Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest daglish7

Føyka har vel kunstgress ja.

Lurer på når snøen på Nadderud smelter, jeg tar ikke på meg jobben å måke

Det er fortsatt undervarme på Nadderud, så vi satser på at den tar knekken på snøen! Dessuten sesongåpner damene den 14. så det er vel snart på tide at det begynner å tine der.

Men om det kommer 20 cm med snø kampdag, så trengs det nok noen til å måke!

Det er jo bra med undervarme men hvordan er dreneringen? er lenge siden matta har vært så nedsnødd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i går.

Snøen var freset ut på løpebanen (bortsett fra et lite felt midt på banen) og gresset fremsto som flere ganger bedre enn på Lerkendal. Forøvrig bedrev Lise Klaveness heftig egentrening på kunstgresset da jeg var der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

2.div begynner for Stabæk II i morgen?

Mo - Stabæk

Er det noen som vet hvordan Stabæk har valgt å forholde seg til "bruk av Tippeligaspillere" på 2.laget?

Det gis i år fra NFF fleksibilitet i forhold til hvordan hver enkelt "Tippeligaklubb" velger å forholde seg til dette. Men jeg tror at den modellen som velges av klubben før sesongen starter, ikke kan endres underveis.

Info og regelverk etterspørres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spiller altså 2.laget.

Og ingen bryr seg.

De fleste kan ikke reglene for i år, og de som burde vite og kunne, i administrasjonen for eksempel, bryr seg ikke om å informere på stabak.no.

Why not?

Er vi fremdeles en fotballklubb eller?

Med så tynn stall, håper jeg vi ikke får Mo i knærne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mo - Stabæk2 0-0 Slutt

Det må vel bety at Mix og Rogne og resten av juniorene klarte å holde nullen i en 2.div kamp hvor de bare fikk seniorforsterkninger av Austbø, Keller og Senky.

Bra av juniorene det.

Men, livesenteret melder om at det stort sett var Stabæk som hadde ballinnehavet gjennom kampen. Hvordan er det da mulig for Aase og Senky på topp å gå av banen uten å ha produsert mer enn EN eneste corner. Ingen mål, ingen sjanser, men altså EN corner.

Har kampen vært mer enn et gjesp, så håper jeg at det blir kommentert på stabak.no.

Det er vel i første rekke Austbø og den bakre rekke som skal takkes.

Men lærte man noe om Senky og hans styrker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-1 til pause, hørte det av speaker akkurat da jeg gikk forbi Nadderud.

Det ble også sluttresultatet om de ikke scorer på overtid av overtiden :(

Synd Iven ikke holdt nullen... håper noen som var på kampen kan komme med et lite referat :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-1 til pause, hørte det av speaker akkurat da jeg gikk forbi Nadderud.

Det ble også sluttresultatet om de ikke scorer på overtid av overtiden :(

Synd Iven ikke holdt nullen... håper noen som var på kampen kan komme med et lite referat :)

Spesielt hvordan Mix, Senkerik, Berglund, Keller fremstod...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De scoret altså ikke, men hvordan beveget Senkerik og Berglund seg? Ser dette fett ut, eller ser det ut som at det var dårlige hastverkshandler før vinduet stengte?

Eller virker det som spillere med et merkbart større potensiale som Janne kanskje kan få ut, eller er de "ferdig utviklet" i forhold til hva han kan gi dem?

Synes kampreferatet burde si noe mer og tydelig om hvordan de nyinnkjøpte og de på lån gjør det på Stabæk 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De scoret altså ikke, men hvordan beveget Senkerik og Berglund seg? Ser dette fett ut, eller ser det ut som at det var dårlige hastverkshandler før vinduet stengte?

Eller virker det som spillere med et merkbart større potensiale som Janne kanskje kan få ut, eller er de "ferdig utviklet" i forhold til hva han kan gi dem?

Synes kampreferatet burde si noe mer og tydelig om hvordan de nyinnkjøpte og de på lån gjør det på Stabæk 2.

Synes fantomet snart kan komme på en 2. lagskamp slik at vi slipper alt maset hans her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags lagoppstilling er det livesenteret oppgir? Hvor spiller Hoff.

Bra om juniorene holder til uavgjort i denne kampen.

Hvorfor starter ikke Pontus S. når han først er med opp til Valdres?

Er det ikke merkelig at han starter på benken?

Noen som vet noe, eller litt?

0 - 0 etter 37min av første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt skummelt at 2. laget trener på å spille uavgjort, de har nå 3 på rad. På tide at et Stabæk(herre)lag begynner å vinne litt igjen.

Positivt med Segers tilbake på banen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

".....Ut med skade

I tillegg til stortapet mot Bærum fikk Stabæk-trenerne ytterligere en ting å bekymre seg for da A-lagsspiller Thomas Rogne måtte ut med skade allerede etter 16 minutter ut i kampen.

Det er uvisst hva slags skade Rogne har pådratt seg, og hvor alvorlig den er."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

".....Ut med skade

I tillegg til stortapet mot Bærum fikk Stabæk-trenerne ytterligere en ting å bekymre seg for da A-lagsspiller Thomas Rogne måtte ut med skade allerede etter 16 minutter ut i kampen.

Det er uvisst hva slags skade Rogne har pådratt seg, og hvor alvorlig den er."

Han satte seg i hvert fall på tribunen i 2.omgang uten noen form for bandasje eller is så vidt jeg kunne se, så det virket ikke veldig alvorlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer ekstremt på hva journalisten som skrev hadde tatt:

2. Gult kort. Zdenek Senkerik Ungutten prøver å filme seg til straffespark, men blir avblåst for filming.
18. Thomas Finstad kommer til innlegg ved dørvinkelen.
32. Anders Nedrebø legger inn fra dørvinkelen.
34. Etter mye klabb og babb inne i hjemmeslagets 16-m. får Torp tak i ballen og lurer den mellom Iven og Austbø.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer ekstremt på hva journalisten som skrev hadde tatt:

Lurer litt på hva dommeret hadde tatt også. Rarere dømming har jeg aldri sett på en fotballbane, og det sier ikke lite! Snur ryggen til mens spillet er igang for å snakke med 4. dommer, spør spillerne hvem som skal ha innkastet når ballen går ut, får ikke med seg at frispark tas osv.

Fy faen for en møkkakamp hvertfall.. Er ikke enig i de som mener at Senky gjorde seg helt bort. Greit nok at han ble vel anonym etterhvert, men med den laginnsatsen skal det litt til å unngå det.. Han var vel en av de få som faktisk prøvde. Synes det er mer bekymringsverdig at Hoff er så usynlig som han var igår i en 2. divisjonskamp :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...