ØyvindW 402 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Leder 2-1 over topplaget M/S. Aase og Hoff er målscorere. Vår gamle helt Tommy Stenersen har putta på straffe for M/S. Må påpeke at det var Skjelvik som scora, ikke Andersen Aase - Skjelvik ble dessuten navngitt som "Skjølsvik" fra speaker når han ble bytta ut... Kommer det noe videoreferat fra denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2009 (endret) Ute på nettet innen 30 min! EDIT: Venter på at Sumo skal "rendre" opptaket slik at det kan spilles av på nettet. Mellom 16-30 min. Kan jo fortelle om innholdet: Kampen ble filmet med 4 kameraer (rekord i 2. div?) de to i taket pluss to manuelle. Dessverre ble ikke kvaliteten på takkameraene så bra når jeg hadde fått rippet det inn på pcen. Opptaket avsluttes med intervju, levert av kameramann og forsvarsspiller Theodor Remman, og reporter er Mix. Endret 1. Juli 2009 av JonasM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Videosammendrag av kampen: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201...p;progId=326428 Intervju levert av Mix med mikrofon og Theodor Remman med kameraet. Takkameraene er ordnet med hjelp av Paul Sætrang, stor takk! Resten er filmet av Jonas Moen og Sondre Antonsen Bilet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Videosammendrag av kampen:http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201...p;progId=326428 Intervju levert av Mix med mikrofon og Theodor Remman med kameraet. Takkameraene er ordnet med hjelp av Paul Sætrang, stor takk! Resten er filmet av Jonas Moen og Sondre Antonsen Bilet. Glimrende. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Videosammendrag av kampen:http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201...p;progId=326428 Intervju levert av Mix med mikrofon og Theodor Remman med kameraet. Takkameraene er ordnet med hjelp av Paul Sætrang, stor takk! Resten er filmet av Jonas Moen og Sondre Antonsen Bilet. Glimrende. Takk. Dette var da helt strålende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Nå er også kampreferatet ute på stabak.no: http://www.stabak.no/menn/article1613.ece Anbefaler dere å gå inn på Sumo og se opptakene som blir publisert på stabak.no, i artiklene kommer opptakene med dårligere oppløsning. I Sumo: sjekk at SilverLight er aktivert, er dette ukjent betyr det at du ikke har det installert. Trykk på innstilling-knappen over avspillingsvinduet. Når du får opp "mål båndbredde" er det mulighet for å huke av "SilverLight" nederst i det vinduet. Håper det var et ok sammendrag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Glimrende sammendrag av kampen! Men ble kanskje en smule svimmel av byttingen mellom ulike kameravinkler på den første scoringen... Men alt ialt: strålende! Og bra intervjuer. Tre nydelige mål forresten. Artig at Hoff fikk putte to. Og herlig forarbeid av Skjelvik på 2-1 målet. Var det Andersen-Aase som hadde det fikse hælsparket i forkant av det første målet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Videosammendrag av kampen:http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201...p;progId=326428 Intervju levert av Mix med mikrofon og Theodor Remman med kameraet. Takkameraene er ordnet med hjelp av Paul Sætrang, stor takk! Resten er filmet av Jonas Moen og Sondre Antonsen Bilet. Fantastisk jobb, Jonas! Dette er rett og slett klasse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp Hør hør! Mannen til å ta opp arven etter kevlar-Holter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - Klapp-klapp-klapp JONAS MOEN - klapp-klapp-klapp Hør hør! Mannen til å ta opp arven etter kevlar-Holter! Godt jobba. Moro at du får ut en del diverse videoer Jonas. Stå på videre med det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 "Det blir vel kjerkegården det vel..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2009 (endret) Glimrende sammendrag av kampen! Men ble kanskje en smule svimmel av byttingen mellom ulike kameravinkler på den første scoringen... Men alt ialt: strålende! Og bra intervjuer. Tre nydelige mål forresten. Artig at Hoff fikk putte to. Og herlig forarbeid av Skjelvik på 2-1 målet. Var det Andersen-Aase som hadde det fikse hælsparket i forkant av det første målet? Hehe. Beklager! Måtte bare "showe" litt med at det var tre kameraer å velge mellom på den scoringa. Skal ikke gjenta seg! Intervjuene stod som sagt to av spillerne seg av, ene filmet, og den andre spurte. Så Theodor Remman og Mix skal ha æren for det. Helt riktig, Andersen Aase hælsparka til Skjelvik. Derfor var det mange som gratulerte ham rett etter scoringa slik at speaker trodde han var målscorer på grunn av gratulasjonene. __________________________________________________________ Resten: Men ærlig talt dere, det er jo dere som skal ha skryt - det er dere som har bidrat i flere år for klubben! Jeg har knapt nok en halv sesong på samvittigheten spesielt for junior og andrelaget. All ære til dere! Ps: StabækLars - hysj Og så til det viktige: Akkreditering Ullevaal iorden, slik at skjer det ikke noe økonomisk med vestkantklubben så blir det mixed zone rett etter Lyn-kampen! Endret 1. Juli 2009 av JonasM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Helt riktig, Andersen Aase hælsparka til Skjelvik. Derfor var det mange som gratulerte ham rett etter scoringa slik at speaker trodde han var målscorer på grunn av gratulasjonene. Fulgte han ikke med på kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Det skal jeg ikke våge å påstå, men det gikk fort den scoringa, så det var sikkert en usikkerhet som gjorde at han valgte å kreditere den som fikk mest gratulasjoner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 Noen som skal på 2. laget match i dag? borte mot kjelsås, det er ikke langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 Noen som skal på 2. laget match i dag? borte mot kjelsås, det er ikke langt. Jævlig off-topic: Du er fortsatt på ståplass? Lenge siden jeg har sett deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 Noen som skal på 2. laget match i dag? borte mot kjelsås, det er ikke langt. Jævlig off-topic: Du er fortsatt på ståplass? Lenge siden jeg har sett deg... Er på ståfeltet ja. eneste matchen jeg ikke har hvert på er Start. Ikke hvert på noen borteturer bortsett fra VIF og jentene tidligere denne uken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 Regn, lyn og torden og vind er vel det man husker fra en kamp som varte i 2 timer 20 minutter. Ble vel litt ekstra penger i kiosken også selv om pølsegrillingen gikk fløyten Godt med klubbhus man kunne søke tilflukt i, og bra det ikke var særlig flere tilskuere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 Regn, lyn og torden og vind er vel det man husker fra en kamp som varte i 2 timer 20 minutter. Husker du resultatet også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 1-1 og Torstein putta ser jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 sexxes: Var du den ene supporteren som møtte opp? Kjempebra ihvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2009 (endret) sexxes: Var du den ene supporteren som møtte opp? Kjempebra ihvertfall! Vi var vell 5 supportere, jeg legger ut en filmsnutt: Endret 4. Juli 2009 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Juli 2009 Del Skrevet 4. Juli 2009 1-1 og Torstein putta ser jeg. Pen scoring også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 4. Juli 2009 Del Skrevet 4. Juli 2009 sexxes: Var du den ene supporteren som møtte opp? Kjempebra ihvertfall! Vi var vell 5 supportere, jeg legger ut en filmsnutt: Kjempemessig! Fikk bare med meg en av dere før øya ble klistra til skjermen på kameraet. Herlig video! Noen av dere som tok bilder? Isåfall håper jeg dere vil sende meg en PM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 5. Juli 2009 Del Skrevet 5. Juli 2009 Saken om kampen mellom Kjelsås og Stabæk 2: http://www.stabak.no/menn/article1705.ece Har ventet på referat fra trenerne, siden dette har uteblitt ble det en ekstremt kort versjon fra undertegnede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 1-1 mellom Stabæk2 og Tromsø2 til pause - forøvrig rene (?) juniorlag ifølge stabak.no. Men ifølge TV2 har vår gamle keeperhelt Espen Isaksen skåra Tromsø sitt mål !?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 10. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 10. Juli 2009 (endret) Postet feil angånde isak scheel , har fått vite at han brukket høyre kragebein ute i seks uker Endret 10. Juli 2009 av Mini Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Postet feil angånde isak scheel , har fått vite at han bruker høyre kragebein ute i seks uker Jeg bruker både høyre og venstre kragebein. Hvor lenge tror du jeg er ute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Konfortabel 6-1 seier over et stygtspillende Tromsølag. Aase(3), Benjaminsen, Leikvang og Skjelvik scoret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå