guttensindet 1 711 Del Skrevet 21. Juni 2022 Del Skrevet 21. Juni 2022 44 minutter siden skrev Hanse: I denne kampen var det selvsagt helt riktig å starte uten a-lagsspillere. 2 dager siden forrige kamp og 2 dager til neste. Alle som er tenkt starte eller "risikerer" å måtte starte i morgen skal være friske og utvilte til cupkamp. Etter min mening ville det ikke vært noe problem å latt de A-lags spillerene som satt på benken mot Start spille en omgang mot Grei. Såpass bør proffe spillere tåle. Når skal de gutta ellers få kamptrening? Det er jo som regel de samme gutta som er benket hver A kamp. Skal bli spennende å se om benkesliterne blir satt opp i start 11er mot Notodden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 21. Juni 2022 Del Skrevet 21. Juni 2022 11 timer siden skrev BigK: Har ikke sett kampen så du har helt sikkert rett, men tabellen lyver ikke. 10 poeng på 11 kamper og dårligs målforskjell av alle. De fleste kampene stiller vi stort sett med rent juniorlag og jeg stusser også litt over at ikke flere A-lagsspillerne blir benyttet til å få verdifull matchtrening. Trenger vi poeng utover høsten stiller vi sikkert med mer rutine i noen nøkkelkamper, for nedrykk til nivå fem hadde vært en katastrofe. Det er i hvert fall breddefotball og ikke god matcharena for lovende juniorer Tipper det blir flere da, men jeg er så usikker på hva reglene er for bruk av A-lagsspillere på andrelag nå. Antall og aldersbegrensninger, og må være innbytter fra forrige A-kamp? Og vi har jo hatt Veum og Kassi ute med skade, Kostadinov slet med noe mener jeg også over tid. Nouri fra juniorlaget var kaptein i de første kampene og virket veldig lovende i samspillet med Victorio fra junior, men ble skadet og er ute ennå. De minnet meg faktisk til tider om Botheim og Normann Hansen på treningsfeltet i år i hvordan de gjorde hverandre gode. Og som nevnt så er det cupkamp i morgen. Kan være mindre skader har gjort at trykket på de andre blir større, og dermed spart til rek ved anledninger. Men dette er bare min teori. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. Juni 2022 Del Skrevet 21. Juni 2022 Vi sliter med fysikken mot voksne spillere - det er vel et lite spark i ankelene til akademiet. De er gode på å utvikle tekniske spillere, men at vi også trenger også fysikk på dette nivået. Forsåvidt også for å ta steget opp på a-laget. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Får se om gutta har vært i vektrommet før møte med Lokomotiv Oslo ikveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Kassi fra start: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7956230 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Hellan la på til 2-1 etter 38 minutter spilt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Hellan vet hvertfall hvor målet står. Bør han få sjansen på A-laget snart? I det minste innhopp i cupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Kjempe coaching av Riise! 2-3 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 2-1 til pause. Kassi og Kostadinov byttet av før andreomgang. 2-2 straffemål etter 60 min, og nå 2-3. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Noen som har sett kampen og kan synse litt om det betyr at Kassi holder max 45 min eller er nære et innhopp for A laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 27. Juni 2022 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2022 (endret) 5 minutter siden skrev hoffisking: Noen som har sett kampen og kan synse litt om det betyr at Kassi holder max 45 min eller er nære et innhopp for A laget? Han viste langt bedre utholdenhet i dag enn i andrelagskampen mot Oppsal 13. juni. Så det er definitivt en forbedring i kondisjon. Håper jeg tar feil, men tror neppe han spiller en hel omgang i juli for A-laget – men håper jeg tar feil. Edit: A-laget i Obos, i cupen har han jo allerede bidratt. Endret 27. Juni 2022 av JonasM Glemte å poengtere Obos ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Akkurat nå skrev JonasM: Han viste langt bedre utholdenhet i dag enn i andrelagskampen mot Oppsal 13. juni. Så det er definitivt en forbedring i kondisjon. Håper jeg tar feil, men tror neppe han spiller en hel omgang i juli for A-laget – men håper jeg tar feil. Han hviles trolig på onsdag mot Gjøvik Lyn siden han spilte idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 9 minutter siden skrev arni: Kjempe coaching av Riise! 2-3 Er Gaute Larsen som er trener?(I følge VG Live) Jøss, har han gjort comeback for oss? Høres ut som en dyr og litt for profilert gubbe å ha som 2.lags trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 Ender forøvrig med 2-3-tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2022 1 time siden skrev FranckTheBank: Er Gaute Larsen som er trener?(I følge VG Live) Jøss, har han gjort comeback for oss? Høres ut som en dyr og litt for profilert gubbe å ha som 2.lags trener. https://www.stabak.no/nyheter/gaute-larsen-gjor-comeback Til å lire av deg så mye ræl så er du usedvanlig lite oppdatert 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Juni 2022 Del Skrevet 27. Juni 2022 28 minutter siden skrev Hanse: https://www.stabak.no/nyheter/gaute-larsen-gjor-comeback Til å lire av deg så mye ræl så er du usedvanlig lite oppdatert Er ikke ansatt i klubben, så kan ikke kjenne alle detaljer. Vet du hvilken vaskedame som tok doene etter kampen igår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni 2022 11 timer siden skrev FranckTheBank: Er ikke ansatt i klubben, så kan ikke kjenne alle detaljer. Vet du hvilken vaskedame som tok doene etter kampen igår? Selvfølgelig, det er vår sponsor EVAT. https://www.stabak.no/samarbeidspartnere/nyheter/evat-ny-nettverkspartner 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Juni 2022 Del Skrevet 28. Juni 2022 Nå bør vi vel snart tenke på å hente inn en mer kapabel ressurs til å lede dette laget? Nedrykk til fjerdedivisjon vil være bortimot kroken på døra for akademiet. Unggutter kan få bedre matching på andrelaget til Kjelsås ... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 28. Juni 2022 Del Skrevet 28. Juni 2022 Jeg tror vel heller vi må sende ned noen flere a-lags spillere i de viktige kampene mot de andre neddrykkskandidatene. Piggen, Ottesen, Vogt osv. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 29. Juni 2022 Del Skrevet 29. Juni 2022 På 27.6.2022 den 20.33 skrev FranckTheBank: Han hviles trolig på onsdag mot Gjøvik Lyn siden han spilte idag? Ikke peiling, dessverre. Men så kommer jo svaret mitt så seint at jeg ser han er tatt ut i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 Dagens tropp mot Frøya: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7956238 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 0-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 Dette er flaut...... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 Ingo har svaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 4 timer siden skrev arni: 0-2 Sier vel litt om bredden vi har i stallen. Lite kvalitet på spiller nr 13, 14 osv. At vi har dårligst målforskjell i avdelingen er heller ikke oppløftende. Nedrykk, som etter halvspilt sesong ikke er urealistisk, vil være kroken på døra for god talentutvikling en god stund 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 7 minutter siden skrev BigK: Sier vel litt om bredden vi har i stallen. Lite kvalitet på spiller nr 13, 14 osv. Først: Jeg sier IKKE at det er tipp topp at 2. laget taper. Men så overdriver du... Det var ikke nummer 13 og 14 som spilte i dag. Skulle jeg satt opp de to beste oppstillingene våre, gitt 3-5-2 og litt av de valgene vi har sett at trenerteamet har gjort, blir det omtrent sånn: Sandberg Ottesen Pignatel Wangberg Næss Wernersson Krogstad Edwards Edvardsen Gift Normann Hansen Tar vi de som er igjen og setter opp i en best mulig oppstilling har vi dette: Ulla Vogt Pedersen Veum Hornburg Lange Kostadinov Metcalfe Geelmuyden Azemi Kassi Av spiller nummer 12-22 vil jeg altså si at kun var Ulla, Hornburg og Kostadinov/Kassi (de spilte en omgang hver) som var med i dag. Og da er vi altså på at de to fra "Topp 22" som spilte hele kampen var reservekeeperen og den 6. beste stopperen. (Hvis vi antar at Lange og Ottesen kun skal være backer, men jeg tipper Lange ville vikariert som stopper før vi starter med Hornburg?) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Juli 2022 Del Skrevet 2. Juli 2022 1 time siden skrev BigK: Sier vel litt om bredden vi har i stallen. Lite kvalitet på spiller nr 13, 14 osv. At vi har dårligst målforskjell i avdelingen er heller ikke oppløftende. Nedrykk, som etter halvspilt sesong ikke er urealistisk, vil være kroken på døra for god talentutvikling en god stund Ja, de unge får kjørt seg med mange tap her. Skorter mye på det fysiske, Veum og Hornburg i disse årgangene er hederlige unntak! Klubben er avhengig av å vise fram talenter for salg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 757 Del Skrevet 3. Juli 2022 Del Skrevet 3. Juli 2022 Er 3 og 4 divisjon så stor forskjell? Om vi rykker ned, og heller kjemper i toppen i 4 divisjon enn nesten tabelljumbo i 3 div? 5-6 div er ikke veldig stor forskjell hvertfall. Selvom laveste div på Østlandet er høyere nivå enn 8 divisjon hvertfall, pga nye hardtsatsende lag etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 3. Juli 2022 Del Skrevet 3. Juli 2022 Det er heller ikke så stor forskjell på å være rævva i Eliteserien, enn å ligge nesten på topp i OBOS-ligaen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå