I A Hagen 19 Del Skrevet 14. Desember 2005 Del Skrevet 14. Desember 2005 Her er datoene for neste år: http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/14/452227.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 Søndag på sofaen betyr roting i gamle tråder, og helt i bunn lå denne. Hva slags aktivitet er det for de nest beste om dagen? Er vel en del av de yngre gutta som også i år vil få en del spilletid på andrelaget? Typer som Håkon Skogseid, Alex Kristiansen, etc. Spilles det treningskamper for 2.laget, eller er det juniorlaget som tar seg av matching for disse spillerne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. Mars 2006 Del Skrevet 20. Mars 2006 Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie? Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen. Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Hvordan gikk det med 2. laget i kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 2.laget vant 2-1 etter scoringer av Trond og Jonas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Jeg så bare 1. omgang, men Morten Bakke var jaggu solid. Han hadde en vakker benparade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Selger vi unna i stor stil av unguttene våre? Eller utleie? Bladet Avspark er i hyllene og under Korsvolls lag står i tillegg til Torbjørn Melhuus (som jeg visste om) også Lasse Brandal og Øyvind Johannesen. Når forsvant de ut fra junior/rekruttlaget? Tror de er for gamle for juniorlaget(født i 86) og Stabæk 2 er vel et lag for reservene til 1.laget og fylles opp av junior spillere. Og Stabæk 3 er vel ikke et alternativ.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Jeg så bare 1. omgang, men Morten Bakke var jaggu solid. Han hadde en vakker benparade. Han hadde et par fine redninger i 2. omgang også. Virket solid og trygg i alt han foretok seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Budstikka imponerer med referat fra 2.lags kampen også: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle81179.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Budstikka imponerer med referat fra 2.lags kampen også: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle81179.ece Ikke verst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Hvorfor sto ikke Jens i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Hvorfor sto ikke Jens i mål? Fra Stabak.no: Jens Waltorp Sørensen er tatt ut til treningssamling med Danmarks U20 lag. Jens reiser til Danmark etter kampen mot Tromsø på mandag. Vi ønsker Jens lykke til og håper han tar med noen røde pølser hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Meget bra referat på stabaek.no, men kanskje litt overlegent eller ubetenksomt å skrive "Det er imponerende at folk lar seg rive såpass med - vi snakker jo tross alt om en andrelagskamp....." Dette er førstelaget til Lørenskog. Uansett er det kjempebra å se hvordan det gror bak dagens stjerner, fremtiden er lys(eblaa)!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 - vi snakker jo tross alt om en andrelagskamp....." Dette er førstelaget til Lørenskog. Det var vel derfor det ble skrevet på den måten også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Bra start!!! Noen som kan fortelle meg hvordan alan spilte.. er så keen på at han skal få det skikkelig til, og herje i tippeligaen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Bra start!!! Noen som kan fortelle meg hvordan alan spilte.. er så keen på at han skal få det skikkelig til, og herje i tippeligaen!!! Alan spilte helt greit, men dette var vel strengt tatt ikke hans type kamp. Mye kjemping på midten, mange lange baller og mange dueller mot et Lørenskoglag som ikke akkurat satset på finspill. Men Alan hadde flere fine raid, stort sett gode pasninger og noen farlige avslutninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Det er tydelig at Alan må være mentalt på, "tent", når han skal spille sitt beste. Rett etter at han fikk et idiotisk gult kort snappet han opp ballen og hadde et nydelig raid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Ny kamp ikveld på kuntgress. Motstander er Årdal FK. Årets lengste bortetur. Har noen info om Mike, Henning, Jesper Jocke kommer til å spille denne matchen? Kampen kan følges LIVE på http://www.ardal-fk.no/eway/library/richtext/emptydoc.htm# Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Kanskje det faktisk kommer litt tilskuere i kveld; "Ole Gunnar Hunderi krev meir publikum på heimekampane" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 1 - 1 til pause.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 4-2 til gutta! Alanzinho bra skriv dei på klingande mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. April 2006 (endret) Del Skrevet 24. April 2006 (endret) I følge ÅFK chatten stod Jens som "ein levande vegg" Budstikka tidlig ute med referat og spillerbørs! Endret 24. April 2006 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Karim Aoida gjorde ingen feil sjølv om han måtte ha to forsøk før han klarte å overlista Bjørge Fedje i ÅFK målet. De får sagt det disse menneskene i Årdal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Karim Aoida gjorde ingen feil sjølv om han måtte ha to forsøk før han klarte å overlista Bjørge Fedje i ÅFK målet. De får sagt det disse menneskene i Årdal! jepp. det står også at de spiller på krøllgras. Jeg tolker det som en rar måte å si kunstgress på, eller hva. helt syk dialekt spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. April 2006 (endret) Del Skrevet 25. April 2006 (endret) Synes dette ser bra ut jeg. Stabæk 2: Jens Waltorp Sørensen 7, Lars Sandbu 5, Håkon Skogseid 6, Ulrik Arneberg 5, Thomas Rogne 5 – Jonas Rygg 5, Christian Sund 7, Karim Aoudia 5, Alanzinho 5 – Ola Kamara 5, Trond Haugstad 5 To strake seire med et meget juniorpreget lag lover godt for fremtiden. Dessuten hyggelig at Jens og Sund spiller bra (iht børs). Hvor mange fra $$ var på plass... Krøllgress er vel en type kunstgress, mener jeg. Mulig en litt gammel variant? Endret 25. April 2006 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 HVis noen er interesert har VPN laget tips på vår avdeling. Tidvis ganske morsomt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Karim Aoida gjorde ingen feil sjølv om han måtte ha to forsøk før han klarte å overlista Bjørge Fedje i ÅFK målet. De får sagt det disse menneskene i Årdal! jepp. det står også at de spiller på krøllgras. Jeg tolker det som en rar måte å si kunstgress på, eller hva. helt syk dialekt spør du meg. Tenke vel mer på hvordan han trengte to forsøk om han ikke gjorde noe feil. Var den første avslutningen bare et bevisst forsøk på å psyke ut keeperen? Krøllgress mener jeg er noe annet enn kunstgress. I gamle dager, da Gommerudbanen fikk "kunstgress" for første gang, tror jeg det fantes noe som het krøllgress. Vet ikke helt hva som var forskjellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Ser misstenksomt ut som kunstgress for meg http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...UNA:en%26sa%3DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Krøllgress mener jeg er noe annet enn kunstgress. I gamle dager, da Gommerudbanen fikk "kunstgress" for første gang, tror jeg det fantes noe som het krøllgress. Vet ikke helt hva som var forskjellen. Neida, det er klart atte krøllgress ække kunstgress. Det er naturlig gress som man har gitt permanent. Var populært særlig på 80 tallet, men er tydeligvis på vei tilbake på Vestlandet. Tror vaffal det er sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Innbyttere: Martin Berstad i 70. min. for Rogne, Daniel Svendsen i 70. min. for Alanzinho, Anders Myhrvold i 75. min. for Aoudia. Har denne mannen begynnt å spille fotball? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå