Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Jeg vet intet, men tipper dette er en mobiltribune eller lignende halveisløsning og tar derfor høyde for at det ikke er tak. Værmeldingen er lovende ift. nedbør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Sånn ser den ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Er Stabækbutikken åpen i dag? Og hvis ikke, får jeg kjøpt billetter til ss-feltet på stadion? Edit: Fant svaret i tur-tråden... Endret 16. Mai 2010 av Siempre Azul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatt hjerte 4 ever 4 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Johan Andersson! <3<3<3<3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Kansklje ikke fullt fortjent, men Stabæk har jobbet seg godt inn i kampen etter de første 30 minuttene. Effektivitetsprosenten skal i alle fall opp, opp, opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Tofots takling med knottene først er vel rødt kort? Syns forøvrig at dommeren har dømt litt vell mye vår vei i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatt hjerte 4 ever 4 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Vi har Espen Hoff !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Bra mikkel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Det er godt med en ny seier. Det er godt å ha em målfarlig Johan tilbake. Og det er godt å se et effektivt Stabæk igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Gratulerer alle blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Gutta viser god moral i dag, og godt at vi fortsetter å score først. Det hjelper alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Tofots takling med knottene først er vel rødt kort? Syns forøvrig at dommeren har dømt litt vell mye vår vei i dag Jeg er enig i at vi hadde fordel av dommeren i dag, men samtidig synes jeg Godsetgutta spiller veldig mye teater, og dommeren skal ha cred for å ikke la seg lure. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Tofots takling med knottene først er vel rødt kort? Syns forøvrig at dommeren har dømt litt vell mye vår vei i dag Jeg er enig i at vi hadde fordel av dommeren i dag, men samtidig synes jeg Godsetgutta spiller veldig mye teater, og dommeren skal ha cred for å ikke la seg lure. Samtidig er vel størsteparten av avblåsningene mot drammenserne reelle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Ikke verdt å bruke så mye tid på dommeren i dag. Ingen voldsomt kontroversielle situasjoner slik jeg kunne se det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 skryt og få fra VGD også. skryt er bra, selv når det kommer fra VG Debatt.... "Bra oppmøte fra Bærum, SS har ettervert blitt en av de bedre supportergrupperingene i Norge. Når man tenker tilbake på gamle "Berget de blå" som de fleste lo av før så er det imponerende hva de har fått til. Klanen var faktisk ikke mye bedre da de gjestet Marienlyst for et par uker siden..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Fikk bare hørt kampen av en elendig kommentator på radio, noen som vet noe om skaden til Knudsen mot slutten der? Bare en liten smell, eller er det noe å bekymre seg for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Fikk bare hørt kampen av en elendig kommentator på radio, noen som vet noe om skaden til Knudsen mot slutten der? Bare en liten smell, eller er det noe å bekymre seg for? Er nok ikke alvorlig. Reiser seg opp å spiller hele kampen ut, virker også veldig glad etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Fra godsetunionen Stabæk vant både på banen og tribunen i dag. Nå kan det bare gå en vei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Fikk bare hørt kampen av en elendig kommentator på radio, Olav Traaen. En opplevelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Mye sutring i dette Godset laget, særlig Sankho og Pedersen er jo hysteriske. Synes vi forsvarer oss godt i dag, gode til å dekke soner, og tydelig at Veigar er på vei tilbake, mye godt spill. Endret 16. Mai 2010 av AndersBD 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 skryt og få fra VGD også. skryt er bra, selv når det kommer fra VG Debatt.... "Bra oppmøte fra Bærum, SS har ettervert blitt en av de bedre supportergrupperingene i Norge. Når man tenker tilbake på gamle "Berget de blå" som de fleste lo av før så er det imponerende hva de har fått til. Klanen var faktisk ikke mye bedre da de gjestet Marienlyst for et par uker siden..." Hyggelig å lese, men jeg synes det var veldig vanskelig å synge i dag. Men det virket som de fleste forsøkte i hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Mye sutring i dette Godset laget, særlig Sankho og Pedersen er jo hysteriske. Synes vi forsvarer oss godt i dag, gode til å dekke soner, og tydelig at Veigar er på vei tilbake, mye godt spill. Fryktelig mye sutring. Og ikke minst mye filming. Såpass mye filming at dette må være noe de faktisk trener på. Jeg vil faktisk si; et skikkelig møkkalag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Mye sutring i dette Godset laget, særlig Sankho og Pedersen er jo hysteriske. Synes vi forsvarer oss godt i dag, gode til å dekke soner, og tydelig at Veigar er på vei tilbake, mye godt spill. Fryktelig mye sutring. Og ikke minst mye filming. Såpass mye filming at dette må være noe de faktisk trener på. Jeg vil faktisk si; et skikkelig møkkalag. Du var uenig med meg etter Brannmartchen på at vi hadde dommeren med oss, men idag Øyvind, idag må du være enig i at dommeren dømte bortelagets vei nesten konsekvent? (bortsett fra kortsituasjonene) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Fryktelig mye sutring. Og ikke minst mye filming. Såpass mye filming at dette må være noe de faktisk trener på. Jeg vil faktisk si; et skikkelig møkkalag. Du var uenig med meg etter Brannmartchen på at vi hadde dommeren med oss, men idag Øyvind, idag må du være enig i at dommeren dømte bortelagets vei nesten konsekvent? (bortsett fra kortsituasjonene) Synes mye av det Godset bedriver ute på banen i dag gjør at de kan takke seg selv. Dommeren er med oss mye av kampen, men kunne kanskje lagt lista en del lavere på et par av taklingene deres. 2 fots, etterslengere, sene osv var gjengangere hele kampen ut. Generell håpløs dømming, men heldigvis fordel for det meste oss.. Endret 16. Mai 2010 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Hva er greia med denne plutselig "STB"-syngingen? Jeg får faen meg aldri med meg en dritt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) STABÆK-TV: - Se alle målene og ikke minst stemningen fra klokketribunen: Sammendrag: Godset - Stabæk 1-3 BRA JOBBA $!!!! Endret 16. Mai 2010 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Du var uenig med meg etter Brannmartchen på at vi hadde dommeren med oss, men idag Øyvind, idag må du være enig i at dommeren dømte bortelagets vei nesten konsekvent? (bortsett fra kortsituasjonene) Som jeg sa til deg etter kampen; Ikke enig Endret 16. Mai 2010 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Jeg vil si at det en eller to avgjørelser jeg ikke skjønte fra dommeren, men ellers var det meste gode avgjørelser. Latterlige hvordan Godsetspillerne kaster seg. Vi gjør en helt ok kamp, og det viktigste må jo være at vi faktisk scorer på de sjansene vi har. Det er der vi vil være, og der vi må fortsette å være resten av sesongen. Litt tidlig å si kanskje, men tror bestemt at ting har snudd seg nå og at det bare er å se oppover. Iveren er tilbake, innsatsen og viljen er hundre hanger større nå enn tidligere kamper i sesongen. Fortsetter vi slik blir det bra, og enda bedre når vi får full stall igjen. Gleder meg til kamp mot Bærum og Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 17. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 17. Mai 2010 (endret) Regner med dette er en av situasjonene du siktet til? Endret 17. Mai 2010 av Maan95 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 17. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 17. Mai 2010 (endret) Hva er greia med denne plutselig "STB"-syngingen? Jeg får faen meg aldri med meg en dritt... Dem er jævlig bra! Vi er STB Allez , Vi er STB Allez , Vi er STB Allez Allez Allez! Oooh Vi er STB Allez! osv Også den andre var vel sånn, aojafojspjasdj Takk og lov for at vi er STB! Endret 17. Mai 2010 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå