fantomet 299 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Digimonster Dine vurderinger av hvordan noen av de andre som spilte for oss? Er det noen her som utvikles til brukbare 1.lags spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 2.laget spiller sin siste kamp for sesongen klokka 13:00 på lørdag, på kunstgresset. En ideell oppvarming til en stor helg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Kunne jo være fint om noen av de som spør så mye om 2. laget faktisk dro på kamp for å se laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Da sees vi på kunstgresset på lørdag klokka 13. ALLE MANN! Allegutta (utenom førsteelleveren) skal vise seg verdige en medalje i andre divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Sikker på at de ikke skal spille på stadion? De har jo spillt alle de andre hjemmekampene der, selv om det har stått kunstgresset i oppsettet! Deles det ut medaljer? Sender de motstanderen ned i 3dje med seier? Hvor skal 2.laget spille sine hjemmekamper til neste år? På T-arena samtlige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Sikker på at de ikke skal spille på stadion?De har jo spillt alle de andre hjemmekampene der, selv om det har stått kunstgresset i oppsettet! Deles det ut medaljer? Sender de motstanderen ned i 3dje med seier? Hvor skal 2.laget spille sine hjemmekamper til neste år? På T-arena samtlige? Den spilles på Stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Prøver igjen. Vet noen hvor 2.laget skal spille sine hjemmekamper i 2009? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Noen som vet hvordan det gikk i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Strømmen vant 0-1 og sikret plassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 bra oppmøte av blaatt, så ikke en eneste en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 bra oppmøte av blaatt, så ikke en eneste en Etr du blitt blind også nå? Var vel omtrent så mange som det pleier, men godt borteoppmøte førte til at publikumstallet var på det dobbelte av det vanlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 bra oppmøte av blaatt, så ikke en eneste en Hvor var du? Så ikke deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. November 2008 (endret) Del Skrevet 8. November 2008 (endret) Neste års avdeling: Bodø/Glimt 2, Bossekop FF Lillehammer Tromsø 2 Mo Manglerud/Star Kjelsås Korsvoll Asker Bærum Ranheim Raufoss Valdres Stabæk 2 Får lokaloppgjør mot Asker og Bærum igjen. Det kan jo trekke et par stykker ekstra på kampene? Endret 8. November 2008 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Mange "lokaloppgjør", men også mange lange turer. Men det var vel vår tur til å havne i NordNorge-gruppen denne gangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 9. November 2008 Del Skrevet 9. November 2008 Kult, da blir det Stabæk-kamper her oppe i Lillehammer også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Egentlig bare Mo som er en kjip bortetur, så dette må være mye bedre enn å møte havgap og dype fjorder på vestlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Ja og så skal vi til Alta igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Hvor mange av disse kampene skal gå på Telenor Arena? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. November 2008 Del Skrevet 10. November 2008 Hvor mange av disse kampene skal gå på Telenor Arena? Meningen er vel at 2.lagskampene (og forsåvidt også damekampene) skal gå på Nadderud, hvis jeg ikke har misforstått helt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Når er neste kamp? skal hjemmekampene spilles på nadderud eller FA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Når er neste kamp? skal hjemmekampene spilles på nadderud eller FA? Det har vel vært sagt tidligere at 2.laget spiller på Nadderud - det er vel det mest sannsynlige. Jeg fant ingen detaljert terminliste på fotball.no ennå, men rundene er i hvert fall satt opp her: http://www.fotball.no/t2.aspx?p=58603&...=1&a=240106 Dvs. første bortekamp 13.april (flyttes til 15.?), og første hjemmekamp 18.april (flyttes til 20.) 2.lagskampene blir vel uansett flyttet til dagen etter eliteseriekampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Når er neste kamp? skal hjemmekampene spilles på nadderud eller FA? Det har vel vært sagt tidligere at 2.laget spiller på Nadderud - det er vel det mest sannsynlige. Jeg fant ingen detaljert terminliste på fotball.no ennå, men rundene er i hvert fall satt opp her: http://www.fotball.no/t2.aspx?p=58603&...=1&a=240106 Dvs. første bortekamp 13.april (flyttes til 15.?), og første hjemmekamp 18.april (flyttes til 20.) 2.lagskampene blir vel uansett flyttet til dagen etter eliteseriekampen. Gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Når er neste kamp? skal hjemmekampene spilles på nadderud eller FA? Det har vel vært sagt tidligere at 2.laget spiller på Nadderud - det er vel det mest sannsynlige. Jeg fant ingen detaljert terminliste på fotball.no ennå, men rundene er i hvert fall satt opp her: http://www.fotball.no/t2.aspx?p=58603&...=1&a=240106 Dvs. første bortekamp 13.april (flyttes til 15.?), og første hjemmekamp 18.april (flyttes til 20.) 2.lagskampene blir vel uansett flyttet til dagen etter eliteseriekampen. Gleder meg Kan bekrefte at Nadderud er stedet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 .....men idag har 2.laget faktisk møtt Asker, i Asker. Er det kunstgress på føyka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Føyka har vel kunstgress ja. Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Føyka har vel kunstgress ja. Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke Jeg har måkt Nadderud før, og har ikke bedre ting å gjøre i påsken enn å sitte å vente på at madammen skal nedkomme - noe jeg helt fint kan gjøre i snøhauger på nadderud. Skal vi planlegge en firedagers måking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Føyka har vel kunstgress ja. Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke Jeg har måkt Nadderud før, og har ikke bedre ting å gjøre i påsken enn å sitte å vente på at madammen skal nedkomme - noe jeg helt fint kan gjøre i snøhauger på nadderud. Skal vi planlegge en firedagers måking? hehe vi kan godt planlegge..... men å sette det ut i praksis derimot blir værre Endret 16. Mars 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Askerfolket rapporterer at Stabæk vant med 5 mål. På kunstgress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Føyka har vel kunstgress ja. Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke Det er fortsatt undervarme på Nadderud, så vi satser på at den tar knekken på snøen! Dessuten sesongåpner damene den 14. så det er vel snart på tide at det begynner å tine der. Men om det kommer 20 cm med snø kampdag, så trengs det nok noen til å måke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå