hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. November 2009 Del Skrevet 7. November 2009 Hører hjemme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 7. November 2009 Del Skrevet 7. November 2009 Os ja. Kunne tenkt meg at det ble arrangert en tur til den kampen for oss nostalgikere. Ellers skremmer ikke dette oppsettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 hadde satset på kamp mot hamkam jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Denne avdelingen var gode nyheter - får med meg flere kamper her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Spenstig at Stabæk 2 ifølge posten skal møte på blant annet seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Er dette laget blitt helt uviktig? Hvorfor driter både SS og Stabæk.no i all markedsføring og mulig interesse i dette laget som er en så viktig utviklingsarena for klubben???? Her hvor vi kanskje kan få se Diogo med Hammer, Austbø med Munthe Kaas, Skjelvik med Stenvoll osv... Når spilles det? Hvem spiller, på hvilke plasser? Fortell oss gjerne et par dager på forhånd. Bygg interessen. Jeg kommer ikke på disse kampene før jeg får gledet meg en dag eller to til hva jeg har i vente. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Er dette laget blitt helt uviktig? Hvorfor driter både SS og Stabæk.no i all markedsføring og mulig interesse i dette laget som er en så viktig utviklingsarena for klubben???? Her hvor vi kanskje kan få se Diogo med Hammer, Austbø med Munthe Kaas, Skjelvik med Stenvoll osv... Når spilles det? Hvem spiller, på hvilke plasser? Fortell oss gjerne et par dager på forhånd. Bygg interessen. Jeg kommer ikke på disse kampene før jeg får gledet meg en dag eller to til hva jeg har i vente. "Driter i"? Seriestart først 17. april Hvem som spiller på laget er uansett en smule avhengig av hvem som ikke spilte på førstelaget dagen før, hvem som er skadefrie osv... Ta roligpillen din, nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
troma 39 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Treningskamp i dag mot Strømmen. Resultat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Mars 2010 Del Skrevet 29. Mars 2010 Treningskamp i dag mot Strømmen. Resultat? 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Nye regler for andrelagene. – På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 11. April 2010 (endret) Del Skrevet 11. April 2010 (endret) Nye regler for andrelagene. – På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Regelen ifjor var vel fem (seks?) spillere med a-lagskontrakt og vi fylte vel denne kvoten relativt ofte om jeg husker rett. Iven, Tom, Jan Banan, Palmi, MMS, Diogo... I tillegg kan Veigar trenge å spille seg i kampform igjen, på samme måte som Johan fikk en del kamper på Nadderud ifjor... Endret 11. April 2010 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Nye regler for andrelagene. – På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Regelen ifjor var vel fem (seks?) spillere med a-lagskontrakt og vi fylte vel denne kvoten relativt ofte om jeg husker rett. Iven, Tom, Jan Banan, Palmi, MMS, Diogo... I tillegg kan Veigar trenge å spille seg i kampform igjen, på samme måte som Johan fikk en del kamper på Nadderud ifjor... Da var det en retningslinje som bare de teite ungene i klassen trodde at alle hadde tenkt å følge, da de ble enige med læreren om at det var sånn alle ville ha det i klassen. Nå er det en regel og medfører melding. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 2.laget starter med hjemmekamp neste mandag (19. april) klokka 16:00 mot Åsane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Nye regler for andrelagene. – På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Regelen ifjor var vel fem (seks?) spillere med a-lagskontrakt og vi fylte vel denne kvoten relativt ofte om jeg husker rett. Iven, Tom, Jan Banan, Palmi, MMS, Diogo... I tillegg kan Veigar trenge å spille seg i kampform igjen, på samme måte som Johan fikk en del kamper på Nadderud ifjor... Da var det en retningslinje som bare de teite ungene i klassen trodde at alle hadde tenkt å følge, da de ble enige med læreren om at det var sånn alle ville ha det i klassen. Nå er det en regel og medfører melding. Uffda. Da er det vel fort en 2-3 spillere som sliter litt med i det hele tatt å få spilletid. Må kanskje settes ned på 3. laget da? Er det kun i 2. divisjon herrer dette gjelder, og ikke andre divisjoner og kjønn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. April 2010 Del Skrevet 11. April 2010 Nye regler for andrelagene. – På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Regelen ifjor var vel fem (seks?) spillere med a-lagskontrakt og vi fylte vel denne kvoten relativt ofte om jeg husker rett. Iven, Tom, Jan Banan, Palmi, MMS, Diogo... I tillegg kan Veigar trenge å spille seg i kampform igjen, på samme måte som Johan fikk en del kamper på Nadderud ifjor... Da var det en retningslinje som bare de teite ungene i klassen trodde at alle hadde tenkt å følge, da de ble enige med læreren om at det var sånn alle ville ha det i klassen. Nå er det en regel og medfører melding. Uffda. Da er det vel fort en 2-3 spillere som sliter litt med i det hele tatt å få spilletid. Må kanskje settes ned på 3. laget da? Er det kun i 2. divisjon herrer dette gjelder, og ikke andre divisjoner og kjønn? Jeg lurer på hvordan dette blir mottatt i Rosenborg og andre klubber med relativt brede staller? Dette ble nok vedtatt fordi folk var lei av å bli ringt opp midt på natta av den meget målbevisste representanten for divisjonsforeningen. Han stakkar går nok gjennom en vanskelig periode akkurat nå, hvor han er nødt til å finne ny mening i livet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Leder 2- 1 til pause over Åsane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 5-2 slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 5-2 slutt hvem scoret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 5-2 slutt hvem scoret? Jan Banan 3, Palmi 1 og den siste er ukjent foreløpig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 5-2 slutt hvem scoret? Jan Banan 3, Palmi 1 og den siste er ukjent foreløpig. Det siste var selvmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2886496.ece Spørsmål til de som så kampen; begynner Jan Banan å gjøre seg fortjent til et innhopp på førstelaget? Vi har jo et problem med omsetning av sjanser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. April 2010 Del Skrevet 26. April 2010 Visste ikke har det var match ikveld, men andrelaget tapte i hvertall 2-1 borte mot Nest Sotra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 29. April 2010 Del Skrevet 29. April 2010 OBS!!! Stabæks 2's kamp mot Kjelsås er flyttet fra kommende mandag, til i morgen den dag! 30. april! Nadderud stadion fredag kveld kl.18.00 Her er troppen: Iven Austbø Tor-Marius Gromstad Tom Stenvoll Jan Tømmernes Jørgen Skjelvik Simen Madsen Jørgen Hammer Andreas Leirvik Marius Stormfelt Jiress Suka Suka Erik Benjaminsen Helge Leikvang Haaken M-Kaas Christoffer G-Lundlie Daniel Hæhre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Del Skrevet 30. April 2010 (endret) Hva mer bør Tømmernes gjøre enn å banke inn mål som i dag? Hat trick i hver kamp - hvor lenge før han bør slippe til på A-laget? Nå er han vel toppscorer i 2.div, alle avdelinger medregnet! (Tømmernes har nå faktisk scoret flere seriemål for Stabæk2 i år enn spillerne til hvert av de andre lagene tilsammen har klart å score for hvert av sine lag i årets serie. Det er historisk. Har antagelig ikke skjedd før i norsk eliteserie, 1.div eller 2.div. Måtte det vare inntil han starter for A-laget.) Endret 30. April 2010 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snåsamannen 0 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Hva ble stillingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Hva ble stillingen? Firenull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snåsamannen 0 Del Skrevet 30. April 2010 Del Skrevet 30. April 2010 Kult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 1. Mai 2010 Del Skrevet 1. Mai 2010 Hva mer bør Tømmernes gjøre enn å banke inn mål som i dag? Hat trick i hver kamp - hvor lenge før han bør slippe til på A-laget? Nå er han vel toppscorer i 2.div, alle avdelinger medregnet! (Tømmernes har nå faktisk scoret flere seriemål for Stabæk2 i år enn spillerne til hvert av de andre lagene tilsammen har klart å score for hvert av sine lag i årets serie. Det er historisk. Har antagelig ikke skjedd før i norsk eliteserie, 1.div eller 2.div. Måtte det vare inntil han starter for A-laget.) Jan på A laget, JA TAKK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 Mandag 10. mai er det duket for årets lokaloppgjør. Stabæk 2 spiller borte mot Bærum SK (Grane) på Sandvika Stadion (Kadda) i 2. divisjon. Stabæk har kommet godt i gang og har innkassert 2 seire og 6 poeng på våre første 3 kamper. Bærum står med fire poeng, og har muligheter for å klatre forbi oss ved seier. La oss vise at storebror er og blir best. Se Bærum - Stabæk 2 i kveld kl 18.00 Noen som har tenkt seg dit? Vet ikke om dette er riktig sted til og poste dette men , ( Stabæk Fotball i Eliteserien Diskuter Stabæk Fotball herrer, Eliteserien (og Stabæk Support) " Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå