Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg synes vi skal prøve og stille med flagg og MASSE folk på lørdag og virkelig synge gutta frem til seier! Dette kan jo regnes som oppvarming mot Mallorca turen dagen etter...

Spørsmålet er vel heller hva han skal til Syden å gjøre, midt i serieinnspurten?

UTEN MEG!! :o:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Et drøyt kvarter før slutt ga han totalt blaffen i brukket finger og stupte inn seiersmålet til MIF etter en fin corner fra Tom Gulbrandsen."

Respect!

(flau skrivefeil ass)

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Et drøyt kvarter før slutt ga han totalt blaffen i brukket finger og stupte inn seiersmålet til MIF etter en fin corner fra Tom Gulbrandsen."

Repsect!

velkommen tilbake til skikkelig 80-talls fotball!

i italia hadde han nok blitt hentet av banen i helikopter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To nye mål av han Petar Rnkovic. Lurer på hvor god han egentlig er, ettersom dette er 3. divisjon.

Hepp,

Det kan man saktens lure på ja...

Han kan umulig være særlig mye dårligere enn Markergård? Skal vi foreslå en byttehandel?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser Håkon Skogseid spilte hele G17 kampen borte mot Østerike i går (3-3). Han har nå spilt i hvert fall 8 G17 kamper, samt tilsammen 15 G15+G16 kapmer. Dette ser virkelig ut som en mann for framtiden! Har han også har et stor BLAATT hjerte må han vel nærmest være perfekt :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på en litt absurd situasjon som kan oppstå i forbindelse med kvalik (tar det nå for i ettermiddag kan fort sannsynligheten for at dette kan skje blitt betraktelig mindre).

Sett at Stabæk og Pors blir klare for Tippeligaen i neste siste serierunde. Da vil i hvertfall kvalkamp nummer to for 2. lagene spilles etter siste serierunde i 1. divisjon hvor de to lagene møtes. Da vil det vel være en mulighet for at begge lagene vil stille svært redusert i siste seriekampen (vil jo ikke ødelegge for andre lag heller).

På tide å komme seg til syden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kvalikkampene kan komme igang tidligst etter neste siste runde, 23. oktober. (Jeg forutsetter at Stabæk er klar for opprykk da.....) Pors ligger nå 2 poeng bak kvalikplassen, og kan etter neste runde ligge maks 5 poeng bak Moss. Etter nest siste runde kan Pors være endelig hektet av i opprykkskampen, men det er også mulig at de fortsatt kan ta igjen Moss, og da må vi vente til etter siste runde før vi vet om det er Pors 2 eller Skarphedin vi møter. Hvis Pors 2 klarer 3. plassen, må vi vente til midten av november før kvalikkampene spilles.

Regner da med at Skarphedin har holdt formen ved like, med en kamppause på nesten 2 måneder.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle forundre meg mye om Pors rykker opp. Men det hadde jo vært litt kult da. Det er nok en del Pors-supportere som føler at samarbeidet med Odd-Grenland i realiteten ikke var noe samarbeid, men et tyveri av deres egne talenter.

Uansett, ser dette veldig bra ut for 2. laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalikkampene kan komme igang tidligst etter neste siste runde, 23. oktober. (Jeg forutsetter at Stabæk er klar for opprykk da.....) Pors ligger nå 2 poeng bak kvalikplassen, og kan etter neste runde ligge maks 5 poeng bak Moss. Etter nest siste runde kan Pors være endelig hektet av i opprykkskampen, men det er også mulig at de fortsatt kan ta igjen Moss, og da må vi vente til etter siste runde før vi vet om det er Pors 2 eller Skarphedin vi møter. Hvis Pors 2 klarer 3. plassen, må vi vente til midten av november før kvalikkampene spilles.

Regner da med at Skarphedin har holdt formen ved like, med en kamppause på nesten 2 måneder.......

Det må være det som heter å hvile seg i form!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pors kan vel ikke rykke opp. Da blir det Skarphedin?

I teorien jo, men i praksis neppe.

De ligger 5 poeng bak Moss, med 2 kamper igjen, og må vinne begge sine 2 (Hønefoss og Stabæk), mens Moss må tape sine 2. (eller 1 uavgjort og ett tap, og Pors må ta igjen en målforskjell på 13 mål) Det kommer ikke til å skje. Men vi må uansett vente til etter neste runde før det er definitivt klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...