Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tap 3-4 mot Levanger i kveld samtidig som Steinkjer vant. Dermed gikk både Levanger og Steinkjer forbi oss på tabellen:

http://fotball.aftenposten.no/stat/index.j...mp;groupId=4201

Espen Olsen (2) og Myrvold scoret for Stabæk ifølge txt tv.

Men med seks poengs klaring når det gjenstår fem kamper skal det vel gå greit...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Livsviktig seier til 2.laget i dag - og en aldri så liten revansj mot Lillestrøm 2!

3 mål av Eirik - på Åråsen. Tror han er mer enn klar for et innhopp på 1.laget igjen (uten å ha sett kampen).

Vil heller se Olsen

tror egentlig Markegård og Olsen er omtrent like gode. Markegård er en del år yngre og har et stort potensiale, men er ikke profesjonell nok, Espen Olsen kan vel ikke bli stort bedre, men han er 100% profesjonell. Sånn som Eirik imponerer for 2. laget skulle jeg faktisk heller sett han på banen, med tanke på han er ung også..

Endret av magnuss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Livsviktig seier til 2.laget i dag - og en aldri så liten revansj mot Lillestrøm 2!

3 mål av Eirik - på Åråsen. Tror han er mer enn klar for et innhopp på 1.laget igjen (uten å ha sett kampen).

Vil heller se Olsen

tror egentlig Markegård og Olsen er omtrent like gode. Markegård er en del år yngre og har et stort potensiale, men er ikke profesjonell nok, Espen Olsen kan vel ikke bli stort bedre, men han er 100% profesjonell. Sånn som Eirik imponerer for 2. laget skulle jeg faktisk heller sett han på banen, med tanke på han er ung også..

Hvis ikke Eirik får ny kontrakt vil jeg heller se Ola.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAA, endelig en god nyhet. 2. laget til LSK ligger fryktelig tynt an nå, mens vi i praksis er sikre med 3 poeng til og mest sannsynlig kan klare oss med enda mindre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skrives det på forsiden at vi er 2 poeng over direkte nedrykk?

Er det ikke bare 3 lag direkte ned, da - og at vi dermed er 9 poeng over direkte nedrykk?

Bare lurte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skrives det på forsiden at vi er 2 poeng over direkte nedrykk?

Er det ikke bare 3 lag direkte ned, da - og at vi dermed er 9 poeng over direkte nedrykk?

Bare lurte.

Godt spørsmål, jeg tror våre forside-piker og gutter må rette litt, vi er 9 poeng over nedrykk (+ stor målforskjell)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 9 poeng ned til nedrykk og 4 kamper igjen - kan vi i det hele tatt rykke ned+? Vet noen om lagene bak møter hverandre??

Disse lagene møtes innbyrdes

9 Stabæk 2 - ingen

10 Levanger - Nardo

11 Steinkjer - ingen

12 Nardo - Levanger, LSK2

13 LSK 2 - Averøykameratene, Nardo

14 Averøykameratene - LSK2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis er vi sikre, selv uten noen poeng til, pga god målforskjell. (eller mindre dårlig målforskjell enn lagene bak oss på tabellen)

Averøykompisene kan ikke ta oss igjen.

Lsk 2 må vinne alle sine 4 kamper, og ta igjen masse mål. Det klarer de ikke. I tillegg ligger de 10 poeng bak sikker plass, med kun 12 poeng å spille for. De er på vei ned..... En liten, men god revansje.

Nardo er det eneste laget som i praksis kan ta oss igjen. Ligger 9 poeng bak. Må ha minimum 10 poeng om vi taper alle våre fire. De har igjen Levanger og Kristiansund hjemme, og Lsk 2 og Hødd (topplaget) borte. Det skal holde veldig hardt for dem.

Tror vi kan konkludere med, allerede nå, at plassen er sikret.

Målet nå må være å prøve å komme forbi vif 2 og Bærum på tabellen. Vi ligger 4 poeng bak begge. Vi møter de 2 lagene i de to siste kampene.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg inrømmer at teksetn er det jeg som har skrevet, men er det ikke direkte nedrykk for de 4 nederste lagene?

§ 5-7 2. divisjon menn

(1) 2. divisjon menn består av 56 lag fordelt på 4 avdelinger à 14 lag. Forbundsstyret fastsetter sammensetningen av avdelingene. Ved sammensetningen skal Forbundsstyret ta geografiske hensyn.

(2) De 4 avdelingsvinnerne rykker opp i 1. divisjon. Lag nr. 12-14 i hver avdeling rykker ned i 3. divisjon.

Altså 3 lag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge Budstikka i dag scoret Eirik kun ett mål; de andre var ved Espen, Bjørnar og Ola.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 1 poeng i dagens kamp, hjemme mot Kristiansund, kl. 18.00, er plassen sikret.

Med ett poeng i dag kan kun syltynn teori ta fra oss plassen. Dvs at Nardo må vinne sine tre gjenstående kamper, vi må tape våre 3 og de må i tillegg ta igjen 7 mål i snitt per kamp. Det er i praksis en umulig oppgave.

Møt opp og støtt 2. laget i den viktige kampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 1 poeng i dagens kamp, hjemme mot Kristiansund, kl. 18.00, er plassen sikret.

Med ett poeng i dag kan kun syltynn teori ta fra oss plassen. Dvs at Nardo må vinne sine tre gjenstående kamper, vi må tape våre 3 og de må i tillegg ta igjen 7 mål i snitt per kamp. Det er i praksis en umulig oppgave.

Møt opp og støtt 2. laget i den viktige kampen!

I'll be there!! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble faktisk mest overrasket over Christoffer Ager som spilte 2. omg. Han vet jeg ikke så mye om.

Ellers må jeg si at jeg ble mest imponert over en av dagens ballgutter - Ronaldinho jo, hehe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken tropp vi stiller med i kampen mot topplaget Hødd?

Personal Info

442

blodfersk

Age Unknown years old

Gender Not Set

Location Unknown

Birthday Unknown

Interests

No Information

Other Information

Klubben i mitt hjerte: Hødd

Har du så sterke følelser for motstanderlaget at du omtaler Stabæk som "vi"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...