Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mandag 10. mai er det duket for årets lokaloppgjør. Stabæk 2 spiller borte mot Bærum SK (Grane) på Sandvika Stadion (Kadda) i 2. divisjon.

Stabæk har kommet godt i gang og har innkassert 2 seire og 6 poeng på våre første 3 kamper. Bærum står med fire poeng, og har muligheter for å klatre forbi oss ved seier.

La oss vise at storebror er og blir best. Se Bærum - Stabæk 2 i kveld kl 18.00

Noen som har tenkt seg dit? smile.gif

Vet ikke om dette er riktig sted til og poste dette men , ( Stabæk Fotball i Eliteserien

Diskuter Stabæk Fotball herrer, Eliteserien (og Stabæk Support) "

Tipper Frode og et par andre tar turen, jeg rekker nok andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 10. mai er det duket for årets lokaloppgjør. Stabæk 2 spiller borte mot Bærum SK (Grane) på Sandvika Stadion (Kadda) i 2. divisjon.

Stabæk har kommet godt i gang og har innkassert 2 seire og 6 poeng på våre første 3 kamper. Bærum står med fire poeng, og har muligheter for å klatre forbi oss ved seier.

La oss vise at storebror er og blir best. Se Bærum - Stabæk 2 i kveld kl 18.00

Noen som har tenkt seg dit? smile.gif

Vet ikke om dette er riktig sted til og poste dette men , ( Stabæk Fotball i Eliteserien

Diskuter Stabæk Fotball herrer, Eliteserien (og Stabæk Support) "

Tipper Frode og et par andre tar turen, jeg rekker nok andre omgang.

Frode har kamp selv, og får ikke med seg denne. Han rekker imidlertid å få med seg mestparten av 2. laget til kvinnene mot Oldenborg på Nadderud kunstgress 2. Kampstart 20.15, så det er fullt mulig å rekke begge kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det var bort kasta 50 kr... Mente Nannskog og Farnerud skulle spille jegunsure.gif

femti?! jeg betalte kr. 100 for elendigheten. Forferdelig dårlig kamp. Hulsker scorte (sitt første?) mål, men må ha frosset fært på Kadda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hadde lett betalt 100 kr for å se B laget til stabæk spille selv uten Pontus og Nanne mot Bærum. Gjelder Alltid Uansett bare for a-laget og ikke våre fremtidige tippeligastjerner? Må dere virkelig ha to av de beste tippeligaspillerne i lagoppstillingen til enhver tid?

Leste kommentatorfeltet på budstikka. Kvalmt!

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommentarfeltet var trist lesing, ja. Men dette må være folk som aldri har vært på andrelagskampene. Trist er det uansett å lese at folk aldri(?) vil se Stabæks fremtid spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig tropp mot VIF 2 på Nadderud i dag kl 17.

1 Simen Madsen

22 Iven Austbø

2 Kristoffer Thomassen

3 Andreas Baastad

5 Kristian Onstad

6 Tom Stenvoll

7 Jørgen Hammer

10 Erik Benjaminsen

11 Daniel Hæhre

13 Jiress Suka Suka

14 Emilio Sølna

15 Sindre M. Hansen

19 Markus Jenssen

27 Marius Flatebø

23 Herman Stengel

17 Emil Ekblom

18 William Knowles

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi stole på at dette er den riktige troppen?

Definitivt. Skade må til for at denne skal bli endret.

Men Farnerud og Nannskog er trolig klare i stallen til blomstertoget mandag. Spiser de is så stiller dem opp, fortelles det fra Arne ikke helt Rød.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kult at vi bruker unge lovende spillere som faktisk også leverer, mens VIF spiller med to ex-Stabækspillere, som BEGGE har lagt opp...

Hva er bakgrunnen for Skistad i VIF? Er han forsatt i Stabækklinikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

2-2 nå - Hulsker og Jiresse Suks Suka har putta

Tabellen er forøvrig ganske interessant lesning nå etter at alle har spilt seks kamper.

1. De tre lagene fra AskerogBærum er alle inne blant topp 5.

2. De seks vestlandslagene innehar plasseringene 7, 9, 10,11,12,13 (av 14 lag).

3. Det eneste østlandslaget som er med i bunnstriden (foreløpig) er VIF2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-0

Her var du såpass detaljert at jeg nesten ikke synes det er nødvendig å fortelle at du snakker om Stabæk 2- Os på Nadderud i dag.

Målscorer var Jørgen Skjelvik etter et herlig skudd med venstre.

115 tilskuere, pluss to halve(!) Bendix og jeg så bare 2. omgang og ble ikke med i tellingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga kampstart/jobb fikk jeg kun med meg 2.omgang, men 2.laget spilte 0-0 mot Fana i dag. Det jeg så var i alle fall jevnt, litt skuffende tabellplasseringen tatt i betraktning.

Edit: Er kanskje ikke annet å vente, såvidt jeg fikk med meg var KFO eneste a-lagsspiller på laget.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...