Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter som TV kampene ikke blir satt opp på lenge enda, da kampdato er søndag 22.08 kl 18 så er dette kanskje litt tidlig med en tutråd, men noen har allerede startet planleggingen.

Noen har allerede bestemt seg for å gå til Hønefoss, noe som på meg høres ganske langt ut, de må i alle fall starte tiiidlig på morgenen, eller ta en overnatting. Selv ville jeg foretrukket å sykle, og det var da det slo meg at dersom noen har lyst til å sykkle, så er det fult mulig. i alle fall så lenge det blir færre en 100 sykler, jeg har tilhenger for 44 sykler, og en del går i bagasjerommene, så her er det bare å planlegge:D:D:D

Selvfølgelig går det meste av denne planleggingen in dass dersom det blir mandagskamp, så da blir det vel det, sukk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen har allerede bestemt seg for å gå til Hønefoss,

Ellevilt! Husk å ring TV2!

Det er Koma Travels sin årlige tur. Tror de er nesten er 40 påmeldte allerede. Vedder en kasse øl på at halvparten går på en smell før de er fremme i Hønefoss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

På tide å ta fram denne tråden igjenn.

Etter det jeg erfarer blir det 2 avganger, en tidlig for de som vil bli mobbet av Hønefoss fans og en for de som ønsker å dra rett på stadion og så er det da de som går, sykkler, tar tog, rutebuss, Båt? og de som kjører egen bil eller motorsykkel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Koma Travels sin årlige tur. Tror de er nesten er 40 påmeldte allerede. Vedder en kasse øl på at halvparten går på en smell før de er fremme i Hønefoss.

Ikke 40, men 17.

Likevel, imponerende.

Jeg er spent på hvor mange av dem som fullfører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 40, men 17.

Likevel, imponerende.

Jeg er spent på hvor mange av dem som fullfører.

Morsomt og hyggelig, men ikke skrekkelig imponerende. :) De fleste 6.klassinger har vel gått mesteparten av den turen på 1 natt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Hønefoss-Stabæk
  • Opprett ny...