Totto 1 498 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 For å unngå abstinens kan 2.lagets hjemmekamp mot Levanger mandag kl. 17.00 anbefales. http://www.stabak.no/kamper/kamper_2009/kamper_andrelaget_2009/article88524.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 Hvem kan spille denne kampen, da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 Hvem kan spille denne kampen, da? Alle som ikke startet mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 Hvem kan spille denne kampen, da? Stabæk er ikke tatt ut i streik enda. Forutsatt at ingen fler blir tatt ut, så kan alle spille denne kampen utenom startelveren mot Odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Mai 2011 Del Skrevet 22. Mai 2011 For å unngå abstinens kan 2.lagets hjemmekamp mot Levanger mandag kl. 17.00 anbefales. http://www.stabak.no...rticle88524.ece Følger opp det Totto påpeker! Ingen streik i andredivisjon, så kan man kanskje tro på et bra oppmøte fra Stabæk Support når Stabæk gjester Levanger på mandag på gullarenaen Nadderud? Med en målforskjell på syv scoringer kan Stabæk innta 4. plassen i avdelingen. Vi satser på sol og gode vafler Eller for å dra den helt ut, kan man tro på fullsatt stadion? Per i dag er vel egentlig andrelaget "førstelaget" med alt dette streikebryteri-styret. "Fotballfest på Nadderud" kunne kanskje overskriften vært! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 2. laget leder 4 - 3 borte mot Steinkjer. Snart slutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Slutt. Meget sterk seier. Munthe-Kaas 2, Skjelvik og Suka Suka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Flere flotte mål. http://www.t-a.no/sport/fotball/article164650.ece 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Flere flotte mål. http://www.t-a.no/sp...ticle164650.ece Noen dialekter er det ikke mulig å ta alvorlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Flere flotte mål. http://www.t-a.no/sport/fotball/article164650.ece Og dette var vel et rent juniorlag, foruten Skjelvik? Målene til Stabæk er helt fantastisk utført, det er en fryd å se! Anbefales Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Flere flotte mål. http://www.t-a.no/sp...ticle164650.ece Noen dialekter er det ikke mulig å ta alvorlig. Møkkasted:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 14. Juni 2011 Del Skrevet 14. Juni 2011 6-2 over strindheim. To flotte mål av Ondo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. Juni 2011 Del Skrevet 14. Juni 2011 6-2 over strindheim. To flotte mål av Ondo Fint innhopp av Ondo ja.. Jon på bærtur på førstegoalen.. Ut fra prestasjoner i kampen, bør Suka Suka, Gromstad og Ondo være nærmere første 11'ern enn Knudsen. Sikkert ikke like lett å motivere seg for 2. div. men man må vel bevise noe for å fortjene plassen, uavhengig av tidligere meritter? Suka Suka blir god... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 14. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2011 (endret) Jon virket veldig veldig rusten... jeg satt langt unna og så ikke mål to særlig godt, var han feilplassert på den? Suka og stengel imponerte ikke akkurat mot godset i juniorcupen, men i dag var suka god:) Stengel virket derimot sliten. Hva med ståle på vingen? Nr 7. Virker spennende Endret 14. Juni 2011 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juni 2011 Del Skrevet 14. Juni 2011 Hva med ståle på vingen? Nr 7. Virker spennende Ståle er en spennende spiller. Ut i fra et klipp fra en av a-lagets treninger, kan det se ut som han har vært innom og trent litt der. Ung, lovende bergenser:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Juni 2011 Del Skrevet 14. Juni 2011 Suka Suka blir god... Bare 86 dager igjen, nå... spiller nr. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2011 (endret) Jon på bærtur på førstegoalen.. Ut fra prestasjoner i kampen, bør Suka Suka, Gromstad og Ondo være nærmere første 11'ern enn Knudsen. Sikkert ikke like lett å motivere seg for 2. div. men man må vel bevise noe for å fortjene plassen, uavhengig av tidligere meritter? Suka Suka blir god... Hvis Suka Suka er nærmere enn Jon, så blir jeg bekymret. Suka Suka kan ikke spille i Tippeligaen før han fyller 18, og det gjør han vel ikke før mot slutten av sesongen? Håper Jon er nærmere første-11'ern enn det. Endret 14. Juni 2011 av Haze 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 14. Juni 2011 Del Skrevet 14. Juni 2011 Jon på bærtur på førstegoalen.. Ut fra prestasjoner i kampen, bør Suka Suka, Gromstad og Ondo være nærmere første 11'ern enn Knudsen. Sikkert ikke like lett å motivere seg for 2. div. men man må vel bevise noe for å fortjene plassen, uavhengig av tidligere meritter? Suka Suka blir god... Hvis Suka Suka er nærmere enn Jon, så blir jeg bekymret. Suka Suka kan ikke spille i Tippeligaen før han fyller 18, og det gjør han vel ikke før mot slutten av sesongen? Håper Jon er nærmere første-11'ern enn det. Håper absolut at jon får spille 1-lags fotball før Suka Suka fyller 18 år, ellers kan han vinke adjø til å være landslagskeeper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Juni 2011 Del Skrevet 15. Juni 2011 b] Ut fra prestasjoner i kampen[/b] Hvis Suka Suka er nærmere enn Jon, så blir jeg bekymret. Suka Suka kan ikke spille i Tippeligaen før han fyller 18, og det gjør han vel ikke før mot slutten av sesongen? Håper Jon er nærmere første-11'ern enn det. Jeg prøvde vel å si at hvis man skulle legge gårsdagens kamp som eneste grunnlag for hvem som fortjener å spille A-lag. Føler jeg også klarte å få frem det ganske ok. Jeg er fullstendig klar over at Jires ikke kan spille før han er 18/plutselig skulle bli norsk. Det er som alltid noen som prøver å "ta noen", og briefe med at de tror de vet noe som andre ikke vet.. Kudos.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 16. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 16. Juni 2011 (endret) Gromstad ser paa bilde 12/18 ut til aa ha spilt med en sigarett godt plassert i munnviken mot Strindheim Og for aa foelge opp den viktige bemerkningen ovenfor: hvilken kroppsdel er det som viser seg under Torsteins venstre laar i hovedbildet? Hvor mange baller er det egentlig i det bildet? Endret 16. Juni 2011 av blaamann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Juni 2011 Del Skrevet 16. Juni 2011 Haha genialt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 16. Juni 2011 Del Skrevet 16. Juni 2011 Gromstad ser paa bilde 12/18 ut til aa ha spilt med en sigarett godt plassert i munnviken mot Strindheim Og for aa foelge opp den viktige bemerkningen ovenfor: hvilken kroppsdel er det som viser seg under Torsteins venstre laar i hovedbildet? Hvor mange baller er det egentlig i det bildet? Da er den ballen rimelig stor, da det er magen du ser Om du ser nøye så ser du han bruker tights under shortsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 16. Juni 2011 Del Skrevet 16. Juni 2011 Gromstad ser paa bilde 12/18 ut til aa ha spilt med en sigarett godt plassert i munnviken mot Strindheim Og for aa foelge opp den viktige bemerkningen ovenfor: hvilken kroppsdel er det som viser seg under Torsteins venstre laar i hovedbildet? Hvor mange baller er det egentlig i det bildet? Da er den ballen rimelig stor, da det er magen du ser Om du ser nøye så ser du han bruker tights under shortsen. Hvis det er magen syns jeg Torstein burde vurdere fetsuging... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Hjemmekamp endte 1-0 mot Nesodden i går, men ga kun en plass avansement på tabellen. Scoring ved Haaken ETTER at Stabæk2 var redusert til 10 mann pga rødt kort. 26p skal med 90% sannsynlighet gi sikker plass før siste runde. Stabæk2 har nå 19p, a poeng med Rosenborg2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Sterk prestasjon av gutta å hale i land denne seieren. Nesodden presset med 6-7 mann i angrep siste 10 minuttene, men en solid backfirer kombinert med gode prestasjoner av JKL og midtbanen, klarte å holde unna. Gromstad var banens gigant, men også Andreas Leirvik var dritgod i midtforsvaret. Forøvrig håpløst av Skjelvik å mæle ballen opp til han sure naboen med det gule huset slik at han fikk rødt kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Fikk han rødt kort av naboen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Forøvrig håpløst av Skjelvik å mæle ballen opp til han sure naboen med det gule huset slik at han fikk rødt kort. Da soner han mot Moss 1. juli og er spilleklar mot Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Spilte Haris? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Spilte Haris? Ser ikke sånn ut. Stabæks lag: Jan Kjell Carl Fredrik Lystad -Tor Marius - Andreas Leirvik - Andreas Båstad Jørgen Skjelvik 55 min - Jiresse Suka Suka - Herman Stengel - Haaken Munthe Kaas 75 min / Ståle Sæthre 15 min Gilles Ondo 70 min / Johannes Johannessen 20 min - Torstein 85 min / Daniel Hæhre 5 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2011 (endret) Stabæk 2 sitt lag mot Moss i kveld, det står 3-3 til Moss med 10 min igjen. 1-0, 2-0, 2-1 (Marco Hjorth), 2-2 (Haaken Munthe Kaas), 3-2, 3-3 (Carl Fredrik Lystad på straffe, Levorstad felt). Johannes Bødtker Carl Fredrik Lystad -Andreas Leirvik - Andreas Båstad - Marius Flatebø Emil Ekblom (Fredrik Levorstad) - Jiresse Suka Suka - Daniel Granli (Johannes Johannessen) - Ståle Sæthre Haaken Munthe Kaas - Marco Hjorth Slutt 3-3. Dette laget må vel ha en gjennomsnittsalder på mellom 17 og 18 år. Liveoppdatering. Endret 1. Juli 2011 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå