Kittil 474 Del Skrevet 2. Mai 2010 Del Skrevet 2. Mai 2010 Heisveis, er det noen dere ute som har noen kule bilder fra kampen i dag? Helst av $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 518 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Merkelig at Budstikka ikke klarer å ta et eneste bilde av SS. 3-4 v JS og bortefansen gikk visst fint. Og et bilde av deg da, Kittil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mai 2010 Del Skrevet 3. Mai 2010 Kan man kalle det PR Kåt når man oppretter en egen tråd om Haugesund kampen for å finne ett bilde av seg selv? haha 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 4. Mai 2010 Del Skrevet 4. Mai 2010 Kan man kalle det PR Kåt når man oppretter en egen tråd om Haugesund kampen for å finne ett bilde av seg selv? haha Seff! Elsker å se meg selv! Pleier minst å stå 2-3 timer om dagen forran speilet! Og hvis jeg føler meg litt kinky så står jeg gjerne i BARE Stabæk drakta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå