Stormare 80 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Del Skrevet 29. Oktober 2005 Overbevisende, og ikke uventet! Kan ikke se at vi taper hjemme. Dobbeltopprykk er nær! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Overbevisende, og ikke uventet! Kan ikke se at vi taper hjemme. Dobbeltopprykk er nær! Og enda en festdag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Noen som vet hvordan kampen har gått? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 8-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Woohoo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 da var opprykk x2 i boks! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Pent.. Hvem putta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 eirik 5 og trond 1 hvertfall, tror jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 markus og torbjørn også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 markus og torbjørn også! ålreit! men hva er engentlig greia med stabæk og 8-1 i siste kamp!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Markus putta også en og jeg tror Tom putta.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Det var en artig kamp som beviste en gang for alle at Stabæk 2 er for gode til å spille i 3. divisjon. Jeg synes synd på Skarphedin; de hadde vunnet sin avdeling, men blir rundingsbøyer for imponerende agressive og sultne Stabækspillere i til tider ganske dårlig vær. Det var gøy å se 2. laget - dette var mitt første møte med dem. Men det blir ikke det siste. Det er noe diskusjon om hvem som scorte målene. Jeg foreslår en tur til forsiden hvor det ligger et utmerket referat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 5. November 2005 (endret) Del Skrevet 5. November 2005 (endret) Det var en artig kamp som beviste en gang for alle at Stabæk 2 er for gode til å spille i 3. divisjon. Jeg synes synd på Skarphedin; de hadde vunnet sin avdeling, men blir rundingsbøyer for imponerende agressive og sultne Stabækspillere i til tider ganske dårlig vær. Det var gøy å se 2. laget - dette var mitt første møte med dem. Men det blir ikke det siste. Det er noe diskusjon om hvem som scorte målene. Jeg foreslår en tur til forsiden hvor det ligger et utmerket referat. Bare til info... Skarphedin vant ikke sin avdeling. Det gjorde Pors 2 men kunne ikke rykke opp grunnet 1. laget. Endret 5. November 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Det var en artig kamp som beviste en gang for alle at Stabæk 2 er for gode til å spille i 3. divisjon. Jeg synes synd på Skarphedin; de hadde vunnet sin avdeling, men blir rundingsbøyer for imponerende agressive og sultne Stabækspillere i til tider ganske dårlig vær. Det var gøy å se 2. laget - dette var mitt første møte med dem. Men det blir ikke det siste. Det er noe diskusjon om hvem som scorte målene. Jeg foreslår en tur til forsiden hvor det ligger et utmerket referat. Bare til info... Skarphedin vant ikke sin avdeling. Det gjorde Pors 2 men kunne ikke rykke opp grunnet 1. laget. OK - det visste jeg egentlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. November 2005 Del Skrevet 7. November 2005 Det var en artig kamp med mange mål. Et under at det ikke ble flere for vi hadde veldig mange sjanser, spesielt i siste halvdel av2. omgang, som ikke ga uttelling. Merket ellers at Isak virket noe utrygg lørdag. Tenker da på hans inngripen ved reduseringsmålet og den litt merkelige driblingen utenfor egen 16-meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Akershus fotballkrets forslag på 2. div avdelinger. Jeg er litt usikker på om man kan legge noe i dette, men det virket iallefall som at det skulle opp i NFF. Åmot Korsvoll Stabæk 2 Odd 2 Tønsberg Tollnes Drøbak/Frogn Notodden Ørn Sprint/Jeløy Kjelsås Sarpsborg Bærum Start 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Akershus fotballkrets forslag på 2. div avdelinger.Jeg er litt usikker på om man kan legge noe i dette, men det virket iallefall som at det skulle opp i NFF. Å,mot hvem Korsvoll Stabæk 2 Odd 2 Tønsberg Tollnes Drøbak/Frogn Notodden Ørn Sprint/Jeløy Kjelsås Sarpsborg Bærum Start 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Sier du det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Gøy om vi havner i samme avdeling som Bærum. Må vel kunne betegnes som lokaloppgjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. November 2005 Del Skrevet 18. November 2005 Dette ser jo ut som en spennende avd.. Mange 2.lag fra TL kan jo gi litt gøyale kamper men ellers er det vell Tønsberg, Bærum og kanskje Notodden(har vell ansatt nedrykks-Halvorsen) som vil gi alt for opprykk.. Håper på sommerkamp i Tønsberg, bra anlegg og vorspielmuligheter på brygga før kampen.. Skål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 25. November 2005 (endret) Del Skrevet 25. November 2005 (endret) og slik ble oppsettet.. Avdeling 1: Tønsberg Stabæk 2 VIF 2 Åmot Odd Grenland 2 Tollnes Ørn Horten Notodden Bærum Lørenskog DFI Sprint/Jeløy Sarpsborg Jotun Årdalstangen Endret 25. November 2005 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 og slik ble oppsettet.. Avdeling 1: Tønsberg Stabæk 2 VIF 2 Åmot Odd Grenland 2 Tollnes Ørn Horten Notodden Bærum Lørenskog DFI Sprint/Jeløy Sarpsborg Jotun Årdalstangen MAnge sterke motstandere her. VIF 2, Bærum, Ørn og Odd 2 (kanskje ogsp Tollnes). Men det er også bra.. Da får gutta på 2. laget skikkelig motstand. Var ikke på så mange 2. lags kamper i år, så jeg vet ikke hvordan motstanden var i 3. dividjon, men vi rykket jo opp der og. Det blir spennende mot slutten av neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. November 2005 Del Skrevet 25. November 2005 men vi rykket jo opp der og. Det blir spennende mot slutten av neste år. Vi trenger ikke å tenke på opprykk neste år i hvert fall.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 26. November 2005 Del Skrevet 26. November 2005 men vi rykket jo opp der og. Det blir spennende mot slutten av neste år. Vi trenger ikke å tenke på opprykk neste år i hvert fall.... Fint at 8 av lagene er innen en time unna med bil! Så det blir endel mandager som blir booket som i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Stabæk 2 kan ikke møte Asker i kvalifiseringen. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=208277 De kommer nok til og rykke opp i adecco ligaen!!!!!! Så i TL: Stabæk og Stabæk 2 i TL?? Hadde det vært kult eller??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Stabæk 2 kan ikke møte Asker i kvalifiseringen. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=208277 De kommer nok til og rykke opp i adecco ligaen!!!!!! Så i TL: Stabæk og Stabæk 2 i TL?? Hadde det vært kult eller??? Sikkert veldig kult. Men dessverre er Fotballforbundets regler slik at det må være en hel divisjon mellom 1. og 2. laget (og likeledes mellom 2. laget og et eventuelt 3. lag). Derfor rykket Stabæk 2 ned i fjor, til tross for god innsats, og derfor kan ikke Stabæk 2 rykke opp etter neste sesong, selv om de vinner 2. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Må det være en divisjon i mellom 2. og 3. laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Må det være en divisjon i mellom 2. og 3. laget? Nei. Odd har tredjelag i 3. div.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 men vi rykket jo opp der og. Det blir spennende mot slutten av neste år. Vi trenger ikke å tenke på opprykk neste år i hvert fall.... Tenkte ikke på at vi skal rykke opp, men det jeg mener er at det er mange sterke lag som kunne rykket opp. Vet at hverken vi, enga og odd ikke kan spille i 1. divisjon. 2. lagene assa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. November 2005 Del Skrevet 27. November 2005 Så må jeg i all ydmykhet innrømme at jeg var litt for kjapp: § 8-2 (Andrelags deltakelse i ordinære divisjoner for førstelag) Samtlige klubbers andrelag kan delta i det ordinære seriesystem for førstelag og på like vilkår som for førstelagene. Dette gjelder både opp- og nedrykk med de begrensninger som finnes under bokstav a.(Jf. §§ 9-1, 10-1, samt 11-1 og 11-2 vedrørende NM). Andrelag og lavere lag kan ikke rykke høyere opp enn til divisjonen under høyere rangert lag. a) Andrelag til klubb i 0. divisjon menn kan ikke rykke høyere opp enn til 2. divisjon, mens andrelag til klubb i 1. divisjon menn ikke kan rykke høyere opp enn til 3. divisjon. Dette er NFFs regelverk og 0. divisjon er selvfølgelig eliteserien. §9-1 som det vises til slår fast at andrelag ikke kan delta i NM. Jeg beklager mitt forsøk på spre feilinformasjon på Forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå