Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1-2 foreløpig borte mot Tromsdalen. Bencsik som skåret.

Spilles på Nadderud kunstgress :-)
Sorry, my bad. Tror jeg tenkte at den gikk på bortebane siden jeg ikke har kommet med hjem fra Trondheim ennå.

Ble forøvrig tap 1-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis 15 poeng til nedrykksplass, og bare 12 poeng igjen å spille om. Synd om Giorgi ble skadet, men uten andre skader og suspensjoner skal vi klare oss bra bort mot Mjøndalen, og så det to uker til neste kamp.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tap 0-1 etter en sløv kamp der vi ender med ett (1) skudd på mål. Mer bekymringsverdig er et overtråkk e.l. på Giorgi.

Sånt pleier heldigvis lett å la seg teipe opp hvis ikke brudd så vi krysset fingrene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under 2-0 mot Kjelsås, og fått målvakten utvist.Etter min mening ikke riktig. I tillegg luktet det offside I trekket før. Joar Dale som nå står.Der gjør han en bra redning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under 2-0 mot Kjelsås, og fått målvakten utvist.Etter min mening ikke riktig. I tillegg luktet det offside I trekket før. Joar Dale som nå står.Der gjør han en bra redning.

Joar er en meget dedikert 99'er (G16), kommer opprinnelig fra Røa, men har vært Blaa siden G13.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formen i fritt fall her. Ser at Granli og Haugstad var med av de rutinerte. Prøvde ikke Stabæk å få tak i Stamsø Møller på Kjelsås for en tid tilbake?

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formen i fritt fall her. Ser at Granli og Haugstad var med av de rutinerte. Prøvde ikke Stabæk å få tak i Stamsø Møller på Kjelsås for en tid tilbake?

Tror det stemmer, men han gikk til Tromsø da.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det stemmer, men han gikk til Tromsø da.
Nja. Mener at han forsøkte seg hos oss etter å ikke ha klart å spille seg inn på TIL. Han gikk da videre til Strømmen.

Stamsø Møller er for øvrig en av de mer slitsomme TV2 kommentatorene som kommenterer PL.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi 2. Laget har spilt en kamp siden forrige a-kamp, mener du?

Desverre, for å kunne spille på 2. Laget kan de ikke ha spilt fra start i siste obligatoriske kamp for 1.laget. Så det er bare de som satt på benken mot Mjøndalen som er aktuelle her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...