledager som kan vinne en kamp i midtsirkelen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Der tar du det nok på kornet! Vi er i en omstillingsfase og kan ikke fortsette å spille helt på samme måte som vi har gjort tidligere! Håper og tror at Gaute ser det samme og tar de nødvendige grepene!

Når det gjelder talentene så har vel Mads fått litt av oppkjøringen sin "spolert" av militærtjenesten. Tror derfor ikke at han kommer til å ta nye steg i år. Men presterer han på nivå fra i fjor så blir det nok mange innhopp på ham utover andre halvdel av sesongen.

Henning får mye skryt og er nok den av unggutta som er nærmest en plass på laget. Har spillt brukbart i vinter. Men det begynner å bli vel mange alternativer sentralt... I fjor var han vurdert på høyrekanten, men mangler vel litt fart til det... Uansett det blir en hard kamp med Tom om å bli førstereserve på midtbanen (Selv om de er ulike spillertyper)

Enig i at Branmir ble vel mye hypet i fjor. Men han er en duganes angrepsspiller. Er svært god en mot en med ballen i beina. Selv om farten her også kunne vært bedre så vil jeg helst se Branmir testet ut på høyresiden. Her kan han med sin teknikk og dribleferdigheter utfordre samtlige venstrebacker i eliteserien!

Morten vil få endel spilletid ved skader og suspensjoner som nødvendigvis alltid vil oppstå i den bakre fireren.

Til sist, Samir... Venstre kant? angriper? høyre kant? DEt blir liksom bare halveis uansett.... Samir har et godt skudd, gode avslutteregenskaper og et herlig frispark... Tja... Lurer meg på om han kunne med hell blitt omskolert til midtstopper... Kjølø begynner å trekke på årene... Det samme gjør Sand... Kanskje han kunne jobbe for å bekle den rollen når Sand reiser hjem til danmark etter årets sesong...???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samir har jeg i grunnen nesten gitt opp litt, synd å si det. Får litt samme følelsen for han, som jeg fikk av Michelsen, eller for den saks skyld Rickard Ackon. En del gode kvaliteter, men mangler den svært så essensielle farten. Dette er jo en av grunnpilarene til Gaute, altså, og ha hurtige angrepsspillere. Ackon hadde jo og et fantastisk venstreben, men han jo såååååå treig. I tillegg var han veldig venstrebeint, slik som og Samir ser ut til å være. Tror på en måte at Samir ikke kommer til å ta det ekstra steget som er nødvendig for å lykkes i eliteserien, og ender som en ny Andreas Hauger. Måtte jeg ta grusomt feil =)

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg var i hans sko. Mulig jeg ville tatt dem av meg kjapt, siden jeg bruker 45...

Men altså, på den ene siden kan han bli i norges peneste kommune og prøve å slå gjennom i et av verdens beste lag. Eller dra til en forblåst "by" der det lukter møkk fra mars til februar. Rent fotball-messig tror jeg han bør dra. Desverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Samir bør tenke på sin egen karriære! Han kommer ikke til å få mye spilletid i Eliteserien, da er det bedre å kanskje spille fast i 1. div en i 2 div med stabæk 2.

Med litt flaks så utvikler han seg såpass bra at han kan kjempe om en plass i Stabæk neste år!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det bare er min maskin. Men har du skrevet linkene med usynlig blekk?

he-he jeg er litt ondskapsfull, neida jeg har fått inn masse stemmer så det skal bare være å stemme i vei

nå skjønte jeg hva du mente... trykk på "Mens vi venter..."

Jeg har begrensning på maks 10 brukere av gangen, kom du ikke inn så prøv senere

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente var at bakgrunnen hadde samme farge som linkene dine. Fort gjort. Man har jo tross alt bare noen millioner bakgrunnsfarger og linke-farger å velge mellom.

Jeg har snæppshotta siden din for å illustrere hva jeg mener.

poll.jpg

Men ta det med ro. Det fungerte utmerket i det man starter å stemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jo Samir i Stabæk, og ingenting er bedre enn det. Det viser at han har tro på både seg selv og Stabæk. Hvis han først skulle lånes ut til en klubb burde det være enn i 1. divisjon. Evt. et dårlig elitelag i nærheten som f.eks. Lyn. Kult at han blir i klubben, vi trenger bredde. I forrige sesong hadde vi nesten ikke skader (vi er best i klassen på å forebygge skader). Det kan vi ikke budsjetere og trenger derfor all den bredde vi kan få.

Ellers frykter jeg Lillestrøm i år. Håper jeg tar feil. Tipper:

1 Lillestrøm

2 STABÆK

3 Rosenborg

Venter spent på refs etter denne dårlige tippinga!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at Mike kommenterer at han ikke er spesielt redd for Lillestrøm i år. Jeg vet ikke helt om jeg er enig eller ikke. De har skaffet seg et par gode forsterkninger men i utgangspunktet bygger de på den samme stallen som de spilte med i fjor. Midt på tabellen med 10 poeng ned til første og 10 poeng opp til sølv. Et par gode utlendinger trenger ikke å sikre plassen. F.eks kom ikke Olofinjana på bedre en 16 plass på Dagbladets spillerbørs i fjor. En god internasjonal spiller trenger ikke nødvendigvis å være god i tippeligaen. Dessutten har jo Torgeir lagt opp. Ikke så mange som legger vekt på det, men vi ser jo Man Utd uten Rio. Prøver ikke å sammenligne Rio og Torgeir kvalitetsmessig, men psykologisk. En god og rolig spiller som gir trygghet i laget. Hvor mange avgjørende mål har ikke Torgeir scoret. Uten hans kjempende mål vil Lillestrøm miste mange nødvendige poeng i år. Lillestrøm tar IKKE gull i år - det er jeg overbevist om...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrer til skrekk og gru at Odd slo svenske Trelleborg (sier meg ikke noe kvalitetsmessig) 5-0 i dag... Den nye super-spisen Olivier Occèan deres scoret to mål...

Ellers har de et ganske tett kamp program inn mot seriestart med to treningskamper igjen (mot Lyn og Sandefjord), hva kan det ha å si... Lurere med match enn styrke trening kanskje ???

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vel 5-0 mot trelleborg er vel neppe noe å bli så altfor skremt over... Nå tror de nok borte i Skien at Occean skal bli en messias... Jeg tror jeg vil vente å se litt først... Det kan være han blir en suksess men husk han her en fortid i College fotball, det innbyr ikke akkurat til å bringe frem den helt store frykten...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Odd - Stabæk Hvem Starter ?
  • Opprett ny...