Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Føyka har vel kunstgress ja. Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke Det er fortsatt undervarme på Nadderud, så vi satser på at den tar knekken på snøen! Dessuten sesongåpner damene den 14. så det er vel snart på tide at det begynner å tine der. Men om det kommer 20 cm med snø kampdag, så trengs det nok noen til å måke! Det er jo bra med undervarme men hvordan er dreneringen? er lenge siden matta har vært så nedsnødd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Var der i går. Snøen var freset ut på løpebanen (bortsett fra et lite felt midt på banen) og gresset fremsto som flere ganger bedre enn på Lerkendal. Forøvrig bedrev Lise Klaveness heftig egentrening på kunstgresset da jeg var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 14. April 2009 Del Skrevet 14. April 2009 2.div begynner for Stabæk II i morgen? Mo - Stabæk Er det noen som vet hvordan Stabæk har valgt å forholde seg til "bruk av Tippeligaspillere" på 2.laget? Det gis i år fra NFF fleksibilitet i forhold til hvordan hver enkelt "Tippeligaklubb" velger å forholde seg til dette. Men jeg tror at den modellen som velges av klubben før sesongen starter, ikke kan endres underveis. Info og regelverk etterspørres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Nå spiller altså 2.laget. Og ingen bryr seg. De fleste kan ikke reglene for i år, og de som burde vite og kunne, i administrasjonen for eksempel, bryr seg ikke om å informere på stabak.no. Why not? Er vi fremdeles en fotballklubb eller? Med så tynn stall, håper jeg vi ikke får Mo i knærne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Mo - Stabæk2 0-0 pause Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Mo - Stabæk2 0-0 Slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. April 2009 Del Skrevet 15. April 2009 Mo - Stabæk2 0-0 Slutt Det må vel bety at Mix og Rogne og resten av juniorene klarte å holde nullen i en 2.div kamp hvor de bare fikk seniorforsterkninger av Austbø, Keller og Senky. Bra av juniorene det. Men, livesenteret melder om at det stort sett var Stabæk som hadde ballinnehavet gjennom kampen. Hvordan er det da mulig for Aase og Senky på topp å gå av banen uten å ha produsert mer enn EN eneste corner. Ingen mål, ingen sjanser, men altså EN corner. Har kampen vært mer enn et gjesp, så håper jeg at det blir kommentert på stabak.no. Det er vel i første rekke Austbø og den bakre rekke som skal takkes. Men lærte man noe om Senky og hans styrker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Kamp i dag, mot Lillehammer klokka 18.00. Vi kan jo håpe at vi får se noe av det som manglet i kampen i går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Del Skrevet 20. April 2009 (endret) Laget: Austbø Keller - Remman - Rogne -Schel Senkerik - Diskerud - Hedenstad - Skjelvik Berglund - Benjaminsen 1-0 etter 20 min: Mix Følg kampen f.eks her Spennende med Senky på kant, kanskje han kan benke Hoff til neste kamp? Endret 20. April 2009 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 MIX skrudde et skudd fra 14 meter i mål. Er det varemerket hans eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 1-1 til pause, hørte det av speaker akkurat da jeg gikk forbi Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 1-1 til pause, hørte det av speaker akkurat da jeg gikk forbi Nadderud. Det ble også sluttresultatet om de ikke scorer på overtid av overtiden Synd Iven ikke holdt nullen... håper noen som var på kampen kan komme med et lite referat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 1-1 til pause, hørte det av speaker akkurat da jeg gikk forbi Nadderud. Det ble også sluttresultatet om de ikke scorer på overtid av overtiden Synd Iven ikke holdt nullen... håper noen som var på kampen kan komme med et lite referat Spesielt hvordan Mix, Senkerik, Berglund, Keller fremstod... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 20. April 2009 Del Skrevet 20. April 2009 Mix var god. Ellers ikke så mye hoppe i taket for... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Mix var god. Ellers ikke så mye hoppe i taket for... Synes i tillegg Hedenstad gjorde en fin figur. Seniorspillerne virket til tider ganske uinteresserte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 Bare jeg som synes Berglund småhaltet litt i denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 De scoret altså ikke, men hvordan beveget Senkerik og Berglund seg? Ser dette fett ut, eller ser det ut som at det var dårlige hastverkshandler før vinduet stengte? Eller virker det som spillere med et merkbart større potensiale som Janne kanskje kan få ut, eller er de "ferdig utviklet" i forhold til hva han kan gi dem? Synes kampreferatet burde si noe mer og tydelig om hvordan de nyinnkjøpte og de på lån gjør det på Stabæk 2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. April 2009 Del Skrevet 21. April 2009 De scoret altså ikke, men hvordan beveget Senkerik og Berglund seg? Ser dette fett ut, eller ser det ut som at det var dårlige hastverkshandler før vinduet stengte? Eller virker det som spillere med et merkbart større potensiale som Janne kanskje kan få ut, eller er de "ferdig utviklet" i forhold til hva han kan gi dem? Synes kampreferatet burde si noe mer og tydelig om hvordan de nyinnkjøpte og de på lån gjør det på Stabæk 2. Synes fantomet snart kan komme på en 2. lagskamp slik at vi slipper alt maset hans her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 27. April 2009 Del Skrevet 27. April 2009 Hva slags lagoppstilling er det livesenteret oppgir? Hvor spiller Hoff. Bra om juniorene holder til uavgjort i denne kampen. Hvorfor starter ikke Pontus S. når han først er med opp til Valdres? Er det ikke merkelig at han starter på benken? Noen som vet noe, eller litt? 0 - 0 etter 37min av første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. April 2009 Del Skrevet 27. April 2009 der tok vi ledelsen ved Zenky Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. April 2009 Del Skrevet 27. April 2009 1-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. April 2009 Del Skrevet 27. April 2009 1-1. Drit i resultatet, hvordan var segerstrøm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. April 2009 Del Skrevet 27. April 2009 Litt skummelt at 2. laget trener på å spille uavgjort, de har nå 3 på rad. På tide at et Stabæk(herre)lag begynner å vinne litt igjen. Positivt med Segers tilbake på banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Bærum knuser Stabæk!!! http://www.budstikka.no/sec_sport/article241055.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 Og vi hadde null målsjanser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 hvordan gjorde Segerstrøm det? Utifra resultatet virker det jo ikke som om det var pottetett bak der akkurat..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 ".....Ut med skade I tillegg til stortapet mot Bærum fikk Stabæk-trenerne ytterligere en ting å bekymre seg for da A-lagsspiller Thomas Rogne måtte ut med skade allerede etter 16 minutter ut i kampen. Det er uvisst hva slags skade Rogne har pådratt seg, og hvor alvorlig den er." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Mai 2009 Del Skrevet 4. Mai 2009 ".....Ut med skadeI tillegg til stortapet mot Bærum fikk Stabæk-trenerne ytterligere en ting å bekymre seg for da A-lagsspiller Thomas Rogne måtte ut med skade allerede etter 16 minutter ut i kampen. Det er uvisst hva slags skade Rogne har pådratt seg, og hvor alvorlig den er." Han satte seg i hvert fall på tribunen i 2.omgang uten noen form for bandasje eller is så vidt jeg kunne se, så det virket ikke veldig alvorlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Jeg lurer ekstremt på hva journalisten som skrev hadde tatt: 2. Gult kort. Zdenek Senkerik Ungutten prøver å filme seg til straffespark, men blir avblåst for filming. 18. Thomas Finstad kommer til innlegg ved dørvinkelen. 32. Anders Nedrebø legger inn fra dørvinkelen. 34. Etter mye klabb og babb inne i hjemmeslagets 16-m. får Torp tak i ballen og lurer den mellom Iven og Austbø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Jeg lurer ekstremt på hva journalisten som skrev hadde tatt: Lurer litt på hva dommeret hadde tatt også. Rarere dømming har jeg aldri sett på en fotballbane, og det sier ikke lite! Snur ryggen til mens spillet er igang for å snakke med 4. dommer, spør spillerne hvem som skal ha innkastet når ballen går ut, får ikke med seg at frispark tas osv. Fy faen for en møkkakamp hvertfall.. Er ikke enig i de som mener at Senky gjorde seg helt bort. Greit nok at han ble vel anonym etterhvert, men med den laginnsatsen skal det litt til å unngå det.. Han var vel en av de få som faktisk prøvde. Synes det er mer bekymringsverdig at Hoff er så usynlig som han var igår i en 2. divisjonskamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå