Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godset - MIf 1-2

Vi leder 9-0

vi vant 9-0 - venter på MIF resultat

Jippi, nerver nerver og atter nerver. Mjøndalen vinner nok så siste kamp den blir en Grøsser uten like hehe. Men vi skal klare det til slutt. Vi gir oss aldri

Ubekreftede rykter sier 2-2

Tror det ikke før jeg får se det! Stoler på schelvan

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva e rnå da Staus, hvor mange mål trenger Mjøndalen? om vi vinner si 3-1 over bif

I dag har vi 10 mål mer. Forutsatt at de vant 2-1 (og vår 9-0 seier) så må de ha 18 mål for å få lik målforskjell, men da vil vi vinne på grunn av flere mål. Med andre ord; Mjøndalen må ha minst 19 mål mer enn oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ikke før jeg får se det! Stoler på schelvan

:-)

Har en mistanke om at 2-2 bare er rykter og at kampen endte 2-1 til Mjøndalen

Hva e rnå da Staus, hvor mange mål trenger Mjøndalen? om vi vinner si 3-1 over bif

I dag har vi 10 mål mer. Forutsatt at de vant 2-1 (og vår 9-0 seier) så må de ha 18 mål for å få lik målforskjell, men da vil vi vinne på grunn av flere mål. Med andre ord; Mjøndalen må ha minst 19 mål mer enn oss.

Da bare bøtter vi på mååål i siste kampen å, når starter den? Håper dere reklamerer godt på Stabaek.no slik at vi kanskje kunne få over 1000 tislkuere, eller tilsvarende som var mot Mjøndalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bare bøtter vi på mååål i siste kampen å, når starter den? Håper dere reklamerer godt på Stabaek.no slik at vi kanskje kunne få over 1000 tislkuere, eller tilsvarende som var mot Mjøndalen.

Både Mjøndalen - Kongsberg og Stabæk - Birkebeineren begynner kl 1500 på lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Mjøndalen - Kongsberg og Stabæk - Birkebeineren begynner kl 1500 på lørdag

BRA! Skulle bare mangle dem ikke startet likt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt en liten gjennomgang av årets målscorere (for å sammenligne med MIFs Petar)

Trond 29

Eirik 22

Finstad 14

Thorbjørn 12

Sund 9

Tom, Alan og Alex 6

Holter 4

Person 3

Lasse og selvmål 2

Branimir, Tanum, Clausen, Jørgen og Håkon 1

Regner med at Trond og Eirik runder 30 på lørdag.

Forøvrig melder Budstikka at Trond har passert 30, noe jeg ikke får til å stemme - forøvrig stemmer det ikke med min oversikt eller deres egen. Her kommer jeg til 26 mål og Trond scoret 3 i går... Fett hvis Budstikka kjører feit overskrift på forsiden med 30 mål som ikke stemmer... He-he

Del overskriften 100 pluss var også genial

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

deres egen. Her kommer jeg til 26 mål

Når jeg summerer, kommer jeg til det samme som Budstikkas

toppscorerliste (som ikke inkluderer gårsdagens kamp)

Hvis ikke du har vært på hver kamp, og ført statistikk, så tror jeg Budstikka har rett (denne gangen) og at Trond har passert 30 mål.

Det er de 2 selvmålene som Budstikka ikke har i sin oversikt, men som de har kreditert Trond og Eirik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Mandals turen dagen etter...

Endret av Armando
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Sogndal turen dagen etter..

Hva skal du til Sogndal å gjøre?

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Sogndal turen dagen etter...

Jeg er veldig fristet til å skrive ett-eller-annet nå, men nøyer meg med å si: Har ikke du nettopp vært i Sogndal? (Mener det var deg jeg så på TV):

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVIS Stabæk 2. slår Birkebeineren på lørdag, og HVIS A-laget rykker opp. (begge deler ikke helt umulig), så kan 2. laget spille kvalifisering om opprykk til 2. divisjon.

Vi møter da et lag fra avdeling 10. Det er 3 lag som er aktuelle. Pors 2 vant i går, og leder avdelingen, men Pors 2 kan ikke rykke opp til 2. divisjon hvis ikke Pors samtidig rykker opp til TL. Det er tvilsomt, men fortsatt ikke umulig.

Skarphedin og Langesund/Stathelle FK møtes i en siste og avgjørende kamp til lørdag.

Skarphedin MÅ vinne den kampen for å nå kvaliken. Samtidig er de avhengig av at Pors ikke rykker opp til TL.

LSF må vinne med 4 mål for å gå forbi Pors 2, og være sikret kvalikplassen. Men hvis Pors ikke rykker opp, klarer de seg med uavgjort.

Pors 2 er avhengig av A-laget, men har gjort sin del av jobben så lenge ikke LSF vinner med 4 mål eller mer på lørdag.

Med mindre LSF vinner med 4 mål, eller mer, er vi i den situasjon at Pors 2 havner øverst på tabellen. Og kvalikkampene kan ikke spilles før det er 100 % sikkert at Stabæk rykker opp og 100 % sikkert at Pors ikke rykker opp. (eventuelt rykker opp) I værste fall kan ikke kampene spilles før langt ut i november.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Mallorca turen dagen etter...

Spørsmålet er vel heller hva han skal til Syden å gjøre, midt i serieinnspurten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...