Guinn 1 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Ubekreftede rykter sier 2-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Godset - MIf 1-2Vi leder 9-0 vi vant 9-0 - venter på MIF resultat Jippi, nerver nerver og atter nerver. Mjøndalen vinner nok så siste kamp den blir en Grøsser uten like hehe. Men vi skal klare det til slutt. Vi gir oss aldri Ubekreftede rykter sier 2-2 Tror det ikke før jeg får se det! Stoler på schelvan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Tror det ikke før jeg får se det! Stoler på schelvan :-) Har en mistanke om at 2-2 bare er rykter og at kampen endte 2-1 til Mjøndalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Hva e rnå da Staus, hvor mange mål trenger Mjøndalen? om vi vinner si 3-1 over bif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Hva e rnå da Staus, hvor mange mål trenger Mjøndalen? om vi vinner si 3-1 over bif I dag har vi 10 mål mer. Forutsatt at de vant 2-1 (og vår 9-0 seier) så må de ha 18 mål for å få lik målforskjell, men da vil vi vinne på grunn av flere mål. Med andre ord; Mjøndalen må ha minst 19 mål mer enn oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Tror det ikke før jeg får se det! Stoler på schelvan :-) Har en mistanke om at 2-2 bare er rykter og at kampen endte 2-1 til Mjøndalen Hva e rnå da Staus, hvor mange mål trenger Mjøndalen? om vi vinner si 3-1 over bif I dag har vi 10 mål mer. Forutsatt at de vant 2-1 (og vår 9-0 seier) så må de ha 18 mål for å få lik målforskjell, men da vil vi vinne på grunn av flere mål. Med andre ord; Mjøndalen må ha minst 19 mål mer enn oss. Da bare bøtter vi på mååål i siste kampen å, når starter den? Håper dere reklamerer godt på Stabaek.no slik at vi kanskje kunne få over 1000 tislkuere, eller tilsvarende som var mot Mjøndalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Da bare bøtter vi på mååål i siste kampen å, når starter den? Håper dere reklamerer godt på Stabaek.no slik at vi kanskje kunne få over 1000 tislkuere, eller tilsvarende som var mot Mjøndalen. Både Mjøndalen - Kongsberg og Stabæk - Birkebeineren begynner kl 1500 på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Da bare bøtter vi på mååål i siste kampen å, når starter den? Håper dere reklamerer godt på Stabaek.no slik at vi kanskje kunne få over 1000 tislkuere, eller tilsvarende som var mot Mjøndalen. Både Mjøndalen - Kongsberg og Stabæk - Birkebeineren begynner kl 1500 på lørdag BRA! Skulle bare mangle dem ikke startet likt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Ingen som kan bekrefte sluttresultatet mellom Godset og MIF? Søren, har familieselskap på lørdag så jeg blir nok ikke å se på Nadderud. Sikkert mye morsommere på kamp oxo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 2-1 bekreftet slutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 2-1 bekreftet slutt... Det betyr at vi tapte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Solberg - Stabæk2 0-9 Godset2 - Mjøndalen 1-2 Sorry - trodde det var ganske tydelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 hvor finner jeg tabellen til 3.divisjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Sorry - trodde det var ganske tydelig Skal begynne å lese hele tråden - gudskjelov... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 hvor finner jeg tabellen til 3.divisjon? 3.div. avdeling 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 hvem scorte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 0-9! Dette lukter opprykk, i hvert fall kvalik.. Må vel være noe demotiverende på bruntrøyene å bli "distansert" med godt over 10 mål på et par kamper nå på tampen. Gleder meg allerede til Nadderud på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Har tatt en liten gjennomgang av årets målscorere (for å sammenligne med MIFs Petar) Trond 29 Eirik 22 Finstad 14 Thorbjørn 12 Sund 9 Tom, Alan og Alex 6 Holter 4 Person 3 Lasse og selvmål 2 Branimir, Tanum, Clausen, Jørgen og Håkon 1 Regner med at Trond og Eirik runder 30 på lørdag. Forøvrig melder Budstikka at Trond har passert 30, noe jeg ikke får til å stemme - forøvrig stemmer det ikke med min oversikt eller deres egen. Her kommer jeg til 26 mål og Trond scoret 3 i går... Fett hvis Budstikka kjører feit overskrift på forsiden med 30 mål som ikke stemmer... He-he Del overskriften 100 pluss var også genial Endret 20. September 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Del overskriften 100 pluss var også genial Hehe, slikker du din egen ræv eller Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 deres egen. Her kommer jeg til 26 mål Når jeg summerer, kommer jeg til det samme som Budstikkas toppscorerliste (som ikke inkluderer gårsdagens kamp) Hvis ikke du har vært på hver kamp, og ført statistikk, så tror jeg Budstikka har rett (denne gangen) og at Trond har passert 30 mål. Det er de 2 selvmålene som Budstikka ikke har i sin oversikt, men som de har kreditert Trond og Eirik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Kan vi ikke la stabækLars summere også. Det hadde vært gøy å se hva han kom frem til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Kan vi ikke la stabækLars summere også. Det hadde vært gøy å se hva han kom frem til. Jeg hadde problemer på søndag også. 1 mål, 2 mål, 4 mål, 3 mål, 3 mål, 3 mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Mandals turen dagen etter... Endret 20. September 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Sogndal turen dagen etter.. Hva skal du til Sogndal å gjøre? Endret 20. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Sogndal turen dagen etter... Jeg er veldig fristet til å skrive ett-eller-annet nå, men nøyer meg med å si: Har ikke du nettopp vært i Sogndal? (Mener det var deg jeg så på TV): Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Dette er fyren du sender datteren din sammen med..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) jeg skrev da mandal skjønner ikke hva dere mener Endret 20. September 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Kjiipt jeg rakk å quote den da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 HVIS Stabæk 2. slår Birkebeineren på lørdag, og HVIS A-laget rykker opp. (begge deler ikke helt umulig), så kan 2. laget spille kvalifisering om opprykk til 2. divisjon. Vi møter da et lag fra avdeling 10. Det er 3 lag som er aktuelle. Pors 2 vant i går, og leder avdelingen, men Pors 2 kan ikke rykke opp til 2. divisjon hvis ikke Pors samtidig rykker opp til TL. Det er tvilsomt, men fortsatt ikke umulig. Skarphedin og Langesund/Stathelle FK møtes i en siste og avgjørende kamp til lørdag. Skarphedin MÅ vinne den kampen for å nå kvaliken. Samtidig er de avhengig av at Pors ikke rykker opp til TL. LSF må vinne med 4 mål for å gå forbi Pors 2, og være sikret kvalikplassen. Men hvis Pors ikke rykker opp, klarer de seg med uavgjort. Pors 2 er avhengig av A-laget, men har gjort sin del av jobben så lenge ikke LSF vinner med 4 mål eller mer på lørdag. Med mindre LSF vinner med 4 mål, eller mer, er vi i den situasjon at Pors 2 havner øverst på tabellen. Og kvalikkampene kan ikke spilles før det er 100 % sikkert at Stabæk rykker opp og 100 % sikkert at Pors ikke rykker opp. (eventuelt rykker opp) I værste fall kan ikke kampene spilles før langt ut i november..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Mallorca turen dagen etter... Spørsmålet er vel heller hva han skal til Syden å gjøre, midt i serieinnspurten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå