Völler 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Helt enig i at Poljak var bra ikveld, samme gjelder Ola og haakon! noen som vet hvor mange markegård har putta iår? han har vel 7 bare på de 3 siste kampene!! mulig han kan virke litt uinspirert til tider, men gi gutten tillitt så er jeg sikker på at motivasjonen kommer og at han kan utvikle seg til en klassespiller.! avslutter egenskaper slik som Eirik har er faktisk ganske sjelden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Ikke for å sladre for mye på matvanene til spillerne våre, men Markegård var innom Shell i kveld og kjøpte et par bacon-pølser. Spiser spillerne virkelig like mye dritt som meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 hvor mye dritt spiser du egentlig? Tror nok at de fleste spillerne, om ikke alle, holder seg til noe sunn mat...men det må da være lov til å unne seg noe usunt iblant også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Ikke for å sladre for mye på matvanene til spillerne våre, men Markegård var innom Shell i kveld og kjøpte et par bacon-pølser. Spiser spillerne virkelig like mye dritt som meg? Hvis du spiser like mye dritt som spillerene, og ikke trener like hardt som dem må du jo være rund som en bolle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 ser ihvertfall ut til at andrelaget vinner..0-1 over Asker. Det er sterkt! Det står ikke slutt enda, men det burde det være.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Nettavisen lurte meg også, plutselig var korrekt resultat 2-1 til Asker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Vi ble nesten rundspilt i andre omgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Så lenge vi holder plassen, så var det kampen det var greit å tape... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Så lenge vi holder plassen, så var det kampen det var greit å tape... Dobbelt lojalitet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Så lenge vi holder plassen, så var det kampen det var greit å tape... Dobbelt lojalitet? Nei, men 2. laget kan uansett ikke rykke opp, så det viktige der er at man holder plassen. Og jeg håper selvfølgelig mer at Asker rykker opp til 1. div enn at f.eks Hødd gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. September 2007 Del Skrevet 9. September 2007 Vi ble nesten rundspilt i andre omgang! Men bare nesten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 9. September 2007 Del Skrevet 9. September 2007 Asker vant 5-2 over Averøykameratene i går så da er vell de helt ute:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Hva vil det koste meg og se kampen i kveld med SS? Har medlemskap, men ikke sesongkort. Trenger raskt svar, skal nemlig ut en tur nå og da kan jeg bli hevet av der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Jaha? Ser at IA Olsen har scoret mot Strindheim. Det er godt gjort... Regner da med at det er Espen Olsen som har nettet sitt første (?) i Stabækdrakt? Edit: 1-1 til pause: http://dyn.tv2.no/sport/live.do?matchId=10...om=&timeTo= Endret 10. September 2007 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 3-1 nå etter mål av Markegård og Branimir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Her går det unna. Både 3-2 og 4-2 i samme spilleminutt... 4-2 ved Brani. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Deilig 4-2 seier i dag. Var å så kampen. Morsom kamp. (Visste dere at Nannskog spiller Golf? Han satt noen rader bak meg og sa at han skulle spille Golf i morgen til en annen (så ikke hvem)) Så har jeg et spørsmål, det var en Stabæk-spiller som ble byttet inn i kampen i dag. Draktnr. hans var 13, det trodde jeg at Somen Tchoyi hadde jeg... Litt merkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Nannskog vant et komplett golfsett når vi var i 1 divisjon så du skal ikke se bort ifra at han spiller litt golf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Nannskog vant et komplett golfsett når vi var i 1 divisjon så du skal ikke se bort ifra at han spiller litt golf. skikkelig off-topic, men fikk det da han passerte 25 gåller i løpet av sesongen, noe han klarte da han putta 2-1 borte mot Løvham, løp mot oss og feiret med golfsving. Og vi sang "golfsett oleoleole" hele 2 omgang... Gode minner edit: leif Endret 10. September 2007 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Både mike kjølø og nannskog skal visst delta på en golfturnering i morgen. Sikkert derfor Nannskog diskuterte golf på kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Bra av annetlaget, men i beste fall korrupt av Bærum å tape mot LSK 2 :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Meget god kamp igår, men jeg har fortsatt tilgode å se en 2.-lagsmatch hvor Jens ikke gjør tabber... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Hvordan spilte Espen Olsen?? Morro at han har åpnet scoringskontoen - blir viktig på 2.laget utover høsten, håper formen gjør at han kan score noen mål også på a-laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 16. September 2007 Del Skrevet 16. September 2007 Både mike kjølø og nannskog skal visst delta på en golfturnering i morgen. Sikkert derfor Nannskog diskuterte golf på kampen. Nå husker jeg det, det var de to som snakket om det. Og de avtalte og spille en runde dagen etter kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Tap mot Byåsen: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle141791.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Ligger vi fortsatt i fare for å rykke ned?? Så LSK2 heldigvis tapte og de ligger vell bak oss..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 18. September 2007 (endret) Del Skrevet 18. September 2007 (endret) Ligger vi fortsatt i fare for å rykke ned?? Så LSK2 heldigvis tapte og de ligger vell bak oss..? Vi er 7 poeng foran Nardo og 9 foran LSK2 med 6 kamper igjen. Dessuten ligger Levanger og Steinkjer (?) bak oss, så dette bør gå greit. Endret 18. September 2007 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Ligger vi fortsatt i fare for å rykke ned?? Så LSK2 heldigvis tapte og de ligger vell bak oss..? Vi er 7 poeng foran Nardo og 9 foran LSK2 med 6 kamper igjen. Dessuten ligger Levanger og Steinkjer (?) bak oss, så dette bør gå greit. Tabellen: http://fotball.aftenposten.no/stat/index.j...mp;groupId=4201 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Og 2 lag rykker ned?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Og 2 lag rykker ned?? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå