Markus 5 Del Skrevet 27. Februar 2004 Del Skrevet 27. Februar 2004 Så jævlig genialt... Digger det, fra nå skal jeg få mutters og fatters til å overføre lommepengene mine rett inn på denne kontoen. Er det litt dumt å begrense antall aksjer til 1000, vi burde jo sette det opp slik at vi kan ha litt penger på bok neste gang Stabæk trenger penger. Har ikke overført penger enda, men de kommer snart. Hadde dette vært i boks for 20 dager siden skulle jeg ønsket med det til bursdagen min... Nå vet jeg ihvertfall hva jeg ønsker meg til jul !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Februar 2004 Del Skrevet 27. Februar 2004 Hey hey - ble plutselig "en av de store blant gutta" - Feirer det med å melde meg inn i Stabæk Support - på tide... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Februar 2004 Del Skrevet 28. Februar 2004 Vi har lovet 100.000, men Stabæk trenger en del mer for å komme i havn. Så får vi inn mer er det kjempebra! Ut fra hva jeg ser på danske forum må MJ være et virkelig scoop... Ny oppdatering av lista kommer mandag, men send gjerne penger i dag, og mail kvitteringa til Rich, så blir lista oppdatert fortest mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Mars 2004 Del Skrevet 1. Mars 2004 Hvem er denne Viggo? Han kan jo t.o.m tjene seg litt penger hvis disse spillerene selges igjen. Går beløpet til kjøp av begge spillerne. Hvis det er tilfelle, hvordan er fordelingen av beløpet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 1. Mars 2004 Del Skrevet 1. Mars 2004 Yeppers. Pengene går til begge spillerne, Er vel 2 mill til Mads og 1,5 for Pall, hvis jeg er riktig informert. Vi har lovet de som ønsker det annonymitet. Det er det et par stykker som har benyttet seg av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Mars 2004 Del Skrevet 3. Mars 2004 15000 fra Møll er jo helt utrolig! Bøyer meg i støvet. ellers har jeg gjort litt research om Viggo: Viggo så verdens lys i 1957 og så da slik ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg