Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Søndag på sofaen betyr roting i gamle tråder, og helt i bunn lå denne.

Hva slags aktivitet er det for de nest beste om dagen? Er vel en del av de yngre gutta som også i år vil få en del spilletid på andrelaget? Typer som Håkon Skogseid, Alex Kristiansen, etc.

Spilles det treningskamper for 2.laget, eller er det juniorlaget som tar seg av matching for disse spillerne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie?

Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen.

Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie?

Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen.

Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget?

Tror de er for gamle for juniorlaget(født i 86) og Stabæk 2 er vel et lag for reservene til 1.laget og fylles opp av junior spillere.

Og Stabæk 3 er vel ikke et alternativ....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor sto ikke Jens i mål?

Fra Stabak.no:

Jens Waltorp Sørensen er tatt ut til treningssamling med Danmarks U20 lag. Jens reiser til Danmark etter kampen mot Tromsø på mandag.

Vi ønsker Jens lykke til og håper han tar med noen røde pølser hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra referat på stabaek.no, men kanskje litt overlegent eller ubetenksomt å skrive "Det er imponerende at folk lar seg rive såpass med - vi snakker jo tross alt om en andrelagskamp....." Dette er førstelaget til Lørenskog.

Uansett er det kjempebra å se hvordan det gror bak dagens stjerner, fremtiden er lys(eblaa)!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra start!!! Noen som kan fortelle meg hvordan alan spilte.. er så keen på at han skal få det skikkelig til, og herje i tippeligaen!!!

Alan spilte helt greit, men dette var vel strengt tatt ikke hans type kamp. Mye kjemping på midten, mange lange baller og mange dueller mot et Lørenskoglag som ikke akkurat satset på finspill. Men Alan hadde flere fine raid, stort sett gode pasninger og noen farlige avslutninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karim Aoida gjorde ingen feil sjølv om han måtte ha to forsøk før han klarte å overlista Bjørge Fedje i ÅFK målet.

De får sagt det disse menneskene i Årdal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karim Aoida gjorde ingen feil sjølv om han måtte ha to forsøk før han klarte å overlista Bjørge Fedje i ÅFK målet.

jepp. det står også at de spiller på krøllgras. Jeg tolker det som en rar måte å si kunstgress på, eller hva. helt syk dialekt spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette ser bra ut jeg.

Stabæk 2: Jens Waltorp Sørensen 7, Lars Sandbu 5, Håkon Skogseid 6, Ulrik Arneberg 5, Thomas Rogne 5 – Jonas Rygg 5, Christian Sund 7, Karim Aoudia 5, Alanzinho 5 – Ola Kamara 5, Trond Haugstad 5

To strake seire med et meget juniorpreget lag lover godt for fremtiden.

Dessuten hyggelig at Jens og Sund spiller bra (iht børs).

Hvor mange fra $$ var på plass... :P

Krøllgress er vel en type kunstgress, mener jeg. Mulig en litt gammel variant?

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. det står også at de spiller på krøllgras. Jeg tolker det som en rar måte å si kunstgress på, eller hva. helt syk dialekt spør du meg.

Tenke vel mer på hvordan han trengte to forsøk om han ikke gjorde noe feil. Var den første avslutningen bare et bevisst forsøk på å psyke ut keeperen?

Krøllgress mener jeg er noe annet enn kunstgress. I gamle dager, da Gommerudbanen fikk "kunstgress" for første gang, tror jeg det fantes noe som het krøllgress. Vet ikke helt hva som var forskjellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krøllgress mener jeg er noe annet enn kunstgress. I gamle dager, da Gommerudbanen fikk "kunstgress" for første gang, tror jeg det fantes noe som het krøllgress. Vet ikke helt hva som var forskjellen.

Neida, det er klart atte krøllgress ække kunstgress. Det er naturlig gress som man har gitt permanent. Var populært særlig på 80 tallet, men er tydeligvis på vei tilbake på Vestlandet. Tror vaffal det er sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
2. Laget
  • Opprett ny...