Morten 22 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Kampen mot Asker vil være tilgjengelig på Stabæk TV i sin helhet innen en time. (hvis alt går som det skal...) Fra dere som fulgte kampen vil vi gjerne har kommentarer og forbedrings potensiale. Jeg så hele kampen og syntes dere greide det bra. Eneste jeg reagerte på var da dere sa at begge backene var slitne selv den ene backen akkurat hadde kommet inn Et tips er vel at mann ikke blir usikkre på det man sier og heller tåle at noen er uenig, men alt i alt en grei kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Jepp! Takk for tilbakemelding! Skal tipse kommentatorene neste gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. August 2009 Del Skrevet 1. August 2009 Stabæk 2 - Asker 0-3 Kampsammendrag i videoform, og tekst fra trener Morten Tveit: http://www.stabak.no/menn/article2406.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Leder 2-0 over Mo etter ca 70 min. Begge mål av Torstein, begge på pasning fra Mix. Iven har reddet straffe, men ellers rapporteres det om enveiskjøring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Endte 2-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Leder 2-0 over Mo etter ca 70 min. Begge mål av Torstein, begge på pasning fra Mix. Iven har reddet straffe, men ellers rapporteres det om enveiskjøring. Mål nummer to kom på pasning fra Benjaminsen, mix var tredje sist. Ellers så var det tidenes dårligste dommer, to fullstendig feilaktige straffer, et offsidemål av Aase, et fullstendig idiotisk gult kort til Stenvoll, merkelige cornere... virket som han rett og slett bra gjettet på det meste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Leder 2-0 over Mo etter ca 70 min. Begge mål av Torstein, begge på pasning fra Mix. Iven har reddet straffe, men ellers rapporteres det om enveiskjøring. Mål nummer to kom på pasning fra Benjaminsen, mix var tredje sist. Ellers så var det tidenes dårligste dommer, to fullstendig feilaktige straffer, et offsidemål av Aase, et fullstendig idiotisk gult kort til Stenvoll, merkelige cornere... virket som han rett og slett bra gjettet på det meste... Andersen Aase var ikke i offside, så det målet var korrekt Er en forsvarsspiller som er alt for sein til å følge resten av forsvarsfireren og dermed er Torstein ca 0,5-1 meter på korrekt side. Dommer dømmer straffe pga en spiller som skyter ræva inn i Stabæks Peder Hjermann som reagerer med å sette ut henda for han kommer i ubalanse av å ha knokkelræv inn i knæra, dermed er dommeren på jordet og dømmer holding! Andre straffen skifter ikke retning en gang selv om ballen KANSKJE subber på armen til en i muren, en arm som beskytter ansiktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Blir det levende bilder fra dagens kamp noe sted? Jeg så det ble filmet - og antar at det var dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 16. August 2009 Del Skrevet 16. August 2009 Blir det levende bilder fra dagens kamp noe sted?Jeg så det ble filmet - og antar at det var dere. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=333554 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Andre straffen skifter ikke retning en gang selv om ballen KANSKJE subber på armen til en i muren, en arm som beskytter ansiktet. Du må innrømme at en dommer som tillater at folk står i mur på straffer er rimelig spesielt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 17. August 2009 Del Skrevet 17. August 2009 Mente selvfølgelig grunnen til straffe nummer to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Stemmer det at 2.laget vårt spiller bortekamp mot Bærum mandag 31.august klokka 18:00? En time før avspark i tippeligakampen vår mot LSK... Jeg regner med at denne kampen skal flyttes ettersom tippeligakampen vår ble flyttet til mandagen. Hadde jo vært på sin plass om vi stilte opp en del og sa takk for sist til Stian Kleppo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Når spilles kampen på fredag. På stabak.no står det 17, mens det på speaker står 15.30? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 4-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 For opplysningens skyld kan det nevnes at det var hjemme mot Bodø/Glimt 2. Målscorere var Tømmernes, Skjelvik, Mix og Leirvik (forholdsvis nye midtstopperen født 93). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 For opplysningens skyld kan det nevnes at det var hjemme mot Bodø/Glimt 2. Målscorere var Tømmernes, Skjelvik, Mix og Leirvik (forholdsvis nye midtstopperen født 93). Kampreferat av kampen finnes her: http://www.stabak.no/menn/article2921.ece Verd å nevnes er at Andersen Aase er i form, i tillegg er Jon Inge Høiland tilbake fra skade og startet kampen som midtstopper. I tillegg imponerte Andreas Leirvik med sitt innhopp og scoret mot Bodø/Glimt 2. Vårt første intervju med Andreas Leirvik finner du her: StabækTV: Andreas Leirvik klar for Stabæk G19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2009 Del Skrevet 22. August 2009 Det var da litt av et lag vi stilte med da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. August 2009 Del Skrevet 22. August 2009 Sært om Stenvoll og Diskerud spilte hele kampen, to dager før en seriekamp der vi trenger spillere med friske bein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Noen her på forumet som har fått med seg om andrelagskampen mot Bærum går på mandag, samme dag som LSK-matchen? Har ikke tåmodighet til å finne ut av dette om morran i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Noen her på forumet som har fått med seg om andrelagskampen mot Bærum går på mandag, samme dag som LSK-matchen? Har ikke tåmodighet til å finne ut av dette om morran i dag... http://www.fotball.no/System-pages/Kampfak...matchId=1493562 Kampen er berammet til tirsdag 1. september kl 1800 Edit: tok meg vel like lang tid å finn frem dette som det tok deg å skrive innlegget Endret 23. August 2009 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jaja, gni det inn Hvorfor jeg lurte er mer med tanke på at a-lagskampene har vært en del endret. Men trekker fram det som ble nevnt litt tidligere å tråden her, noen mulighet for å se en liten mobilisering av supportere til denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jeg kommer (Og skal huske å "stjele" med meg et flagg eller to på kampen i dag, så blir det minst et flagg der også ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Kamp om 2 timer mot Bærum på Kadda. Noen som kommer? http://www.stabak.no/menn/article3183.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Kamp om 2 timer mot Bærum på Kadda. Noen som kommer? http://www.stabak.no/menn/article3183.ece I hvertfall jeg! Koster det noe å komme inn på kadda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Kamp om 2 timer mot Bærum på Kadda. Noen som kommer? http://www.stabak.no/menn/article3183.ece Jeg og islendingen tar turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. September 2009 (endret) Del Skrevet 1. September 2009 (endret) Vi leder 2-1, og har spilt med èn mann mindre siden det 32. minutt. 25 minutter igjen nå. Håper vi klarer å knuse Bærums opprykkshåp. http://live.nettavisen.no/fotball/live/ Endret 1. September 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Vi leder 2-1, og har spilt med èn mann mindre siden det 32. minutt. 25 minutter igjen nå. Håper vi klarer å knuse Bærums opprykkshåp. http://live.nettavisen.no/fotball/live/ Er da vel bare artig om Bærum kommer seg opp i første divisjon? Lillebror er de jo uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Yes! 1-3, Hoff etter 86. minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 1-3 nå, Espen Hoff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 seier 2-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå