enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Daniel Hæhre puttet to av våre mål, og imponerte med gode bevegelser og fin ro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Her er artikkelen! En Hæhrlig seier! Her finner dere også intervju med Hoff og Hæhre, og målene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Kampen var grei nok, synd at en av våre spillere viser at han er flere km fra formen. Hoff var bra i dag 1 assist og 1 mål. 100,- for å komme inn var dog i overkant, men vaflene var bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 3. September 2009 (endret) Del Skrevet 3. September 2009 (endret) Kampen var grei nok, synd at en av våre spillere viser at han er flere km fra formen. Er Andersson satt langt tilbake? Endret 3. September 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Kampen var grei nok, synd at en av våre spillere viser at han er flere km fra formen. Er Andersson satt langt tilbake? Jeg tror det er snakk om Morten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Noen som har noe fornuftig aa si om formen til Johan? De innbyttene han har hatt hittil har jo ikke akkurat vaert lovende. Kommer han tilbake for sesongen er over? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Noen som har noe fornuftig aa si om formen til Johan? De innbyttene han har hatt hittil har jo ikke akkurat vaert lovende. Kommer han tilbake for sesongen er over? Det sitter i hodet på han. Han tør ikke slippe seg løs, av en eller annen grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Kampen var grei nok, synd at en av våre spillere viser at han er flere km fra formen. Er Andersson satt langt tilbake? Nevner aldri navn i negativ omtale.(Dvs jeg prøver å ikke gjøre det) De som var der vet hvem jeg mener. De som ikke var der kan jo spørre på Blaa under damelandskampen i morgen. Sorry, er litt kjedelig, men å rakke ned på navngitte spillere gavner ingen. Vet at jeg derfor burde holdt kjeft, men vaflene var så gode... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elwood Blues 0 Del Skrevet 7. September 2009 Del Skrevet 7. September 2009 Noen som har en formening om laget mot Raufoss i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Leder 2-1 borte over serieleder Ranheim. 15 minutter igjen. http://live.budstikka.no/fotball/live/?kamp_id=352858 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Leder 2-1 borte over serieleder Ranheim. 15 minutter igjen. http://live.budstikka.no/fotball/live/?kamp_id=352858 Slutt. Seier 2-1. Torstein og Jørgen putta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Imponerende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Slått topplagene Bærum, Raufoss og Ranheim på rad og rekke nå. Regner med at de er fornøyde med det på Fagernes og Lillehammer, men lagene fra disse stedene har jo fortsatt igjen 2. laget da. 2. laget kan jo fort vinne avdelingen nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Bossekop neste. Tabelljumbo. Er det ikke bare å komme seg forbi Bærum og vinne denne serien da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Her er Stabæks start11-er mot Bossekop. Nadderud stadion kl 1530 i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Det ser ut som at Stabæk 2 greier seg brukbart idag. 4-0 etter 28 minutter. 3xBerglund og Tømmernes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2009 (endret) Del Skrevet 21. September 2009 (endret) God start av 2-laget 4-0 Endret 21. September 2009 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Verkar som Bella har en trevlig eftermiddag =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Verkar som Bella har en trevlig eftermiddag =) Dersom Glimt 2 tar poeng mot Ranheim senere i dag er vi faktisk godt med i "gullstriden" i avdelinga (jeg vet at vi ikke kan rykke opp, men det er da en god følelse å ende øverst på tabellen likevel). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 nå har tømmernes scoret hattrick også, gutta leder 6-2... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. September 2009 (endret) Del Skrevet 21. September 2009 (endret) nå har tømmernes scoret hattrick også, gutta leder 6-2... Og slik endte kampen etter at motstanderens målvakt reddet straffe nummer to. Endret 21. September 2009 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 nå har tømmernes scoret hattrick også, gutta leder 6-2... Og slik endte kampen etter at motstanderens målvakt reddet straffe nummer to. Reddet han to straffer, eller bare den andre av to? Hvem tok straffene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 nå har tømmernes scoret hattrick også, gutta leder 6-2... Og slik endte kampen etter at motstanderens målvakt reddet straffe nummer to. Reddet han to straffer, eller bare den andre av to? Hvem tok straffene? Han reddet den andre av to. Tømmernes tok begge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Skjelvik var vel så vidt jeg fikk med meg involvert i alle målene idag. Skaffet straffe, tre assist og tredje sist minst en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2009 (endret) Del Skrevet 21. September 2009 (endret) Takk for svaret Islendingen. Godt å se at det gror så bra i de bakre rekker. Regner ikke med å miste noen vesentlige spillere utenom eventuelt Daigo før neste sesong. Beholder vi ham eller kjøper Veigar så har jeg veldig gode forhåpninger for neste år Endret 21. September 2009 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Her er da artikkelen om kampen til 2. laget: http://www.stabak.no/menn/article3599.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Her er da artikkelen om kampen til 2. laget:http://www.stabak.no/menn/article3599.ece Vil det komme highlights fra kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Her er da artikkelen om kampen til 2. laget:http://www.stabak.no/menn/article3599.ece Vil det komme highlights fra kampen? Dessverre. Kampen startet for tidlig til at jeg kunne rekke fra jobb til kamp. Den ble filmet av noen andre, men de hadde tomt kamerabatteri etter 30 min ut i 1. omgang. Så beklager på det sterkeste. Uheldig å ha kampstart 15.30 på mandagene for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Her er da artikkelen om kampen til 2. laget:http://www.stabak.no/menn/article3599.ece Vil det komme highlights fra kampen? Dessverre. Kampen startet for tidlig til at jeg kunne rekke fra jobb til kamp. Den ble filmet av noen andre, men de hadde tomt kamerabatteri etter 30 min ut i 1. omgang. Så beklager på det sterkeste. Uheldig å ha kampstart 15.30 på mandagene for min del. Er vel ingenting å beklage seg for! Du gjør en kjempejobb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. September 2009 Del Skrevet 21. September 2009 Tusen takk for det, Øyvind Skal innom juniortreningen i morgen. Kanskje det finnes noe av opptak som er brukelig. Ellers får jeg utfordre dem til å illustrere noen av målene på treninga...hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå