Gå til innhold

2. Laget

Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

Ny hjemmekamp i dag mot Florø, for de som klarer å løsrive seg fra VM...

Kampen begynner 17:30 (17:00 ifølge Budstikka).

Det blir nok et ungt lag som stiller; A-lagsspillerne er vel ikke tilgjengelige?

Tapte forøvrig borte mot Stord på lørdag:

http://www.stabak.no/news/article/19c39iiem39651i0jrnntirvxc/title/stord---stabaek-2-2-1

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et surt 1-2 tap, med to mål imot de siste 5 minuttene. Juniorgutta får kjørt seg, men får forhåpentligvis god erfaring å ta med seg videre.

Eirik Haugstad skårer nok et mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny kamp hjemme mot Brann 2 på Nadderud klokka 17:00 i dag, tirsdag 24.

Juniorene blir forhåpentligvis forsterket med noen fra A-lagsstallen, så kanskje vi kan håpe på en seier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juniorene blir forhåpentligvis forsterket med noen fra A-lagsstallen, så kanskje vi kan håpe på en seier?

Hvilke føringer ligger det her egentlig? Jeg vil jo tro 2.laget kan by på verdifull matchtrening nå som det er pause i TL.

Forøvrig er det kamp igjen allerede på lørdag, borte mot FK Fyllingsdalen (fusjonsprosjektet mellom Fyllingen og Løv/Ham).

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente ikke å si at 2. laget ikke har muligheter til å vinne uten å bli forsterket, tvert imot! De har gjort en stor innsats med noen sure, knappe tap, Men forhåpentligvis kan det hjelpe med noen mer rutinerte spillere for å klare å dra seieren i land.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente ikke å si at 2. laget ikke har muligheter til å vinne uten å bli forsterket, tvert imot! De har gjort en stor innsats med noen sure, knappe tap, Men forhåpentligvis kan det hjelpe med noen mer rutinerte spillere for å klare å dra seieren i land.

Jeg tolket det heller ikke slik, mitt spørsmål var av rèn nysgjerrighet. Dersom Bob og resten av støtteapparatet ønsker å gi noen av a-lagsspillerne matchtrening på STB 2 - legger forbundet/reglene noen begrensninger på det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tolket det heller ikke slik, mitt spørsmål var av rèn nysgjerrighet. Dersom Bob og resten av støtteapparatet ønsker å gi noen av a-lagsspillerne matchtrening på STB 2 - legger forbundet/reglene noen begrensninger på det?

Spillere som startet i siste A-kamp (borte mot Viking) kan i hvert fall ikke starte. Mener det har vært snakk om noen andre begrensninger/krav til antall a-lagsspillere på 2.lag, men kan ikke huske hva det går på.

Nå ser det ut som om vi stiller med et ganske så sterkt lag. Det blir spennende å se om Brann klarer å matche det. Brann tapte 5-1 hjemme mot Stord på lørdag, men det var sannsynligvis et rent juniorlag. De har sikkert flere spillere tilgjengelig idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Laget mot Grorud idag:

STABÆK 2

1 Borger Bergmann Thomas

13 Eirik Haugstad

8 Stian Sortevik

3 Sander Grønli Nordeide

15 Ville Jalasto

4 Christoffer Bjarre Solbakken

7 Harald Holter

9 Anders Trondsen

11 Marco Hjorth

10 Emil Dahle

6 Emil Ekblom

42 Christian Schaanning Mørch

14 Jeppe Arctander Moe

2 Mithilan Ahilan

17 Cornelius Bencsik

5 Marius Østvold

18 Craig Henderson

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre strake, og plutselig er vi med igjen. Fortsatt på nedrykksplass, men bare to poeng opp til midten av tabellen. En seier til og vi kommer over streken!

Da er det bare å håpe på noen trepoengere for A-laget også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

2. Laget er igang igjen, hjemmekamp i dag (mandag) mot Vidar klokken 1800. Det er tett i bunnen, og med seier tar vi et langt steg oppover på tabellen.

Håper gutta følger opp søndagens fantastiske innsats.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
  • Opprett ny...