Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 5 timer siden skrev rykkinn: Ny kamp for 2. laget idag. Møter Orkla på bortebane klokken 15:00. https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8448517 Hegardt starter. BH Riise på benken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Om jeg ikke tar feil så er dette aller første kampen til midtstopper Jon Haukvik Øya i Stabæk-trøya etter å ha kommet til oss fra Bærum i mars. Rett meg gledelig om jeg tar feil. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Morsomt med kommentator som bryter inn ca hvert 10 minutt - NOT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 9 minutter siden skrev JonasM: Om jeg ikke tar feil så er dette aller første kampen til midtstopper Jon Haukvik Øya i Stabæk-trøya etter å ha kommet til oss fra Bærum i mars. Rett meg gledelig om jeg tar feil. Han har sittet på benken for A-laget i 1 kamp (2024) og spilt 90 min for Stabæk 2. Ingen mål . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 2 minutter siden skrev h1912: Han har sittet på benken for A-laget i 1 kamp (2024) og spilt 90 min for Stabæk 2. Ingen mål . Når for Stabæk 2? Utenom denne kampen? Jeg finner bare denne kampen som spilles nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 5 minutter siden skrev JonasM: Når for Stabæk 2? Utenom denne kampen? Jeg finner bare denne kampen som spilles nå. Dette er debuten på Stabæk 2 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 3 minutter siden skrev Tom Bruaset: Dette er debuten på Stabæk 2 Gull! Da lyver jeg ikke i artikkelen 😶 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 8 minutter siden skrev Tom Bruaset: Dette er debuten på Stabæk 2 https://www.stabak.no/lag/jon-haukvik-oya Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 1 minutt siden skrev h1912: https://www.stabak.no/lag/jon-haukvik-oya Kampen er i gang, da oppdateres automatisk «telleverket»… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 1 minutt siden skrev Tom Bruaset: Kampen er i gang, da oppdateres automatisk «telleverket»… Selv om han ikke har spilt 90 min enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 2 minutter siden skrev h1912: Selv om han ikke har spilt 90 min enda? Tipper de registrerer det som 90 min inntil det registreres et bytte i statistikken, men burde strengt tatt kanskje ikke blitt registrert slik før kampen er ferdigspilt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 1 minutt siden skrev h1912: Selv om han ikke har spilt 90 min enda? Ja. Justeres hvis han evt blir byttet ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 2 minutter siden skrev Tom Bruaset: Ja. Justeres hvis han evt blir byttet ut. OK. Da beklager jeg min urett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Haukvik Øyahar scoret sitt første mål 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 0-1 Øya 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Jaaaaaaaaaa!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 34 minutter siden skrev h1912: Han har sittet på benken for A-laget i 1 kamp (2024) og spilt 90 min for Stabæk 2. Ingen mål . Ved en inkurie skrev jeg ovenfor at Øya ikke har scoret noen mår for Stabæk 2. Han scoret ett mål for noen få minutter siden. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Litt pussig at antall minutter blir registrert ved kampstart, men endringer som bytte og scoring ikke skjer fortløpende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Rødt på Victorio Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Lurer på hva kriteriene for å bli kommentator for Direktesport er as.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Det er vel ikke sikkert de visste helt hva de fikk da de leide ham inn fra Flåklypa. Pratsom er han i hvert fall ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 0-2 Ferrington 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 8 minutter siden skrev Tom Bruaset: 0-2 Ferrington Jeg var visst et godt stykke etter deg. Så du via Direktesport, eller via TV2 Play? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 2 minutter siden skrev JonasM: Jeg var visst et godt stykke etter deg. Så du via Direktesport, eller via TV2 Play? Direktesport. Må «oppdatere» med jevne mellomrom. Stopper ofte opp litt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Straks match mot LSK2 Ingen Bawa...... Stabæk 2 12 Leander Larona Gunnerød 3 Edvard Varvin-Kvamme 4 Trym Linberg 14 Julian Grøvlen Bjørkavåg 15 Haakon Ludvigsen 6 Amir Ahmed Jama 7 Szabolcs Buki 8 Suleiman Osman Mohamud 2 Fredrik Hoff Birch-Aune 9 Oskar Dæhli Oppedal 18 Edgar Arvid Opsahl 1 Sebastian Heredia-Randen 5 Oliver Frost Eckardt Hansen 16 Alfred Gustad Lie 17 Abel Cedergren 19 Lucas Myklebust 20 Markus Erling Berntsen Wangberg 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai 1-0 Dæhli Oppedal Bawa var ikke i troppen til de to foregående kampene, heller. Jeg vet ikke hva som har skjedd der. Lagt fra et toppet lag i og med at samtlige som er A-lagsaktuelle, mangler. Og akkurat nå gjelder jo det Victorio og Ferrington også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai 2-0 Osman (str) LSK2 er noen år eldre og kilo tyngre enn STB2, men bedre er de ikke. Jama er veldig god som 6-er, syns jeg. Buki er alltid god. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Leder 2-0 til pause og ligger på en imponerende 3. plass i avdelingen. Har heller ikke brukt spesielt mange fra a-laget i år, det gror godt i akademiet om dagen! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Ser at Abel Cedergren har kommet inn for oss. Født i 2009 han - 14 år!!!!! Gror godt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Nydelig mål 3-1 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå